jaką wersją golfa jeżdże pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie mówię,że w okolicy świec jest wlepa!!
guti myśli chyba o GU 1,8
guti myśli chyba o GU 1,8
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 12:23 przez Byku21, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
dobra ten znaczek to ktos mógł sobie przykleić :green_fuck:
masz z tyłu bębny czy tarcze?
po fotkach wg mnie to PN
a i bloki w 1,6 i 1,8 są te same i wybite jest na nich 18( czy 1,8) gdzieś z tyłu(bloku silnika) bodajże.
masz z tyłu bębny czy tarcze?
po fotkach wg mnie to PN
a i bloki w 1,6 i 1,8 są te same i wybite jest na nich 18( czy 1,8) gdzieś z tyłu(bloku silnika) bodajże.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 12:27 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 2 razy.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
brawo ,. zaiste w GU znajduje sie ów wyzej wymieny rezerwuar podcisnienia , natomiast w PN go nie uswiadczysz, temat silnika mysle rozwiazany , to jest na 99% PN , nie RF , nie EZ, nie GU , gdyz one posiadaja te ping pongi zieloneByku21 pisze:Mnie także coraz bardziej wygląda na PN,bo gdzie zbiorniczek podciśnienia ma????W RF i GU są przy podszybiu po stronie pasażera i tylko tyle,a PN tego nie ma...
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Nie wiem który masz rok ale tak:slqa pisze:mam problem na nadwoziu mam króliczki napis rabbit gt szukając w necie nie natknąłem sie na taka wersje więc może to być jakiś dziwoląg?
aha a nie wiesz jaki tam przeważnie jest silnik ja w dowodzie ma wpisane 1595 ale czy to może byc jakis mocniejszy silnik??
znaczek GT mk2 po '87 i mk3 wygląda tak jak ten pierwszy:
Twój to przycięty i pomalowany oryginał, przyklejony w złym miejscu.
Napis rabbit masz za to starszy z wersji przed '87 rokiem.
Jeśli miałbyś mieć GT to nie ma szans żeby oryginalnie jeździł w nim motor 1.6. W benzynie montowane oryginalnie były w zasadzie tylko90 konne GX lub RP. Minimum wyposażenia dla GT to półkubełki, miękka decha ze schowkiem na klucz, regulacja elektryczna lamp przednich, 4 lampy na froncie, prawe lusterko asferyczne, komputer MFA, obrotomierz, czarno czerwone lampy hella na zadku (zazwyczaj). No i obowiązkowo pakiet olistwowania GT czyli nakładki na nadkolach, naklejki na progu i tylnej klapie.To takie minimum minimum, dodatkowo mogą wstępować: 4 tarcze (na przodzie wentylowane) szyberdach, wspomaganie, elektryka, abs itp.
Zależy który rok produkcji auta i co masz w wyposażeniu, na razie silnik i atrapa na wąskim żeberku na 2 lampy raczej wskazuje że to nie jest gt.
Wnioskuje że auto masz z przed '87 rocznika: stary zbiornik spryskiwaczy, wąskie żeberko, stare podszybie itp.)
oryginalnie w GT były wyłącznie 1.8 90 konneguti pisze:GT to jest wersja wyposażenia, a nie silnik a czy były z w 1,6 ? nie wiem, wypadałoby poszukac.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 13:26 przez mate64, łącznie zmieniany 2 razy.
jest tak jak juz pisałem znaczek ktoś dokleił;/ i silnik to PN
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
silnik to pn
auto jest z roku 1987
ktoś chciał może miec gt ale mu nie wyszło
dzieki wszystkim za pomoc
a jeszcze mam pytanko czy możliwe jest że przy 80 km/h otwierał się w tym silniczku jakiś jeszcze jeden dolot powietrza bo tak mi mechanik mówił a w zasadzie mojemu ojcu
auto jest z roku 1987
ktoś chciał może miec gt ale mu nie wyszło
dzieki wszystkim za pomoc
a jeszcze mam pytanko czy możliwe jest że przy 80 km/h otwierał się w tym silniczku jakiś jeszcze jeden dolot powietrza bo tak mi mechanik mówił a w zasadzie mojemu ojcu
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 19:34 przez slqa, łącznie zmieniany 2 razy.
slqa, możliwe że na dwójce poleci 100km/h
nie wiem czy przy 80 coś się otwiera ale jedź na jedynce chwile bez gazu a potem ciśnij w podłogę, w okolicy 3500-4000 obr/min poczujesz drugie delikatne wciśnięcie w fotel( z własnych doświadczeń) może wtedy się otwierać ta druga klapka od powietrza, a jak więcej powietrza to i więcej paliwa
nie wiem czy przy 80 coś się otwiera ale jedź na jedynce chwile bez gazu a potem ciśnij w podłogę, w okolicy 3500-4000 obr/min poczujesz drugie delikatne wciśnięcie w fotel( z własnych doświadczeń) może wtedy się otwierać ta druga klapka od powietrza, a jak więcej powietrza to i więcej paliwa
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 19:51 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w kazdym gaźniku dwugardzielowym z serii 2E druga gardziel otwiera się tylko na dużym obciążeniu (nie chodzi o prędkość samą).slqa pisze:a jeszcze mam pytanko czy możliwe jest że przy 80 km/h otwierał się w tym silniczku jakiś jeszcze jeden dolot powietrza
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości