Silnik gaśnie na wolnych obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vonBraun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 28, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań

Silnik gaśnie na wolnych obrotach

Post autor: vonBraun » wt cze 23, 2009 19:16

Witam!
Mam następujący problem z silnikiem w Golfie MK1 1.1 benzyna rok 1979
Mianowicie silnik gaśnie przy dojeżdżaniu do każdej krzyżówki, normalnie pracuje tylko wtedy gdy naciskam gaz, ewentualnie przy dużych prędkościach.
Podczas zwalniania lub postoju silnik natychmiast gaśnie. Problemem jest też odpalenie go, trzeba użyć dużo gazu, by w ogóle zaskoczył.
Najdziwniejsze jest to, że dzieje się to nie zawsze. Jeden wyjazd pracuje normalnie, następny już non stop gaśnie.
Co może być tego przyczyną? Wymieniłem przewody paliwowe ale to nie pomogło. Mam też nowy filtr paliwa i oleju.
Pomocy!
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 19:17 przez vonBraun, łącznie zmieniany 2 razy.



maniek11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob cze 20, 2009 11:53
Lokalizacja: szczytno
Kontakt:

Post autor: maniek11 » wt cze 23, 2009 19:22

sprawdz podstawę gażnika czy jest cała,czy nie ciągnie lewego powietrza.


maniek

vonBraun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 28, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań

Post autor: vonBraun » wt cze 23, 2009 19:23

Da się to jakoś sprawdzić bez podróży autem w takim stanie do mechanika?



maniek11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob cze 20, 2009 11:53
Lokalizacja: szczytno
Kontakt:

Post autor: maniek11 » wt cze 23, 2009 19:27

sprawdzczy niema widocznych wicieków u jego podstawy,spróbuj też poruszać nim delikatnie maze ujrzysz jakies prześwity.


maniek

vonBraun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 28, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań

Post autor: vonBraun » wt cze 23, 2009 20:08

Sprawdziłem tą podstawę gaźnika. Wydaje się cała, nie widać żadnych dziur ani prześwitów. Może coś jeszcze jest tego przyczyną?
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 20:09 przez vonBraun, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » wt cze 23, 2009 21:02

Elektrozawór kanału dodatkowego powietrza od wolnych obrotów (w gaźniku). Jest na nim wsuwka. Poruszaj ją przy włączonym zapłonie zdejmij i załóż. Powinno w środku klikać.
Może jeszcze paliwo się przelewać z powodu zacinania się zaworu iglicowego w pływaku.



vonBraun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 28, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań

Post autor: vonBraun » wt cze 23, 2009 21:33

Możesz napisać w którym DOKŁADNIE miejscu jest ten zawór? Aż tak obeznany z tym gaźnikiem nie jestem.



Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » śr cze 24, 2009 00:22

Jest to wkręcone w kadłub gaźnika na wysokości mniej więcej przepustnicy. Wygląda jak duży kondensator. Podłączony jest do niego przewód na wsuwkę.
Za dużo tam elektryki w gaźniku nie ma więc znajdziesz. Jeśli nie to daj znać, to jutro wkleję fotkę bo chyba mam coś takiego



vonBraun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 28, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań

Post autor: vonBraun » śr cze 24, 2009 10:20

Wklej lepiej fotkę :)



Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » śr cze 24, 2009 21:26

Fotka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 195 gości