Problem przy dużym obciążeniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bartex35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt cze 23, 2009 18:42
Lokalizacja: poznań

Problem przy dużym obciążeniu

Post autor: bartex35 » wt cze 23, 2009 19:13

Ostatnio mam taki problem w swoim golfie, podczas dłuższej jazdy powyżej 160 km/H silnik traci moc tzn dalej przyspiesza ale bardzo powoli, gdy zwolnię i próbuje podjechać pod górkę jedynie redukcja pozwala mi to zrobić, jeszcze na dodatek przy tym wszystkim wskaźnik temperatury wariuje rosnąc do 90 i spadając do 0. Wszystko wraca do normy po paru godzinach od zgaszenia. Może ktoś pomoże ponieważ ja całkowicie się nie znam na tym wszystkim, aha czy mogą mieć na to wpływ większe felgi np 19". Silnik 1.9 TDI 74KW



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt cze 23, 2009 20:03

A byłeś na komputerze????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » wt cze 23, 2009 23:17

bartex35 pisze:przy tym wszystkim wskaźnik temperatury wariuje rosnąc do 90 i spadając do 0.
tu czujnik temp. do wymiany bądź zaśniedziałe styki na nim

W ogóle auto musisz podłączyć pod komputer, bo tak to można wróżyć jak z fusów.
Z tego co opisujesz to prawdopodobnie występuje przeładowanie (lub niedoładowanie) i komp przechodzi w tryb awaryjny.
Wpisz w wyszukiwarce słowa notlauf, przeładowanie, tryb awaryjny, zawór N75, zapieczone kierownice etc. i poczytaj, sporo się dowiesz



xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » wt cze 23, 2009 23:24

hm. ja mialem identycznie to samo... podczas dluzszej jazdy np. 140 i przy wysokich temp. auto wchodzilo w tryb awaryjny, nie mialo poprostu przyspieszenia... tak jak by turbo nie chodzilo... na komp. mialem problem z cisnieniem doladowania, kupilem nowy zaworek N75 i nadal sie to dzialo... pozniej wymienilem wszystkie wezyki ktore ida do N75 itd... i jak narazie spokuj ;) aa. sproboj podczas jazdy zgasic i zapalic silnik jak Ci sie to stanie... jak bedzie przez jakis czas dobrze obstawiam ze masz ten sam problem... ale najlepiej jedz na komp. zanim cos wymienisz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 371 gości