Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » śr cze 17, 2009 23:06

arwam planuję wymienić pompę ale na tą z LDA a co do mocy to celuje w 75 kucy, chyba że zdobędę turbo chłodzone cieczą to może coś wyżej wtedy. Ale póki co 75 koni


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

arwam

Post autor: arwam » czw cze 18, 2009 07:07

finch pisze:chyba że zdobędę turbo chłodzone cieczą to może coś wyżej wtedy.
turbo chłodzone wodą to będzie T2 lub K14
czyli takie jak masz ty.
proponuję zapodać K24 lub T3
mają sporego laga ale nie obciążają nie potrzebnie silnika na wydechu.
u mnie przy dużej pompie T3 to jest nie zbędne minimum



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » czw cze 18, 2009 14:22

póki co zrealizuje te założenia. Powiedzcie jeszcze jakiej firmy końcówek szukać? W Inter carsie mają bosche i monarki w cenie odpowiednio 50 i 60 zeta za sztukę. Ale co do boschy to odradził je nawet sprzedawca.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 18, 2009 14:26

Bierz Monark-a,są dobre...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kristof221
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw cze 18, 2009 15:19
Lokalizacja: polska

Post autor: kristof221 » czw cze 18, 2009 15:34

koledzy ja mam problem z moim sharanem19 tdi 99r wczoraj jechałem i zgas na drodze po odpaleniu duza chmura białego dymu poczym samochud gasnie i niechce wogule odpalic czy to morze byc zwiazane z turbem prosze ratujcie

[ Dodano: 18 Cze 2009 15:36 ]
jestem obecnie za granica niejest tak łatwo zkombinowac mechanika



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » czw cze 18, 2009 17:39

jak leci biały dym to na ogół jest problem z układem wtryskowym. Pytanie z dziedziny głupich: masz paliwo?
Na mojego nosa to albo masz gdzieś powietrze w układzie albo ci szlag któryś wtrysk trafił, ale na 100% pewien nie jestem.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw cze 18, 2009 18:29

To w sharanie też zakładali 1V :) myśle że 2 powyższe to nie do tego tematu :)
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 18:29 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



hulit4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt mar 10, 2009 14:59
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: hulit4 » czw cze 18, 2009 18:34

Witam mam problem z pompa wtryskowa przy 1.6 td podczas jazdy auto mi staneło myslalem ze to elektrozawor ale nie. Pompa zaciaga paliwo ale nie podaje na wtryski mial ktos taki przypadek??prosze4 o pomoc z gory dzieki



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw cze 18, 2009 20:30

hulit4, jak elektrozawór bedzie wyłączony to będzie obieg paliwa przez pompe! tylko nie bedzie podawane na wtryski, podłącz na krótko masz usłyszeć tyknięcie, ew odkręć go i sprawdz.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 21, 2009 10:28

Witam ponownie
Dla przypomnienia-poszły mi tulejki w pompie i powstał taki luz,że rozwaliło uszczelniacz i walnęło ON po silniku.Silnik zgasł i już nie odpalił.Przełożyłem bebechy do kadłuba z ośką od wolnossącego 1,6-9mm i nie za bardzo chciało toto jeździć.Kopcił i był słaby.
Zrobiłem tulejowanie kadłuba (tego na którym wcześniej jeździłem)-zero luzów.Wczoraj z kolegą arwam przełożyliśmy do niego bebechy na których wcześniej jeździło,odpaliliśmy,próba i ... kicha :grrr: .Później jeszcze regulacje,kombinacje i ... dalej kicha :grrr: .Dodam jeszcze,że po depnięciu na gaz,było słychać metaliczne stuki,które ustawały po spadku obrotów(tylko na tej pompie).
Zdesperowany,postanowiłem,że założymy pompę nie modzoną od 1,6TD,którą odkupiłem niedawno od koleżanki elica1.Po założeniu i odpaleniu-różnica nie do poznania.Nie kopci i dość dobrze się zbiera.
Podejrzewamy z arwam,że mogła skapitulować głowiczka (na tłoczku widać było kilka drobniutkich przytarć),ale teraz przyszło mi do głowy,że przecież jak nim jechałem po raz ostatni (przed awarią pompy),to do samego końca darł jak głupi,tylko jak zatrzymałem się po długiej trasie na światłach,to zdechł i amen :? .
I jeszcze jedna bardzo ważna sprawa.Wcześniej czyli przed awarią,po nagrzaniu,gdy puszczałem go z wysokich obrotów,to lubił zgasnąć lub spaść do 800rpm i powoli się podnosił.Później po zmianie kadłuba z ośką,akurat te dolegliwości zniknęły.Teraz znów jest ten kadłub i znów gaśnie lub spada z obrotów,zwłaszcza gdy kręcę kierą (wspoma) :panna: .

Bania już mi pęka #-o ,a problem rośnie w silę i ma to.....w tyle :grin:
Hmm,zaczyna mnie to przerastać,a do pompiarza nie uśmiecha mi się jechać,bo pewnie krzyknie kilka stów.
Macie koledzy jakieś sugestie :bajer:?
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 10:48 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz cze 21, 2009 12:39

Michaś_1977 pisze:to do samego końca darł jak głupi,tylko jak zatrzymałem się po długiej trasie na światłach,to zdechł i amen .
moze jak miałeś jakieś luzy cos sie przytarło wpadł opiłek i zrobił swoje?
Michaś_1977 pisze:Teraz znów jest ten kadłub i znów gaśnie lub spada z obrotów,zwłaszcza gdy kręcę kierą (wspoma) .
mam tak jak ostatnio opóxniłem kat wtrysku do 0,95 wolne obroty wzrosły do 1000, a przy kręceniu kierą spadaja do ok 850.
Wydaje mi się że trzeba zmniejszyc wydatek szczątkowy i wtedy obroty spadną, nastepnie podnieść je śrubką reg obrotów, ew odwrotnie.
u siebie jeszcze nie kręciłem bo czasu brakuje;/
jesze moze 1 sprawa dawke paliwa może masz za małą?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 21, 2009 13:09

andrew.zbyrko pisze:moze jak miałeś jakieś luzy cos sie przytarło wpadł opiłek i zrobił swoje?
Właśnie tego najbardziej się obawiam,że szlak trafił głowiczkę i tłoczek,a opiłków trochę było po rozebraniu pompy :grrr: .
Hmm,z drugiej strony patrząc,nie ma tego złego,co by na dobre nie wyszło-to mnie zmotywuje jeszcze bardziej do poszukiwania dawcy 10 lub 11mm :grin: .
andrew.zbyrko pisze:mam tak jak ostatnio opóxniłem kat wtrysku do 0,95 wolne obroty wzrosły do 1000, a przy kręceniu kierą spadaja do ok 850.
Próbowaliśmy regulować- :panna:
andrew.zbyrko pisze:jesze moze 1 sprawa dawke paliwa może masz za małą?
Jak podkręcę dawkę choć trochę,to od razu mogę zdjąć wszystkie lusterka,bo po co mi one wtedy? :rotfl:

Dziwne mi się wydaje to,że jak przerzuciłem bebechy do kadłuba z wolnossącego,to nie gasł i nie spadały obroty,a na tym kadłubie znów to jest.Już głupieję od tego...
Czy może być coś z kadłubem nie tak.U kolegi arwam w AAZ pracowała ta pompa i nie było takich jaj.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » ndz cze 21, 2009 13:31

propo spadania obrotow przy kreceniu kiera (umnie jeszcze jak zalacze swiatla tez troche spadaja) to wydaje mi sie ze to wina wtryskow - ja mialem po 110,100 120 bar na wtryskach, udalo mi sie je troche podciagnac do 130 i bylo lepiej ale juz chyba sie mi znowu rozjechaly (koncowki do :butthead: ) bo znowu obroty dziczeja


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz cze 21, 2009 13:35

Michaś_1977 pisze:-to mnie zmotywuje jeszcze bardziej do poszukiwania dawcy 10 lub 11mm .
też mam w planach budowe 11mm, puki co zbieram info i czekam na graty po okazyjnych cenach:P
Michaś_1977 pisze:Dziwne mi się wydaje to,że jak przerzuciłem bebechy do kadłuba z wolnossącego,to nie gasł i nie spadały obroty,a na tym kadłubie znów to jest.Już głupieję od tego...
może wymiary kadłuba są troche inne?! i trzeba by zmienić grubość tych podkładek od tłokorozdzielacza?
a zawór reg ciśnienia wew pompy też zmnieniałeś, moze ciśnienie w pompie za niskie?!

[ Dodano: 21 Cze 2009 13:49 ]
ronuch, cos w tym może być, obroty troche sie zmieniaja w stosunku do zmiany rozgrzania silnika, a u siebie do wtrysków jeszcze nie miałem okazji zaglądać [bo odpala dobrze]


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości