Bicie przy hamowaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mate64, może to być to.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
kolego jedna sprawa
załatw sobie klucz dynamometryczny
posmaruj główki szpilek lekko smarem ale naprawdę lekko tak aby szpilki nie szczekały przy dokręcaniu
i dokręci na krzyż najpierw 60 nm a potem drugi raz 110nm
miałem tak samo nowe tarcze klocki a tu bicie w przedziale 90 a 120 km
załatw sobie klucz dynamometryczny
posmaruj główki szpilek lekko smarem ale naprawdę lekko tak aby szpilki nie szczekały przy dokręcaniu
i dokręci na krzyż najpierw 60 nm a potem drugi raz 110nm
miałem tak samo nowe tarcze klocki a tu bicie w przedziale 90 a 120 km
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
temat odkopuje po dłuższym czasie dla tego że znalazłem i wyeliminowałem ostateczną przyczynę:
bicie na piaście lewego koła, niewielkie bo zaledwie 0.67 mm, ale jak widać wystarczyło.
teraz tylko zastanawia mnie jedno: może mikoda to jednak NIE był totalny syf? chyba wrzuce na tokarkę
ten gość ma nosaLeon_Wechtel pisze:do tego możliwośc krzywych piast...tarcze mogą byc ok ale krzywe piasty
bicie na piaście lewego koła, niewielkie bo zaledwie 0.67 mm, ale jak widać wystarczyło.
teraz tylko zastanawia mnie jedno: może mikoda to jednak NIE był totalny syf? chyba wrzuce na tokarkę
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 09:00 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości