pomocy po zmianie filtra powietrza auto nie jedzie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pomocy po zmianie filtra powietrza auto nie jedzie
wczoraj wieczorem postanowiłem zmienić filtr tak jak zwykle go zamontowałem
i postanowiłem przy okazji zajrzeć pod pokrywę rozrządu bo juz 40 tys zrobione odkąd był wymieniony
odkręciłem zdjąłem zobaczyłem ręką że dobrze napięty założyłem poskładałem
i nie odpalałem
dziś rano wsiadam pierwsze wrażenie jakoś klepie
brak mocy nie czuć turba
wszystkie kostki i wężyki sprawdzałem ok a auto nadal nie jedzie i słychać chyba upuszczanie ciśnienia turbo i dziwnie silnik tyka klepie inny ma dźwięk
przed wym chodził jak marzenie 40 tys km
co się mogło stać ?
auto odpala normalnie nie dymi
i postanowiłem przy okazji zajrzeć pod pokrywę rozrządu bo juz 40 tys zrobione odkąd był wymieniony
odkręciłem zdjąłem zobaczyłem ręką że dobrze napięty założyłem poskładałem
i nie odpalałem
dziś rano wsiadam pierwsze wrażenie jakoś klepie
brak mocy nie czuć turba
wszystkie kostki i wężyki sprawdzałem ok a auto nadal nie jedzie i słychać chyba upuszczanie ciśnienia turbo i dziwnie silnik tyka klepie inny ma dźwięk
przed wym chodził jak marzenie 40 tys km
co się mogło stać ?
auto odpala normalnie nie dymi
tak kostka podpięta
[ Dodano: Pią Cze 19, 2009 13:15 ]
byłem na kompie u sąsiada
i mam 2 błędy
550 regulacja początku wtrysku różnica doregulowania
oraz 1117 zbyt duże obciążenie alternatora df nie prawidłowy sygnał
ale to może dlatego że światłą mi się same włączają na zapłonie
pomocy co jeszcze sprawdzić bo on na kompie się nie zna za bardzo jakie blogi to wam podam
auto jedzie ale głośne jest i turbo nie pompuje
[ Dodano: Pią Cze 19, 2009 13:15 ]
byłem na kompie u sąsiada
i mam 2 błędy
550 regulacja początku wtrysku różnica doregulowania
oraz 1117 zbyt duże obciążenie alternatora df nie prawidłowy sygnał
ale to może dlatego że światłą mi się same włączają na zapłonie
pomocy co jeszcze sprawdzić bo on na kompie się nie zna za bardzo jakie blogi to wam podam
auto jedzie ale głośne jest i turbo nie pompuje
nie możliwe chyba od zdjęcia pokrywy i dotknięcia go żeby sprawdzić napięcie
mało prawdopodobne !!!
n108 to to jakby drugie n75 tak ???
mało prawdopodobne !!!
n108 to to jakby drugie n75 tak ???
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 13:35 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
4-ty post od góry> http://www.audimania.eu/forum/printview ... b0e92a607c
Dalej czytamy "NIe wiem czy dobrze kombinuje ale przy pomiarze silnika Vagiem w ustaiwieniach podstawowych w grupie 00 w bloku nr 2 mam wartość 250. Czytałem wjakimś poście, że wartość ta odpowaiada za kąt wtrysku i powinna mieć wartość w przedziale 54-57. Proszę o zweryfikowanie tej informacji. "
Dalej czytamy "NIe wiem czy dobrze kombinuje ale przy pomiarze silnika Vagiem w ustaiwieniach podstawowych w grupie 00 w bloku nr 2 mam wartość 250. Czytałem wjakimś poście, że wartość ta odpowaiada za kąt wtrysku i powinna mieć wartość w przedziale 54-57. Proszę o zweryfikowanie tej informacji. "
n108 to regulator kąta wtrysku ... jest w pompie, a kabelek wychodzi jakby z pod niej ( przy napinaczu paska wieloklinowego)grze693 pisze:n108 to to jakby drugie n75 tak ???
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 14:07 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości