Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
bartiboro
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: bartiboro » pt cze 19, 2009 12:30
Autko 110km + box wpięty przy pompie paliwa. Wcześniej kolega na hamowni z tym boxem miał w granicach 135/285 ze 110/235. Autko nie dymi, przy butowaniu rzuci bączką i tyle. W boxie jest regulacja śrubką - do czego ona służy? Czyżby do regulacji dawki? Można samemu przeprowadzać regulację czy lepiej się nie dotykać?
Ostatnio zmieniony wt lip 07, 2009 22:40 przez
bartiboro, łącznie zmieniany 2 razy.
-
woojas25
- Użytkownik
- Posty: 331
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
- Lokalizacja: z libiąża
Post
autor: woojas25 » pt cze 19, 2009 13:02
zmniejsza sie lub zwieksza opornosc opornika
-
bartiboro
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: bartiboro » pt cze 19, 2009 13:16
woojas25 pisze:zmniejsza sie lub zwieksza opornosc opornika
Zapewne tak. Z tego co podejrzałem to są też jakieś kondensatory i układ scalony, ale muszę obudowę zdjąć to będę pewny co tam siedzi.
Rozumiem, że poprzez zmianę oporności zmienia się dawka ile więcej pompa ma zapodać?
-
scols11
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
- Lokalizacja: Jaslo
Post
autor: scols11 » pt cze 19, 2009 13:25
Poprzez zmiane opornosci oszukujesz kompa!! ECU widzi ze nie ma paliwa i daje sygnal zeby wstrzyknac wiecej a tak na prawde tego paliwa jest ile byc powinno i silnik dostaje jakby dodatkowa dawke!! Nie weim czy zrozumiale napisalem.
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 13:27 przez
scols11, łącznie zmieniany 3 razy.
-
Tobi80
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: Tobi80 » pt cze 19, 2009 17:10
tu lepiej widać
http://home.versatel.nl/leeoscar/volkswagen_TDI.htm
jest też PDF z pełnym schematem więc można sobie samemu zrobić ....
Ciekawy jest ten wykres AFNa na 150 koni box+ diode mod + LMM diode - co to takiego ?
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 17:19 przez
Tobi80, łącznie zmieniany 1 raz.
-
piter_s
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
- Lokalizacja: okolice KROSNA
Post
autor: piter_s » pt cze 19, 2009 20:27
no ciekawe jak takie ustrojstwo się sprawuje???, no chyba na pewno nie działa jak rezystor, jakiś układ jest tam zastosowany, może ktoś z was robił już coś takiego z tego schematu??.
-
Tobi80
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: Tobi80 » pt cze 19, 2009 21:35
wygląda dość konkretnie co nie ? na elektronice się nie znam ale czy takich scalaków się nie programuje jakoś ?? , i widać że przy maksymalnym ustawieniu podnosi ciśnienie do 1,15 bara od 3tyś
AFN+ 137/305 & 1.8t
-
edzio
- Lord GTI
- Posty: 3937
- Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00
Post
autor: edzio » pt cze 19, 2009 22:32
nic innego jak zwykły opornik
-
fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: fleshu » pt cze 19, 2009 22:47
Tylko pewnie w tym różnica że o zmiennej programowo opornośći. Tak się domyślam po słowach kolegi edzio, .
-
edzio
- Lord GTI
- Posty: 3937
- Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00
Post
autor: edzio » pt cze 19, 2009 22:57
wystarczy popatrzec na schemat i widac.
-
Tobi80
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: Tobi80 » pt cze 19, 2009 23:03
edzio pisze:nic innego jak zwykły opornik
to dlaczego jest tak łudząco podobny do tych BOXów co chodzą po 1,5 - 2 tyś zł czyżby one też były zwykłymi opornikami ? opornik nie podnosi doładowania a to ustrojstwo niby tak .
AFN+ 137/305 & 1.8t
-
fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: fleshu » pt cze 19, 2009 23:08
Szkoda że mój jest zalany > może dało by się coś wywnioskować.
Ja tylko nie wiem dalej od czego jest ten przełącznik suwakowy w moim. Może od zwłoki czasowej w załączeniu. Mam 30 s. Musze kiedyś obadać.
-
edzio
- Lord GTI
- Posty: 3937
- Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00
Post
autor: edzio » pt cze 19, 2009 23:29
Tobi80 pisze:to dlaczego jest tak łudząco podobny do tych BOXów co chodzą po 1,5 - 2 tyś zł
chyba obudowa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości