[All] Woda zamiast płynu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[All] Woda zamiast płynu
Jakie mogą być skutki jeżdżenia na wodzie zamiast płynu chłodniczego przez kilka miesięcy (miesiące ciepłe, nie zima)?
pozdro!
odkładanie sie kamienia w całym układzie chłodzenia a przedewszstkim w bloku silnika
a co za tym idzie auto szybciej się grzeje i dwa może dojść do zatkania kanału wodnego
co wcale nie robi dobrze w upalne dni
także nie polecam wody tylko Borygo albo jakieś inne płyny do układu chłodzenia
a dwa jak chcesz zobaczyć co sie jak podobnie wygląda blok silnika a dokładnie kanały wodne to przypatrz sie na zbiorniczek wyrównawczy jaki rudawy osad sie na nim zbiera
a co za tym idzie auto szybciej się grzeje i dwa może dojść do zatkania kanału wodnego
co wcale nie robi dobrze w upalne dni
także nie polecam wody tylko Borygo albo jakieś inne płyny do układu chłodzenia
a dwa jak chcesz zobaczyć co sie jak podobnie wygląda blok silnika a dokładnie kanały wodne to przypatrz sie na zbiorniczek wyrównawczy jaki rudawy osad sie na nim zbiera
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]
Po pierwsze przy gazie może ci po prostu reduktor i parownik zamarznąć(też latem) a przy zamarzniętym parowniku i reduktorze nie działa dobrze instalka.A poważniejsze rzeczy to zakamieniona głowica oraz chłodnica a także nagrzewnica i cały układ chłodzenia.Co może powodować do uszkodzeń(przedziurawień,zapchania,zepsucia) nie wspomnę o tym że woda po prostu paruje mocniej i szybciej niż płyn.Więc można przegrzać motor i go zabić.Zapomniałem wspomnieć o pompie "wody"(płynu chłodzącego) która potrafi przy wodzie po prostu ukręcić się lub umrzeć a co za tym idzie uniemorzliwić chłodzenie(obieg cieczy) co prowadzi do przegrzania i zgonu jednostki napędowej.Dlatego proszę cię w imieniu twego Golfera nie rób MI TEGO]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 58 gości