jaką wersją golfa jeżdże pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn cze 22, 2009 12:15

Nie mówię,że w okolicy świec jest wlepa!!

guti myśli chyba o GU 1,8
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 12:23 przez Byku21, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pn cze 22, 2009 12:23

dobra ten znaczek to ktos mógł sobie przykleić :green_fuck:
masz z tyłu bębny czy tarcze?
po fotkach wg mnie to PN

a i bloki w 1,6 i 1,8 są te same i wybite jest na nich 18( czy 1,8) gdzieś z tyłu(bloku silnika) bodajże.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 12:27 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 2 razy.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn cze 22, 2009 12:37

Mnie także coraz bardziej wygląda na PN,bo gdzie zbiorniczek podciśnienia ma????W RF i GU są przy podszybiu po stronie pasażera i tylko tyle,a PN tego nie ma...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn cze 22, 2009 12:39

Byku21 pisze:Szukaj wlepy w bagażniku lu w okolicy świec...
no tak wychodzi :)
ja wiem ze tam nie ma wlepy , ale moze kolega szukal :)

a odo GU to wlasnie o nim myslalem :)
trzeba wiec zajac sie wyposarzeniem auta, obrotomierz, tarcze nakladki na blotniki etc


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn cze 22, 2009 12:40

Przeczytaj post wyżej...W GU powinien być ten zbiorniczek,a go nie ma...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn cze 22, 2009 12:48

Byku21 pisze:Mnie także coraz bardziej wygląda na PN,bo gdzie zbiorniczek podciśnienia ma????W RF i GU są przy podszybiu po stronie pasażera i tylko tyle,a PN tego nie ma...
brawo ,. zaiste w GU znajduje sie ów wyzej wymieny rezerwuar podcisnienia , natomiast w PN go nie uswiadczysz, temat silnika mysle rozwiazany , to jest na 99% PN , nie RF , nie EZ, nie GU ;) , gdyz one posiadaja te ping pongi zielone :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn cze 22, 2009 13:20

slqa pisze:mam problem na nadwoziu mam króliczki napis rabbit gt szukając w necie nie natknąłem sie na taka wersje więc może to być jakiś dziwoląg?

aha a nie wiesz jaki tam przeważnie jest silnik ja w dowodzie ma wpisane 1595 ale czy to może byc jakis mocniejszy silnik??
Nie wiem który masz rok ale tak:

znaczek GT mk2 po '87 i mk3 wygląda tak jak ten pierwszy:
Obrazek

Twój to przycięty i pomalowany oryginał, przyklejony w złym miejscu.

Napis rabbit masz za to starszy z wersji przed '87 rokiem.

Jeśli miałbyś mieć GT to nie ma szans żeby oryginalnie jeździł w nim motor 1.6. W benzynie montowane oryginalnie były w zasadzie tylko90 konne GX lub RP. Minimum wyposażenia dla GT to półkubełki, miękka decha ze schowkiem na klucz, regulacja elektryczna lamp przednich, 4 lampy na froncie, prawe lusterko asferyczne, komputer MFA, obrotomierz, czarno czerwone lampy hella na zadku (zazwyczaj). No i obowiązkowo pakiet olistwowania GT czyli nakładki na nadkolach, naklejki na progu i tylnej klapie.To takie minimum minimum, dodatkowo mogą wstępować: 4 tarcze (na przodzie wentylowane) szyberdach, wspomaganie, elektryka, abs itp.

Zależy który rok produkcji auta i co masz w wyposażeniu, na razie silnik i atrapa na wąskim żeberku na 2 lampy raczej wskazuje że to nie jest gt.

Wnioskuje że auto masz z przed '87 rocznika: stary zbiornik spryskiwaczy, wąskie żeberko, stare podszybie itp.)
guti pisze:GT to jest wersja wyposażenia, a nie silnik :) a czy były z w 1,6 ? nie wiem, wypadałoby poszukac.
oryginalnie w GT były wyłącznie 1.8 90 konne :chytry:
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 13:26 przez mate64, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pn cze 22, 2009 15:54

jest tak jak juz pisałem znaczek ktoś dokleił;/ i silnik to PN


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

slqa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 13:16
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: slqa » pn cze 22, 2009 19:31

silnik to pn
auto jest z roku 1987
ktoś chciał może miec gt ale mu nie wyszło
dzieki wszystkim za pomoc

a jeszcze mam pytanko czy możliwe jest że przy 80 km/h otwierał się w tym silniczku jakiś jeszcze jeden dolot powietrza bo tak mi mechanik mówił a w zasadzie mojemu ojcu
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 19:34 przez slqa, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » pn cze 22, 2009 19:50

slqa, możliwe że na dwójce poleci 100km/h :bajer:
nie wiem czy przy 80 coś się otwiera ale jedź na jedynce chwile bez gazu a potem ciśnij w podłogę, w okolicy 3500-4000 obr/min poczujesz drugie delikatne wciśnięcie w fotel( z własnych doświadczeń) może wtedy się otwierać ta druga klapka od powietrza, a jak więcej powietrza to i więcej paliwa
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 19:51 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 1 raz.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 22, 2009 20:11

slqa pisze:a jeszcze mam pytanko czy możliwe jest że przy 80 km/h otwierał się w tym silniczku jakiś jeszcze jeden dolot powietrza
w kazdym gaźniku dwugardzielowym z serii 2E druga gardziel otwiera się tylko na dużym obciążeniu (nie chodzi o prędkość samą).


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości