MK2 PO SWAPIE Z RP NA ABF, PYTANKO O POMPE PALIWA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

MK2 PO SWAPIE Z RP NA ABF, PYTANKO O POMPE PALIWA

Post autor: CHECIK » pn cze 22, 2009 14:44

Jestem po swapie na abf-a do mk2 , wczesniej siedzial RP-ek, wszystko si tylko na wolnych obrotach auto nierowno pracuje - "przebiera" , oprocz tego auto na wolnych obrotach- powiedzmy 1200-2000 obr ma takie jakby przydlawienie przez chwile jadac autem na biegu, caly uklad paliwowy zostal rp-eka bo chlopcy co to wkladali stwierdzili ze to wystarczy, rozumiem ze w rp-eku są 2 pompy z tego co czytalem. Jak kupowalem swap to gosciu dal mi oryginalna pompe od abf-a i caly czas mam ją gdzies tam w kartonie i lezy sobie, ale skoro mam 2 pompy teraz to jak mam zalozyc tą ktora dostalem od abf-a, czy chłopacy mieli racje ze układ pompy moze zostac z rp-eka, majac objawy takie jak napisalem powyzyej wymienililem sonde, czujnik temperatury, swiece, kopulke, przewody, w aparacie zaplonowym nie ma oleju i nadal to samo. W zwiazku z tym zostało chyba coś paliwem. Żeby było ciekawiej wszystko jest git jak autu sie wstawia, mozna krecic do ocinki i zapindala bez problemu.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 14:45 przez CHECIK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 22, 2009 14:52

nie może zostać z RP, za małe ciśnienie, zakładaj pompe pod podłogą od sinika na wtrysku digifanta (Pb, PF to najczęstsze). Ta w baku moze zostać. Pompy od ABF jako jednej do baku w mk2 za bardzo nie da się założyć, chyba że jakieś mody wymyslisz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » pn cze 22, 2009 15:36

A jakie są objawy za malego cisnienie w ukladzie paliwowym? skoro mam za male cisninie i musze zmieniac pompe to czemu wszystko jest ok i moge go katowac do odcinki i zero przerywan, tylko na niskich obrotach
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 15:38 przez CHECIK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » pn cze 22, 2009 16:09

Paweł Marek pisze:Pompy od ABF jako jednej do baku w mk2 za bardzo nie da się założyć, chyba że jakieś mody wymyslis
Trzebaby cały bak od MK3 wstawić. Z tego co wiem podchodzi bez problemów.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 22, 2009 19:05

CHECIK pisze:zero przerywan, tylko na niskich obrotach
nie mam pojęcia. Ale pompy z RP sa nominalnie na ciśnienie 1.2 bara, a z ABF 4 bary, przy czym ciśnienie w układzie to 2.5-3 bara. Widac twoja pompa z RP ma spory naddatek ciśnienia, co jest niby typowe, ale dziwne że aż tak dobrze chodzi. Chcesz miec pewność zmierz ciśnienia manometrem u jiakiegoś mechanika co ma traki sprzęt. Masz mieć przy listwie wtryskowej 3 bary na ściągniętym wężyku od regulatora, i 2.5 bara na założonym.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » wt cze 23, 2009 09:33

A nie wiecie czy musze zmieniac samą pompke czy calość z tą obudowa plastikową?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt cze 23, 2009 12:22

Musisz zmienić całą pompę razem z obudową. Dla przykładu pompa z 1,3 NZ ma ciśnienie 3 bary i daje radę w ABFie, ale samego wkładu nie przełożysz bo jest za duży. Szukaj pompy z NZ, PF, PB, GX tylko tą i każdą inną od mechanicznych wtrysków trzeba nieco przemodelować i usunąć akumulator paliwa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości