Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » pn maja 11, 2009 18:03

KAT out ?? :D jakis wydech przelot ?:D wieksza pompa ? ;D



noddy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lut 21, 2007 18:07
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: noddy » pn maja 11, 2009 18:29

kata niema dawno a pompa od czego np a wydech juz sie szykuje :)


WiNo KobIeTy i ŚpiEw

arwam

Post autor: arwam » pn maja 11, 2009 18:35

noddy, pompa od transita i tłokorozdzielacz wraz z rolkami do swojej pompy wkładasz.
Turbo to przynajmniej T3 lub k24 choć możesz założyć takiego Holseta jak kolega ZAPRZAL

[ Dodano: 11 Maj 2009 20:09 ]
noddy, a może silnik ode mie kupisz?
mam tylko 7,2do100km/h to chyba jeszcze dużo nie jest? :bigok:



karlik018
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 14:03
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: karlik018 » pn cze 01, 2009 08:58

witam, mam takie pytanie odnosnie pinu do 1,9td na allegro koles sprzedaje piny symetryczne i asymetryczne, który polecacie wszystko mam oryginalne jedynie w planach mam delikatne zwiekszenie ciśnienia w turbie
http://allegro.pl/item645562745_q_tunin ... _audi.html
http://allegro.pl/item645566025_q_tunin ... _audi.html



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn cze 01, 2009 09:16

karlik018, jedynie asymetryczny. Zawsze można coś sobie podregulować gdyby z mocno kopciło albo powera było za mało, symetrycznym nie masz żadnego pola manewru.

Widać, że muniorowi rośnie konkurencja na alle. Ciekawe czy odwoływanie się do forum w celu bądź co bądź zarobkowym było uzgadniane z ygd :chytry:
Ostatnio zmieniony pn cze 01, 2009 09:19 przez piori, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn cze 01, 2009 09:22

karlik018 pisze:witam, mam takie pytanie odnosnie pinu do 1,9td na allegro koles sprzedaje piny symetryczne i asymetryczne, który polecacie wszystko mam oryginalne jedynie w planach mam delikatne zwiekszenie ciśnienia w turbie
http://allegro.pl/item645562745_q_tunin ... _audi.html
http://allegro.pl/item645566025_q_tunin ... _audi.html
moim skromnym zdaniem lepszy jest asymetryczny, ponieważ obracając pin sam ustawiasz sobie tzw. dawkę paliwa i zmniejszasz dymienie. Więc tylko asymetryczny. I jeszcze jedno pin od z pompy od aaz w porównaniu do np. SB jest inny - jaka różnica? - w grubości. Grubszy pin jjest w aaz, nie znacznie ale jest, łatwo to sprawdzić poróbnując ori pin ''zdławiony" aaz i ori w np. SB - jaki luz na boki ma w pompie

[ Dodano: Pon Cze 01, 2009 09:24 ]
piori pisze:karlik018, jedynie asymetryczny. Zawsze można coś sobie podregulować gdyby z mocno kopciło albo powera było za mało, symetrycznym nie masz żadnego pola manewru.

Widać, że muniorowi rośnie konkurencja na alle. Ciekawe czy odwoływanie się do forum w celu bądź co bądź zarobkowym było uzgadniane z ygd :chytry:
i tak munior (mój sądziad :hmm: ) robi najlepsze :grin:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

arwam

Post autor: arwam » wt cze 02, 2009 09:35

moim skromnym zdaniem lepszy jest asymetryczny, ponieważ obracając pin sam ustawiasz sobie tzw. dawkę paliwa i zmniejszasz dymienie. Więc tylko asymetryczny. I jeszcze jedno pin od z pompy od aaz w porównaniu do np. SB jest inny - jaka różnica? - w grubości. Grubszy pin jjest w aaz, nie znacznie ale jest, łatwo to sprawdzić poróbnując ori pin ''zdławiony" aaz i ori w np. SB - jaki luz na boki ma w pompie
jeślima na górze pompy wkręt regulacyny na pokrywce LDA to też się ustawia dawkę bez ciśnienia a dawkę z pełnym ciśnieniem za pomocą sprężyny pod membraną i podkładki



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt cze 02, 2009 11:51

eldorado84 pisze: i tak munior (mój sądziad :hmm: ) robi najlepsze :grin:
Dzięki .U mnie siedzi pin symetryczny w wersji "hard"ze stożkiem na odcinku 9mm w najwęższym miejscu ma 4mm i wierzcie mi że i tak nie porusza się po całej długosci tylko na odcinku 7mm ...Faktem jest też tak jak pisze arwam że 1,6td posiadały bardziej wyrafinowaną regulację LDA czego nie można powiedzieć o LDA w 1,9 td bo tu w zasadzie nie da się nic regulować ...można co najwyżej zmienić sprężynę pod membraną na bardziej mięką .I jeszcze nawiązując do wypowiedzi eldorado84 ...co do różnic ,różnica średnicy 11mm 1,6 td i 12 mm 1,9 td to nie jedyna różnica pin od 1,6 td jest dłuższy o 2,5mm od pina z 1,9 td ,niby niedużo ale ma to znaczenie biorąc pod uwagę fakt że pin porusza się tylko na odcinku ok 7mm ,przekonałem się o tym osobiście na samym początku jak tylko się dowiedziałem ,wymieniając na ori z 1,6 td ,nie zwróciłem wtedy uwagi że średnica jest mniejsza o 1mm ,ale po jakimś czasie zajrzałem i okazało się że rysa na pinie zaczyna się prawie w połowie stożka,to że ma spore luzy na boki też zauważyłem ...wymontowałem ten z 1,6 td i dorobiłem taki jak trzeba ,jest różnica wierzcie mi


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

karlik018
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 14:03
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: karlik018 » sob cze 13, 2009 20:12

witam, no wiec pin założony teraz tylko chce podnieść ciśnienie doładowania, wskaznik juz zamówiłem (czekam na paczkę) mam tylko jedno pytanie w którą stronę mam kręcić tymi nakrętkami (tak żeby szpilka sie schowała do tej gruszki (poszła w stronę niebieskiej strzałki, czy szpilka ma tak jak by wyjść z tej gruszki (w stronę czerwonej strzałki))
aha i mam turbo k03
http://img510.imageshack.us/i/dsc01355ek8.jpg/
Ostatnio zmieniony sob cze 13, 2009 20:12 przez karlik018, łącznie zmieniany 1 raz.



lyroj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 08:44
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: lyroj » ndz cze 14, 2009 09:01

Witam jestem tu nowy
mam pytanko propos "pina"
zalozylem do 1.9td i pojawilo mi sie paliwo w odpowietrzniku pompy
co to oznacza
pompa "kaput"?



nemek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 18, 2009 23:58
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: nemek » pt cze 19, 2009 00:03

Witam. Posiadam Golfa 3, 1,9td, 75km, 93r. Wsadzilem Pin'a, wszystko jest ok, lecz mam jedno pytanie. Po odkreceniu srubek, sprezyna wypchnela mi membrane oraz 'wieczko' do gory, do takiego stopnia, iz membrana poleciala na pare cm w bok. Patrzac na ta instrukcje z 1 strony, napisane jest, ze powinna sie tam znajdowac podkladka ze sztucznego tworzywa, a takze te zebatki, ktore reguluja napiecie sprezyny, a u mnie tego nie ma. Takze, pytanie moje brzmi, czy kazda pompa posiada 'zebatki' do regulacji, a takze ta podklade z tworzywa sztucznego? Czy mi po prostu podczas wyrzutu polecialy gdzies na bok i zginely? Czy te 2 czesci jesli wystepuja sa w jakis sposob przykrecone i nie mialy prawa zginac? Prosze o pomoc i Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 00:05 przez nemek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pt cze 19, 2009 07:38

nemek pisze:powinna sie tam znajdowac podkladka ze sztucznego tworzywa, a takze te zebatki, ktore reguluja napiecie sprezyny
Zgadza się, ale to w pompie od 1.6TD. U Ciebie tego nie powinno być, ale powinna być chyba cienka metalowa podkładka.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt cze 19, 2009 09:58

Wprawdzie odpowiadałem koledze NEMEK na priva ale odpowiem i tu :W ori pompie od 1,9 td AAZ niema w LDA niczego wiecej prócz boost pina z membraną i sprężyny pod nią ,acha jest jeszcze cieniutka stalowa podkładka pod sprężyną trzymająca sprężynę żeby nie przesówała się na boki ,nie mylić z podkładką z tworzywa w 1,6 TD!!!Podkładka ta ze względu na swoją nikłą grubośc nie ma w zasadzie żadnego znaczenia dla pracy LDA ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt cze 19, 2009 10:07

munior pisze:W ori pompie od 1,9 td AAZ niema w LDA niczego wiecej prócz boost pina z membraną i sprężyny pod nią ,acha jest jeszcze cieniutka stalowa podkładka pod sprężyną trzymająca sprężynę żeby nie przesówała się na boki ,nie mylić z podkładką z tworzywa w 1,6 TD!!!
były pompy w AAZ z regulacją naciągu słoneczkiem, ja mam taką, i z podkładką z tworzywa :bajer:
munior pisze:Podkładka ta ze względu na swoją nikłą grubośc nie ma w zasadzie żadnego znaczenia dla pracy LDA ...
to najleiej zmierzyć i doszlifować podkładke, bo może okazać się że przy max doładowaniu kiedy pin schodzi na sam dół zaczepia swoją zgrupioną częścią o bolec rysujący, w efekcie krzywi go i może uszkodzić oring, i spowodować wyciek z odpowietrznika.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości