Przy ostrym skrecaniu zapala sie kontrolka oleju...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przy ostrym skrecaniu zapala sie kontrolka oleju...
Witam . Od pewnego czasu zauważyłem że jak ostro na jałowym zacznę skręcać kierownicą to zaczyna mi mrugać kontrolka od ciśnienia oleju. Automatycznie spadają obroty do 700.
Czy to normalny objaw?
p.s
W silniku jakieś 2 miesiące temu wymieniłem panewki i pompę oleju.
Czy to normalny objaw?
p.s
W silniku jakieś 2 miesiące temu wymieniłem panewki i pompę oleju.
Kolego co to jest "smok" ? A co do przegrody to lekko skruszona była jak dobrze pamiętam.Może coś ze smokiem, albo ta przegroda w misce jest połamana i olej się przelewa raz na jedną raz na drugą stronę
oleju mam tak na 3/4 podziałki. gdzie tego wężyka szukać ? mógłbys podac mi jakieś namiarymoze masz mało oleju a jak nie to przewód od czujnika sie urywa
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Czujnik od ciśnienia oleju masz nod filtrem oleju a smok to jest ta czapka z sitkiem przez którą pompa ssie olejwasyl1234 pisze:moze masz mało oleju a jak nie to przewód od czujnika sie urywa
oleju mam tak na 3/4 podziałki. gdzie tego wężyka szukać ? mógłbys podac mi jakieś namiary
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 22:17 przez wojtek0231, łącznie zmieniany 1 raz.
mam kolego wspomaganie. a jak można troszkę "ułatwić" prace pompie? wymian płynu wspomagania, regeneracja pompy (wspomagania) ...?
p.s
zapomniałbym dodać moje spostrzeżenie: takie dziwne zachowanie kontrolki tez uzależnione jest od pogody (jak chłodny dzień to rzadko tak sie dzieje jak upał to notorycznie) i temp oleju. Jak olej ma 75-85 to nie świeci jak przekracza 85< to już wariuje.
p.s
zapomniałbym dodać moje spostrzeżenie: takie dziwne zachowanie kontrolki tez uzależnione jest od pogody (jak chłodny dzień to rzadko tak sie dzieje jak upał to notorycznie) i temp oleju. Jak olej ma 75-85 to nie świeci jak przekracza 85< to już wariuje.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 23:56 przez wasyl1234, łącznie zmieniany 1 raz.
dolałem oleju i nadal to samo może to wina oleju ? Mam wlany Orlen Lubro 15w40. Moze zalać motor castrolem ? Mam w garażu magnatec i Motor Oil.
p.s
dziwne ze wcześniej nie było takich problemów
p.s
dziwne ze wcześniej nie było takich problemów
Mozna jakoś polepszyć prace pompy (nasmarowanie itp) ?kierownicą to pewnie masz wspomaganie, i pompa stawia opór silnikowi.
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 01:02 przez wasyl1234, łącznie zmieniany 1 raz.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Wyrzuć tego Lubro bo to chyba najgorszy syf. Może to właśnie wina oleju, po rozgrzaniu robi się z niego woda i nie trzyma ciśnienia
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Re: Przy ostrym skrecaniu zapala sie kontrolka oleju...
A cos takiego jak szlif walu robiles Bo piszesz ze wymieniales panewki a co z walemwasyl1234 pisze:Witam . Od pewnego czasu zauważyłem że jak ostro na jałowym zacznę skręcać kierownicą to zaczyna mi mrugać kontrolka od ciśnienia oleju. Automatycznie spadają obroty do 700.
Czy to normalny objaw?
p.s
W silniku jakieś 2 miesiące temu wymieniłem panewki i pompę oleju.
[ Dodano: 27 Cze 2009 11:28 ]
Bo jak wymieniles panewki a nie szlifowales walu to sprawa prosta zawsze na wolnych obrotacz zaswieci sie kotrolka smarowania Nowe panewki niesa dopasowane plaszczyzna do walu poniewaz wal ma delikatne progi i dlatego gubi cisnienie Podstawowa zecz to kazda wymiana panewek to wal musi byc szlifowany w specjalistycznym warsztacie
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 11:54 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego wymieniałam panewki rzeczywiście bez szlifu, ale znajomy mechanik zobaczył go i powiedział że nie jest potrzebny bo nie jest porysowany. Stare panewki były oryginalne wiec kupiłem w sklepie STD (do wału bez szlifu) załozyłem i problem który miałem wcześniej: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242991 został rozwiązany. Dioda miga od jakiś 1,5 tyg. Jutro biorę się za wymianę oleju.A cos takiego jak szlif walu robiles Bo piszesz ze wymieniales panewki a co z walem
[ Dodano: 27 Cze 2009 11:28 ]
Bo jak wymieniles panewki a nie szlifowales walu to sprawa prosta zawsze na wolnych obrotacz zaswieci sie kotrolka smarowania Nowe panewki niesa dopasowane plaszczyzna do walu poniewaz wal ma delikatne progi i dlatego gubi cisnienie Podstawowa zecz to kazda wymiana panewek to wal musi byc szlifowany w specjalistycznym warsztacie
Poradźcie co zalać? dyspnuję tak jak wczesniej napisałem Castrolem magnatec i Motor Oil .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 239 gości