Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Witam
Mam dwa pytania..
Czy jak glebujecie gwintem to ustawiacie wysokość lewego względem prawego mierząc wysokość opony od nadkola? liczycie liczbę zwojów i ustawiacie jednakową? Metod może być dużo, jakie stosujecie?
Jak wygląda jazda na gwincie z poliuretanami. Domyślam się, że seryjne tyleje gumowo-metalowe dają resztki komfortu a na poliuretanach?
Mam dwa pytania..
Czy jak glebujecie gwintem to ustawiacie wysokość lewego względem prawego mierząc wysokość opony od nadkola? liczycie liczbę zwojów i ustawiacie jednakową? Metod może być dużo, jakie stosujecie?
Jak wygląda jazda na gwincie z poliuretanami. Domyślam się, że seryjne tyleje gumowo-metalowe dają resztki komfortu a na poliuretanach?
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Na logikę jest to dobra metoda ale moim zdaniem w pełni nie wykorzystuje zalety gwintu. Osobiście twierdzę, że należałoby zatankować pół baku, i włożyć do samochodu to wszystko co wozimy na co dzień i starać się ustawić poziom. Równolegle do ziemi. Gwint właśnie daję tą możliwość, że auto może stać równo..barteKKK03 pisze:Ja suwmiarką mierzę ilość pozostałego gwintu i ustawiam tak żeby na obu było jednakowo.
- vwosiu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 767
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 14:46
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
ja czynię tak samobarteKKK03 pisze:a suwmiarką mierzę ilość pozostałego gwintu i ustawiam tak żeby na obu było jednakowo.
wykorzystanie gwintu jest wówczas jak się skończy skala :green_fuck: skręci się do końcaPITERsca pisze:Na logikę jest to dobra metoda ale moim zdaniem w pełni nie wykorzystuje zalety gwintu. Osobiście twierdzę, że należałoby zatankować pół baku, i włożyć do samochodu to wszystko co wozimy na co dzień i starać się ustawić poziom. Równolegle do ziemi. Gwint właśnie daję tą możliwość, że auto może stać równo..
nie zawsze idzie równo ustawić tak jak piszesz zawsze jest coś co chcesz jednak poprawić a gwint daje możliwość by było nisko dla mnie dalej będzie dobrym rozwiązaniem suwmiarka
- rafal85rtc
- ...
- Posty: 676
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
- Lokalizacja: RATOVWICE
- Kontakt:
u mnie na tym zawieszeniu tak siedzi i jest jeszcze mozliwosc nizej ale juz teraz nie da sie pojezdzic
NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
hmmm ja dwa rozwalilem jezdzilem z nimi max 2 dni na pierwszym lepszym lezacym policjancie zostawilem i czepiam o wszystko co jest tylko mozliweChristopherek pisze:więc nie piszcie głupot(nie mówię że w tym temacie jest coś na ten temat ale ogólnie) że hokej wam pęka
jezdzi sie swietnie, trzyma sie drogi jak opetany... ale cos za cos... kregi w kregoslupie przestawiam, jak wpadne w dziure to zeby wybijam, ogolnie nie polecam
moje autko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1452376#1452376
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1452376#1452376
Tak apropo pudełek od zapałek
ps. tego plastiku ze zdjęcia już nie mam , ale hokej jak narazie wszystko znosi dzielnie
ps. tego plastiku ze zdjęcia już nie mam , ale hokej jak narazie wszystko znosi dzielnie
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 14:01 przez Marko16v, łącznie zmieniany 1 raz.
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
- Gruby_malbork
- Forum Master
- Posty: 1156
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
dokładnie teoretycznieale można jezdźić i niżejpczerniej pisze:teoretycznie powinien być prześwit pomiędzy oponą a nadkolem
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
A co ci z tej homologacji jak policja sama nie wie jak powinno być .GoBoss_malbork pisze:Na aukcjach w treści jest napisane że (gwinta) da się skręcić do 70mm ale gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie) że da radę więcej tylko że to już wtedy bez homologacji?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
po zmianie springów póki co z tyłu z GT cupline -60 na H&R -40 jest wyraźna poprawa w prowadzeniu auta, nie skacze tak, teraz szukam przodu H&R -40 i zobaczymy jak to będzie, dodam że mam amory o skróconym skoku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości