Lista Turbiny od Karambola--- nowa cena 900zł

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn cze 22, 2009 11:37

sagon pisze:Jak tak dozgonnie ufasz jego produktom,to jako pierwszy powinieneś zapodać takie 18/22 i jechać to wystroić na tych seryjnych wtryskach(powodzenia).
18/22 do seryjnych wtrysków? Możesz mi powiedzieć w jakim celu?
sagon pisze:Dla mnie opinia takiego gościa jak Dario84, jest jak wyrok sądu apelacyjnego.
Krzyż Ci na drogę...
sagon pisze:Chłopak przerzucił więcej turbin,niż Ty masz tych niutków pod maską.
Chwała mu za to, niech przerzuca dalej...
Rafalek114 pisze:Ale prawda jest taka ze jak ktos daje dupy to powinnien sie do tego przyznac a nie wynajmowac sobie adwokata na forum ktory nie ma za baradzo pojecia co pisze ,a jak ma to bije piane bez sensu zeby tylko nie oczerniac karambola !!!

Mógł byś wskazać kogo masz na myśli? Bo to jest dobre pytanie... Kto najczęściej daje...
aw69 pisze:Szkoda ze nikt tutaj nie powie ze niektorzy ze tak powiem pseudo tunerzy poprostu sobie nie dają rady przy customowych strojeniach - wtedy najprościej jest zwalic na sprezarke.
Tominator pisze:przecietny tuner będzie miał bardzo duże problemy z wsytrojeniem tych turbin
Sedno sprawy...
Rapix pisze:Miałem sprężarkę od Karambola pierwsza była ok ale się rozleciała może i z mojej winny ale później przewaliłem 10 szt i zawsze było coś nie tak 10 razy wyjmowane wkładane i wożone do karambola.... stanowczo chłopa nie polecam!!!
aw69 pisze:Rapix a co do twojego konkretnego przypadku z tego co pamietam przyczyna okazala sie calkiem inna, ze sprezarki zachowywwaly sie tak jak sie zachowywaly.
To jak to było Rapix?
tomasz25 pisze:u mnie wina była jednak softu , turbo słucha sie bardzo ładnie na nowym sofcie,mowa o gt 2256V.
Ale zanim soft został ogarnięty, sto razy ukrzyżowano karambola...
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 11:47 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 4 razy.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 22, 2009 11:43

Dario84 pisze:fakt ze frezowanie muszli pod wieksze wirniki nie odbywa sie na tokarce czy innym urzadzeniu do tego celu przeznaczonym a recznie, czego efektem jest otwor kwadratowy a nie okragly.
tutaj sie zgodze niestety, ostatnio widzialem taka hybryke i po stronie cieplej z jednej strony wirnik ma na oko 2mm do ubudowy a z drugiej ja podciera, przy czym sam wirnik nie ma konkretnego luzu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn cze 22, 2009 13:42

Adamm pisze:tutaj sie zgodze niestety, ostatnio widzialem taka hybryke i po stronie cieplej z jednej strony wirnik ma na oko 2mm do ubudowy a z drugiej ja podciera, przy czym sam wirnik nie ma konkretnego luzu
Jak bys ja rozebral to dokladnie bys widzial jak jest wydlubana muszla pod wiekszy wirnik, bez rozebrania tego nie widac.

Co do softu to juz napisalem jak bylo.

Nie wiem byc moze tylko nam sie trafiaja takie wynalazki karambola, w kazdym razie stracilem kompletnie zaufanie do niego bo byl okres kiedy to jego turbiny sie dobrze sprawowaly.
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 13:43 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn cze 22, 2009 14:41

Adamm pisze:tutaj sie zgodze niestety, ostatnio widzialem taka hybryke i po stronie cieplej z jednej strony wirnik ma na oko 2mm do ubudowy a z drugiej ja podciera,
CrocodileReggae, co powiesz na to?
Nie jest to pierwsza tak negatywna opinia.Osobiście nic do karambola nie mam,bo i mieć nie mogę.Nie kupowałem od niego i już na pewno nie kupię.
Jednak czytając,że często trafiają się turbiny robione młotem i przecinakiem trudno wyrobić sobie na temat gościa dobra opinię.
Jednemu się trafi dobrze złożona,drugiemu nie.A tak być nie powinno.
Czyż nie?
Wszyscy jak jeden maż powinni zgodnie zachwalać jego produkty.
Skoro gość reklamowany jest na naszym forum,to nie powinno być wokół jego osoby cienia podejrzenia o brak fachowości.
I fakt,że sam jakoś dziwnie milczy na ten temat,jakoś słabo o nim świadczy.
Potrzebni mu są adwokaci?
Ja bym sobie na coś takiego nie pozwolił.
W końcu chyba zależy mu na dobrej opinii.Mógłby napisać kilka słów,a nie wyręczać się innymi.
Jako potencjalny nabywca chętnie wysłuchałbym,co ma do powiedzenia.
A tak,nie pozostawia mi wyboru.
Tyle ode mnie.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pn cze 22, 2009 15:14

co do turbin karambola to osobiście nie mam uwag. ja mam hybryde awx/arl przejechalem juz ponad 10 tys km i nie ma problemów, rogal narzekał troche przy strojeniu ale ogarnal turbo perfekt, wiec teoria aw69 ma chyba sens. kolega moj od kilku dni smiga na takiej samej turbinie i tez bez zastrzeżeń.

gość sam sie nie tłumaczy bo generalnie ma chyba problemy z porozumiewaniem sie. ostatnio wyslal wspomnianemu koledze turbo pod zly adres mimo ze mial informacje telefoniczna i pisemnią na maila, a jego wytlumaczenie brzmiało: "bo to nie ja wysyłałem tylko pracownik" - komentować chyba nie trzeba...



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn cze 22, 2009 15:28

Szumal, tu już nie chodzi o samo strojenie,tylko jakość wykonania.
Tylko i aż.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pn cze 22, 2009 16:05

sagon, wiesz jezeli turbo da sie wystroic i pracuje poprawnie to ja nie moge miec zastrzeżeń co do jakości wykoniania. estetyka mnie nie obchodzi, to ma działać, poki działa to jest ok.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » sob cze 27, 2009 12:34

Ja plecam tą firme jezeli chodzi o chybrydy . robił brat u nich Gt17VA od ASZ na GT20
i turbo ładnie sie zachowuje . uysy mówił ze stroi sie jak seria ARL .w słomczynie na giełdzie są zawsze... jak gadałem z golesiem co stał na giełdzie to mówił ze dla VTG robia sporo...
link doo ich strony
http://j-t.pl/



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 27, 2009 12:43

krzys-jeruzal pisze:link doo ich strony
http://j-t.pl/
z okolic Mielca jest tez turbo-bogdan

http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=5463665

wiem ze pare osob z forum smiga na jego turbinach, tez robi hybrydy, wiem ze uysy od niego brał i mówił że bardzo dobra jakość



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob cze 27, 2009 13:28

wiem ze pare osob z forum smiga na jego turbinach, tez robi hybrydy, wiem ze uysy od niego brał i mówił że bardzo dobra jakość
U nas (na Slasku, w naszej grupie) smiga tych turbin od Bogdana juz troche.. (u mnie jedna, u Cinka w obu golfach + w kilku autkach znajomych) Glownie to hybrydy 110/130, ale sa i wieksze.
Do tej pory wszystko bylo w porzadku..



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 27, 2009 14:53

SToRM pisze:U nas (na Slasku, w naszej grupie) smiga tych turbin od Bogdana juz troche.. (u mnie jedna, u Cinka w obu golfach + w kilku autkach znajomych) Glownie to hybrydy 110/130, ale sa i wieksze.
Do tej pory wszystko bylo w porzadku..
no własnie, a lekko nie mają :) wiec tez chyba Bogdan z Mielca jest godny polecenia

co do Karambola to ja dodam ze tez smigam juz 2 lata na swojej hybrydzie AWX/ARL i tez mi sie sprawuje dobrze... oleju nie ubywa.. jest troszke upocona ale to zawsze gdzies tam pewnie z odmy troche sie filmu olejowego robi

ponieważ ma wirnik zimny większy to bardzo żwawo pompuje i miała tendencje do przeładowań ale 2 obroty na sztandze (wydłużenie) definitywnie załatwiły sprawę, bez pogorszenia dołu (od 1800 rpm jest 1 Bar)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob cze 27, 2009 16:24

CrocodileReggae pisze:
sagon pisze:Jak tak dozgonnie ufasz jego produktom,to jako pierwszy powinieneś zapodać takie 18/22 i jechać to wystroić na tych seryjnych wtryskach(powodzenia).
18/22 do seryjnych wtrysków? Możesz mi powiedzieć w jakim celu?
sagon pisze:Dla mnie opinia takiego gościa jak Dario84, jest jak wyrok sądu apelacyjnego.
Krzyż Ci na drogę...
sagon pisze:Chłopak przerzucił więcej turbin,niż Ty masz tych niutków pod maską.
Chwała mu za to, niech przerzuca dalej...
Rafalek114 pisze:Ale prawda jest taka ze jak ktos daje dupy to powinnien sie do tego przyznac a nie wynajmowac sobie adwokata na forum ktory nie ma za baradzo pojecia co pisze ,a jak ma to bije piane bez sensu zeby tylko nie oczerniac karambola !!!

Mógł byś wskazać kogo masz na myśli? Bo to jest dobre pytanie... Kto najczęściej daje...
aw69 pisze:Szkoda ze nikt tutaj nie powie ze niektorzy ze tak powiem pseudo tunerzy poprostu sobie nie dają rady przy customowych strojeniach - wtedy najprościej jest zwalic na sprezarke.
Tominator pisze:przecietny tuner będzie miał bardzo duże problemy z wsytrojeniem tych turbin
Sedno sprawy...
Rapix pisze:Miałem sprężarkę od Karambola pierwsza była ok ale się rozleciała może i z mojej winny ale później przewaliłem 10 szt i zawsze było coś nie tak 10 razy wyjmowane wkładane i wożone do karambola.... stanowczo chłopa nie polecam!!!
aw69 pisze:Rapix a co do twojego konkretnego przypadku z tego co pamietam przyczyna okazala sie calkiem inna, ze sprezarki zachowywwaly sie tak jak sie zachowywaly.
To jak to było Rapix?
tomasz25 pisze:u mnie wina była jednak softu , turbo słucha sie bardzo ładnie na nowym sofcie,mowa o gt 2256V.
Ale zanim soft został ogarnięty, sto razy ukrzyżowano karambola...

Adaś ale to turbo załatwiał mi rogal i one było ok... Na niej zdarzało się że przeładowywał itp. ale nie zapomni że kręciliśmy sztango.
Sprężarki od karambola ładowały ile chciały i puszczały olejem...

Po za tym zachowanie Karambola i robienie w balona klienta jest co najmniej...
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 16:27 przez Rapix, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob cze 27, 2009 18:05

no własnie, a lekko nie mają wiec tez chyba Bogdan z Mielca jest godny polecenia
Moje pierwsze gt22 od mercedesa sprintera 2,7 cdi pochodzily wlasnie od Turbo Bogdan'a wysylal mi 3 krotnie robione i poprawiane turbiny i niestety...odrazu po montazu i odpaleniu rzygały olejem jak wściekłe. Dopiero jak wzialem od karambola był spokój....Z tymi turbiniarzami w PL to powiem tak - jak sie uda tak wyjdzie :) Napewno nie psuja sie turbiny tych co sprzedają ich mało :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Franek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn cze 19, 2006 23:12
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Franek » pt lip 10, 2009 18:29

Jaka jest aktualna cena hybrydy ahf/arl, bez zwrotu starej ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości