
Otwarcie termostatu w 1.4 ABD + SONDA LAMBDA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
temperatura jest ok i na poprzednim termostacie tez była ok . tylko pewnie licznik nawalił bo jak pomierzyłem omomierzem czujnik to wszystko było ok . spalanie dalej takie same :/ niestety wina nie lezała po stronie termostatu . wydaje mi sie ze to bedzie lambda . wymieniałem ja kiedys na nieoryginalna . i problem w tym ze na VAGU pokazuje mi ze ona daje ciagle 1 V czyli zawieszona .. czy ciagle 1V moze byc przyczyna duzego spalania ? sorry za ot ale chciałem dac znac czy pomogło a ze nie pomogło to jest OT
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sprawdź jeszcze raz co pisze w Vagu, prawdopodobnie to 1 to nie napięcia sondy tylko współczynnik lambda i taki ma byc.kubass pisze:na VAGU pokazuje mi ze ona daje ciagle 1 V
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
kurcze. sprawdzałem jeszcze raz . odpalam vaga i wybieram engine i blok costam . wybieram blok pierwszy i mam 4 okienka miedzy innymi temperature obroty silnika i
lambda factory
i wszystko jest rychome a lambda factory wyswietla ciagle 1 V
odpaliłem ez VWTOOL i tam w pomiarrze poszczegolnych blokow mozna włączyc wykres wszystko ładnie sie rusza podczas dodawania gazu a lambda factory idzie cały czas na 1 V :/ tak powinno byc ?
lambda factory
i wszystko jest rychome a lambda factory wyswietla ciagle 1 V
odpaliłem ez VWTOOL i tam w pomiarrze poszczegolnych blokow mozna włączyc wykres wszystko ładnie sie rusza podczas dodawania gazu a lambda factory idzie cały czas na 1 V :/ tak powinno byc ?
- dani3lo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 737
- Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
- Lokalizacja: Radomsko [ERA]
- Kontakt:
ale jak jest niedogrzany i trzyma obroty np 1100 to wiecej pali na jałowym czy podczas jazdy tez?? np ja mam czujnik ktory załacza wentylator przy 65st i caly czas trzyma obroty 1100-1000 i duzo pali, natomiast mam podrobke co załacza wentylator przy 110st i trzyma obroty 900-800 duzo mniej pali ale za to słabiej wkreca sie na obroty. Wiec moje ostateczne pytanie czy jak jest niedogrzany i trzyma obroty np 1100 to wiecej pali na jałowym czy podczas jazdy tez??
[ Dodano: 23 Cze 2009 19:59 ]
[ Dodano: 23 Cze 2009 19:59 ]
z tego co wiem to wartosc powinna sie zmieniac. Wychodzi na to ze jest tryb awaryjny. Sprawdz czy Ci sie nie odpieła kosta od sondy, Mi sie kiedys odpiełakubass pisze:odpaliłem ez VWTOOL i tam w pomiarrze poszczegolnych blokow mozna włączyc wykres wszystko ładnie sie rusza podczas dodawania gazu a lambda factory idzie cały czas na 1 V :/ tak powinno byc ?
u mnie jak miałem uwalony termostat to i tak palił od 5,5 do 6,5 pb
jaki rocznik kolego masz tego abd skoro na wagu ci widzi temperaturę
bo ja mam 92 i tylko kanał 0 jest dostępny do przywracania nastaw fabrycznych
podaj na jakim kanale mierzyłeś temperaturę
jaki rocznik kolego masz tego abd skoro na wagu ci widzi temperaturę
bo ja mam 92 i tylko kanał 0 jest dostępny do przywracania nastaw fabrycznych
podaj na jakim kanale mierzyłeś temperaturę
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kolego zrozum lambda factory to współczynnik lambda a nie jej napięcie (inaczej współczynnik nadmiaru powietrza). On ma wynosić około jednego. Powyżej jeden to mieszanka uboga, poniżej bogata.kubass pisze:a lambda factory wyswietla ciagle 1 V
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
na 01 kanale mierzy tempe . rocznik grudzien 93
wiec na jakim kanale mierzy sie lambde ?
i czy da sie jakos zrobic wykres tej lambdy zeby pozniej go printscreenem i wrzucic tu ?
[ Dodano: Sro Cze 24, 2009 11:47 ]
a i jeszcze jedno . probowałem odpinac lambde na włączonym silniku zimnym i ciepłym . totalnie nic sie nie zmiania w pracy silnika tak tez nie powinno byc chyba z tego co mi sie wydaje ?
wiec na jakim kanale mierzy sie lambde ?
i czy da sie jakos zrobic wykres tej lambdy zeby pozniej go printscreenem i wrzucic tu ?
[ Dodano: Sro Cze 24, 2009 11:47 ]
a i jeszcze jedno . probowałem odpinac lambde na włączonym silniku zimnym i ciepłym . totalnie nic sie nie zmiania w pracy silnika tak tez nie powinno byc chyba z tego co mi sie wydaje ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości