Wymiana oleju !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Wymiana oleju !!!

Post autor: Killof102 » pn cze 22, 2009 22:57

W moim MK4 jest zalany CASTROL SLX LONGLIFE II HUILE. Z wyposażenia wynika że auto samo bada jakość oleju i decyduje o jego wymianie (oznaczenie QG1). Rodzi sie pytanko czy po wymianie oleju trzeba będzie coś kasować w kompie czy poprostu samo zacznie naliczać od nowa kilometry do wymiany ????


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn cze 22, 2009 23:21

Killof102 pisze:Rodzi sie pytanko czy po wymianie oleju trzeba będzie coś kasować w kompie czy poprostu samo zacznie naliczać od nowa kilometry do wymiany ????
samemu trzeba będzie wykasować.. albo na wskaźnikach przyciskami, a jeśli tak nie da rady, to VAG'iem



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » pn cze 22, 2009 23:28

EnJoy pisze:na wskaźnikach przyciskami
a jest taka opcja wogóle ????


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn cze 22, 2009 23:30




Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn cze 22, 2009 23:31

Jest taka opcja i jest opisana nawet na forum- mozesz tez skasowac za pomocą vaga, ja przeprogramowałem sobie licznik z QG1 na QG2 bo dla mnie olej co 30 tys km to przesada



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn cze 22, 2009 23:35

PinkFloyd pisze:mozesz tez skasowac za pomocą vaga, ja przeprogramowałem sobie licznik z QG1 na QG2 bo dla mnie olej co 30 tys km to przesada
i do tego mała instrukcja
http://www.vag-com.pl/kasowanie_inspekc ... wej_vw.htm



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » pn cze 22, 2009 23:40

czyli w wersji LONGLIFE bez Vaga sie nie obejdzie...
jeżeli juz chodzi o VAGa to czy coś co proponuja na allegro za ok 150 zł sobie z tym poradzi ????
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 23:42 przez Killof102, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn cze 22, 2009 23:44

Killof102 pisze:czyli w wersji LONGLIFE bez Vaga sie nie obejdzie...
niekoniecznie... musisz po prostu spróbować, może się udać, ale nie musi.

Co do VAG'a.. sam kabelek to koszt około 60-80zł + programik do ściągnięcia z sieci i to wystarczy



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn cze 22, 2009 23:48

W Longlifie kasuje sie na zegarach tak samo tylko zapali ci siewymiana oleju dopero po 30 tys km dla ciekawosci mozna zrobic to tez vagiem lub zmienic wartosc na 15 tys km



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » pn cze 22, 2009 23:55

dzięki za pomoc....a co proponujecie jako zamiennik dla oleju CASTROL SLX LONGLIFE II HUILE bo nic takiego nie mogłem znaleść...


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt cze 23, 2009 00:02

Killof102 pisze:dzięki za pomoc....a co proponujecie jako zamiennik dla oleju CASTROL SLX LONGLIFE II HUILE bo nic takiego nie mogłem znaleść...
Każdy olej normy VW 503.00 lub wyższej VW 503.01, VW 506.00 czy VW 506.01 ( dla LONGLIFE ) marka nie gra roli tylko norma, poczytaj tu http://www.texaco.i-g.pl/press.php?id=49&d=1
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 00:03 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » wt cze 23, 2009 00:08

dzięki wszystkim za pomocne info....


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości