Gdzie jest kod silnika?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jezeli bloki sa takie same w 1.6 i 1.8 to wydaje mi sie ze glowica powina pasowac od 1.8 ale to poczekajmy co inni powiedza.
Skok tloka jest inny na wale, czy roznia sie same tloki a wal jest ten sam ?
PS: Moze ktos ma mozliwosc sprawdzenia nr glowicy bo mozliwe ze cala rozmowa jest nie potrzebna i to jest 1.8 (nadzieja matka glupich )
numery 24026103373 F
Skok tloka jest inny na wale, czy roznia sie same tloki a wal jest ten sam ?
PS: Moze ktos ma mozliwosc sprawdzenia nr glowicy bo mozliwe ze cala rozmowa jest nie potrzebna i to jest 1.8 (nadzieja matka glupich )
numery 24026103373 F
-
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
- Lokalizacja: Gdynia
Z dużym prawdopodobieństwem masz 1.6: to są najczęściej spotykane silniki, najczęściej sprowadzane samochody (klasa "B", czyli Audi 80, Passat, Golf i wiele innych, cała masa tych silników jest dostępna na rynku w cenach w okolicy 1-2tys.). 1.8 to tylko silnik EV w Golfie I/II z 16 zaworami (i graniczy z cudem dostanie tego w stanie "jezdnym").
Ale jeszcze możesz sprawdzić gładzie cylindrów. Powinny być lekko "wyszlifowane" (albo nawet nie lekko, ale wtedy to raczej szkoda zabawy). Jak "główny szlif" będzie miał długość w okolicy 88mm (86.4+pierwszy pierścień), to pewnie był w 1.8 (i numery są dopasowane ). Jak krótszy.. To zapomnij o zmianie głowicy na 1.8..
A tak odnośnie prac.. Na tym etapie sprawdź czy nie masz elipsy, czy nie był przegrzany na jakimś garze, itd. Bo może szkoda pracy..
Uff..
Jak masz 1.6 to zapomnij o zmianie. Wał, korbowody, tłoki, głowica kompletna. Jak cylindry zeszlifowane "krócej" to będzie się psuł "co chwila", naprawy bardzo kosztowne (pierwszy pierścień).
Jeżeli potrzebujesz tych 50 kucy.. to kup nowszy silnik! Taniej, prościej, wygodniej.
Ale jeszcze możesz sprawdzić gładzie cylindrów. Powinny być lekko "wyszlifowane" (albo nawet nie lekko, ale wtedy to raczej szkoda zabawy). Jak "główny szlif" będzie miał długość w okolicy 88mm (86.4+pierwszy pierścień), to pewnie był w 1.8 (i numery są dopasowane ). Jak krótszy.. To zapomnij o zmianie głowicy na 1.8..
A tak odnośnie prac.. Na tym etapie sprawdź czy nie masz elipsy, czy nie był przegrzany na jakimś garze, itd. Bo może szkoda pracy..
Uff..
Jak masz 1.6 to zapomnij o zmianie. Wał, korbowody, tłoki, głowica kompletna. Jak cylindry zeszlifowane "krócej" to będzie się psuł "co chwila", naprawy bardzo kosztowne (pierwszy pierścień).
Jeżeli potrzebujesz tych 50 kucy.. to kup nowszy silnik! Taniej, prościej, wygodniej.
Wiec tak elipsa byla 2 i 3 cylinder delikatna ok 0.5mm i zostala splanowana.pajakgdynia pisze:
A tak odnośnie prac.. Na tym etapie sprawdź czy nie masz elipsy, czy nie był przegrzany na jakimś garze, itd. Bo może szkoda pracy..
Cylinder jest niemal niewyczuwalnie "wyszlifowany" wiec zmienie tylko pierscienie.pajakgdynia pisze: Ale jeszcze możesz sprawdzić gładzie cylindrów. Powinny być lekko "wyszlifowane" (albo nawet nie lekko, ale wtedy to raczej szkoda zabawy). Jak "główny szlif" będzie miał długość w okolicy 88mm (86.4+pierwszy pierścień), to pewnie był w 1.8 (i numery są dopasowane ). Jak krótszy.. To zapomnij o zmianie głowicy na 1.8..
A jak to napisales glowny szlif ma dokladnie 88 mm sprawdzilem i to "wyszlifowane" miejsce ma dokladnie 88 mm
Wiec jaki to jest w koncu silnik ?
-
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
- Lokalizacja: Gdynia
Czyli co jednak 1.8 ? Skok tloka tzn. to :wyszlifowanie ma 88 mm. Jeszcze jak by ktos sprawdzil nr tej glowicy to bylo super.
Glowica hmm nie znam sie az tak pojedynczy walek 2 zawory na cilinder wiec chyba 8V.
To co 1.8 ?
[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 12:51 ]
No to jak nikt juz nie ma pomyslu jaki to silnik i nikt nie ma mozliwosci sprawdzic nr glowicy?
Jesli ktos ma mozliwosc to prosze niech sprawdzi i da znac co i jak
PozdraVWiam
Glowica hmm nie znam sie az tak pojedynczy walek 2 zawory na cilinder wiec chyba 8V.
To co 1.8 ?
[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 12:51 ]
No to jak nikt juz nie ma pomyslu jaki to silnik i nikt nie ma mozliwosci sprawdzic nr glowicy?
Jesli ktos ma mozliwosc to prosze niech sprawdzi i da znac co i jak
PozdraVWiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości