Ogromne zmulenie po zmniejszeniu dawki przez VAG'a

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

teko-2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 19, 2009 18:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: teko-2008 » pt cze 19, 2009 20:34

piter_s pisze:
AndrzejP4 pisze:pomyliło mi się, że większa wartość oznacza mniej paliwa...
bo tak jest
Aby uprościć zapamiętanie zwiększania i zmniejszania regulacją dawki paliwa, postaram się wyjaśnić dlaczego zwiększając w vagu wartość ustawionej dawki paliwa na biegu jałowym tak naprawdę zmniejszamy dawkę paliwa pompy wtryskowej jak również zmniejszając zwiększamy-skąd to się bierze:-) Powiedzmy , że pompa przy maksymalnym wciśniętym pedale przyśpieszenia może wtrysnąć do spalenia max około 46mg/skok. paliwa. Na biegu jałowym dla niektórych silników ustawia się wartość od 3 do 9 mg/skok. Jeżeli mamy ustawione 3 mg to przy pełnym wciśnięciu gazu wydajność pompy-realny wtrysk jest większy i maksymalnie wyniesie 46-3= 43mg/obj. - czyli sporo (duża wydajność) - lepszy zryw. Mając ustawioną dawkę 9mg/obj. na biegu jałowym wydajność spada i wynosi 46-9= 37mg/skok czyli wydajność pompy jest mała-samochód jest przymulony. Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 135 gości