fachowe stwierdzenie nie,bo żaden VW ni posiada silniczka krokowego.Sztomel pisze:to miał być żart, ironia czy fachowe stwierdzenie ?
przerywa przy obrotach około 2000
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
a co jest elementem wykonawczym np. tego nastawnika ?edzio pisze:ja widziałem tylko nastawniki przepustnicy
powiedz to tym gościom co piszą na jego temat na n/w forach, a może im się tylko wydawało, że naprawiają coś co nie istnieje :
http://www.google.pl/search?q=%22silnic ... =firefox-a
edzio, ile Ty wlałeś w siebie dzisiaj alkoholu ?
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 00:37 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.
dobra, wkleję trochę teorii bo trudno Cię przekonać :
http://www.auto-online.pl/elektron/siln ... nast_p.htm
a dlaczego ten silniczek prądu stałego nazywa się krokowym tu masz wytłumaczenie :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_krokowy
http://www.auto-online.pl/elektron/siln ... nast_p.htm
a dlaczego ten silniczek prądu stałego nazywa się krokowym tu masz wytłumaczenie :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_krokowy
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 00:48 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
trochę przyspałeś, ten link wkleiłem dwa moje posty powyżej a na dodatek sam sobie teraz przeczysz.edzio pisze:dla zainteresowanych jak działa silnik krokowy http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_krokowy
faktycznie przeoczyłem ten drugi link.
"Silnik krokowy (inaczej silnik skokowy) – silnik elektryczny, w którym impulsowe zasilanie prądem elektrycznym powoduje, że jego wirnik nie obraca się ruchem ciągłym, lecz wykonuje za każdym razem ruch obrotowy o ściśle ustalonym kącie."
tu jest ta różnica, nie obraca się ruchem ciągłym,
"Silnik krokowy (inaczej silnik skokowy) – silnik elektryczny, w którym impulsowe zasilanie prądem elektrycznym powoduje, że jego wirnik nie obraca się ruchem ciągłym, lecz wykonuje za każdym razem ruch obrotowy o ściśle ustalonym kącie."
tu jest ta różnica, nie obraca się ruchem ciągłym,
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
nie wiem jakie wiem ze TDI 81KW czyli 110KM autko z 2000r
[ Dodano: 23 Cze 2009 21:40 ]
Mój silnik to ASV
[ Dodano: 23 Cze 2009 21:40 ]
Mój silnik to ASV
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 20:35 przez poolak2006, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 13:20
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witam dołączam sie do tematu. Mam ten sam silnik ASV 2001r MK4 i ten sam problem co Polak2006. Zaczeło sie tak że jak przyspieszam (nie zawsze ale w szczególności na zimnym silniku) to w okolicy 2000obrotów auto jakby przestaje reagowac na gaz dodaje gazu a tu nic ale po chwili jakby załapuje i dochodzi do zamierzonej prędkości. Problem tez wystepuje na prostej. Po pewnym czasie jak troszke poprzyspieszam problem występuje o wiele rzadziej ale jest. A co ważne jest słysze ze turbina sie delikatnie kreci. Musze sprawdzic przepływke. Przepływka wychodzi na VAG-u bo zupełnie sie na tym nie znam. Prosze o pomoc pozdrawiam.
-Turbo było czyszczone
-Turbo było czyszczone
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 08:18 przez Cobra_vs, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości