Modyfikacja dolotu - czy moge tak zrobic?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Modyfikacja dolotu - czy moge tak zrobic?
Zalezy mi na tym zeby wyeliminowac ewentualnosc nieszczelnosci na odcinku turbina-intercooler-kolektor ssacy.Chce skrocic ta droge powietrza i polaczyc elastyczna rurka plastikowa ryre wychodzaca z turbiny bezposrednio z wlotem do kolektora ssacego.
Czy moge tak polaczyc i przejechac sie kawalek zeby zobaczyc,czy bedzie jakas zmiana na plus.Nie narobie jakiejs kaszany w ten sposob?
Czy moge tak polaczyc i przejechac sie kawalek zeby zobaczyc,czy bedzie jakas zmiana na plus.Nie narobie jakiejs kaszany w ten sposob?
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 17:31 przez Roggi, łącznie zmieniany 3 razy.
Zle mnie zrozumieliscie.Nic nie chce usuwac,a juz bynajmniej IC!.Mam gdzies w dolocie nieszczelnosc (byc moze winny jest IC) i laczac w ten sposob zrobie krotki odcinek drogi i bede wiedzial jak jest faktycznie.Pozniej polacze wszystko jak bylo.
Chce tylko wiedziec,czy komp nie nalapie jakichs bledow i czy czegos nie spieprze.
Chce tylko wiedziec,czy komp nie nalapie jakichs bledow i czy czegos nie spieprze.
to trzeba było od razu tak napisać ale to i tak nie rozwiąże problemu bo sterownik wejdzie w stan pracy awaryjnej gdyż nie będzie odczytu ciśnienia powietrza doładowanego z czujnika G71;
jeśli chcesz sprawdzić szczelność rur i połączeń na drodze turbo-kol. ssący to albo wjedź na kanał albo podnośnik i zdemontuj dolot metodą tradycyjną bez takich kombinacji alpejskich.
jeśli chcesz sprawdzić szczelność rur i połączeń na drodze turbo-kol. ssący to albo wjedź na kanał albo podnośnik i zdemontuj dolot metodą tradycyjną bez takich kombinacji alpejskich.
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 06:49 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
ale w tym aucie map sensor jest bezposrednio w sterowniku silnika i cisnienie jest oddzielnym wezykiem do niego prowadzoneto trzeba było od razu tak napisać ale to i tak nie rozwiąże problemu bo sterownik wejdzie w stan pracy awaryjnej gdyż nie będzie odczytu ciśnienia powietrza doładowanego z czujnika G71
nie bedzie tego bledu jezeli wezyk bedzie podlaczony gdziekolwiek do dolotu i do sterownika
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 08:15 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
ja o tym wiem, Ty wiesz ale nie wiem czy kolega zdaje sobie z tego sprawę;zaprzal pisze:ale w tym aucie map sensor jest bezposrednio w sterowniku silnika i cisnienie jest oddzielnym wezykiem do niego prowadzone
nie bedzie tego bledu jezeli wezyk bedzie podlaczony gdziekolwiek do dolotu i do sterownika
zadając pytanie :
domyślam się, że raczej był tego nieświadomy bo inaczej by o to nie pytał.Roggi pisze:Chce tylko wiedziec,czy komp nie nalapie jakichs bledow i czy czegos nie spieprze
Mam 1z.
Jakis czujnik temperatury jest w plastikowej rurze biegnacej od IC do kolektora ssacego.
Chce "zmostkowac" dolot z czystego lenistwa.Wole to niz zdejmowac zderzak i wyciagac IC.Bede wiedzial dzieki temu jaki faktyczny wplyw na moc auta ma ta nieszczelnosc.Jezeli zmiana bedzie na plus to wtedy wszystko rozbiore i bede probowal uszczelnic.
Jakis czujnik temperatury jest w plastikowej rurze biegnacej od IC do kolektora ssacego.
Chce "zmostkowac" dolot z czystego lenistwa.Wole to niz zdejmowac zderzak i wyciagac IC.Bede wiedzial dzieki temu jaki faktyczny wplyw na moc auta ma ta nieszczelnosc.Jezeli zmiana bedzie na plus to wtedy wszystko rozbiore i bede probowal uszczelnic.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości