serwis karze zaplacic za sprawdzenie i ewent. ustawienie geo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
serwis karze zaplacic za sprawdzenie i ewent. ustawienie geo
witam,
wczesniej pisalem o problemach z zawieszeniem w mk5. auto plywa tylem na dziurach. dzis bylem na stacji i sprawdzalem, nie ma zadnych luzow jest wszystko ok. jedyne co to amory z tylu po 10miesiacach maja ok. 69% i to podobno podejrzanie malo. i co ciekawego gdzies tam juz widac wyciek!!!!! sprawdzilem zawieszenie bo nie ufalem serwisowi. okazalo sie ze mowia prawde. problem moj w tym ze chca ok. 250 zl za geometrie. czy w samochodzie bez "przejsc" trzeba ustawic geometrie?? czy mogla sie rozlegulowac?? auto ma ok 21tys km. piszcie co o tym sadzicie. jak mam sie zachowac. czy moze w umowie gwarancyjnej napisane jest ze muusze jednak za geome zaplacic<placz>
wczesniej pisalem o problemach z zawieszeniem w mk5. auto plywa tylem na dziurach. dzis bylem na stacji i sprawdzalem, nie ma zadnych luzow jest wszystko ok. jedyne co to amory z tylu po 10miesiacach maja ok. 69% i to podobno podejrzanie malo. i co ciekawego gdzies tam juz widac wyciek!!!!! sprawdzilem zawieszenie bo nie ufalem serwisowi. okazalo sie ze mowia prawde. problem moj w tym ze chca ok. 250 zl za geometrie. czy w samochodzie bez "przejsc" trzeba ustawic geometrie?? czy mogla sie rozlegulowac?? auto ma ok 21tys km. piszcie co o tym sadzicie. jak mam sie zachowac. czy moze w umowie gwarancyjnej napisane jest ze muusze jednak za geome zaplacic<placz>
pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/4469][img]http://www.motostat.pl/user_images/4469/icon3.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/4469][img]http://www.motostat.pl/user_images/4469/icon3.png[/img][/url]
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: serwis karze zaplacic za sprawdzenie i ewent. ustawienie
69% sprawnowści amorka to pozytywny wynik, co do geometrii to mają rację, bo to wielowachaczowe zawieszenie z tyłu ma tendencję do rozregulowywania się, osobiście płaciłem 120 zł ale po za ASObogus_z pisze:witam,
wczesniej pisalem o problemach z zawieszeniem w mk5. auto plywa tylem na dziurach. dzis bylem na stacji i sprawdzalem, nie ma zadnych luzow jest wszystko ok. jedyne co to amory z tylu po 10miesiacach maja ok. 69% i to podobno podejrzanie malo. i co ciekawego gdzies tam juz widac wyciek!!!!! sprawdzilem zawieszenie bo nie ufalem serwisowi. okazalo sie ze mowia prawde. problem moj w tym ze chca ok. 250 zl za geometrie. czy w samochodzie bez "przejsc" trzeba ustawic geometrie?? czy mogla sie rozlegulowac?? auto ma ok 21tys km. piszcie co o tym sadzicie. jak mam sie zachowac. czy moze w umowie gwarancyjnej napisane jest ze muusze jednak za geome zaplacic<placz>
co do sprawdzenie w ramach gwarancji to musiałbyś przeczytać warunki gwarancyjne, czy taka czynność podlega gwarancji
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 23:38 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
nie, nie pływał, zrobiłem to po prostu kontrolnie i wyszła jakaś mała rozbieżność, ale nic groźnego i w zasadzie nie miało to na nic wpływu. geometrię możesz zrobić byle gdzie, przecież ASO i tak nie musi o tym wiedzieć, a nie ma tam przecież żadnych plomb, po których mogliby poznać że coś było kręconebogus_z pisze:a tez CI plywal na dziurach?? ja tez dzis sie dowiadywalem to poza ASO 120 zl chcieli. boje sie jednak poza ASO zrobic bo autko na gwarancji...
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Za ustawienie geometrii w aucie na gwarancji należy niestety zapłacić.(dotyczy to twojego problemu)
Ze względu na jakość polskich dróg która jest w stanie niekiedy zagrażającym bezpiecznej jeździe po nich nie masz możliwości udowodnić że rozjechanie się geometrii w twoim aucie to wina producenta i należy ją usunąć właśnie na jego koszt.
Mimo że Golfy mają opinie aut nie do zajechania na polskich drogach, to pracując w autoryzowanej stacji ASO wielokrotnie spotkałem się już z tym problemem, no i niestety jak na razie to 100 % przypadków dokładnie takich jak twój kończyło się koniecznością uiszczenia opłaty przez właściciela auta.
Nie oszukujmy się, jakość polskich dróg jest mizerna, i wielokrotnie niebezpieczna dla użytkowników i ich kochanych i wypieszczonych maszyn.
[ Dodano: 19 Cze 2009 00:02 ]
No niestety nowe auto ma śróby znaczone farbą, taki prymitywny ale jednak kleks na gwincie, i każda ingeręcja spowoduje odprysk farby z gwintu.
Nie polecam geometrii w nie autoryzowanym, warsztacie.
Jeśli stać cię na auto za 60 000 zł to nie żałuj 250 na geometrie w przypadku gdyby czasem stało się cos nie tak i stracisz całkiem gwarancie.
Wtedy dopiero będzie rozpacz i plucie w brodę. Znam równierz takie przypadki.
Ze względu na jakość polskich dróg która jest w stanie niekiedy zagrażającym bezpiecznej jeździe po nich nie masz możliwości udowodnić że rozjechanie się geometrii w twoim aucie to wina producenta i należy ją usunąć właśnie na jego koszt.
Mimo że Golfy mają opinie aut nie do zajechania na polskich drogach, to pracując w autoryzowanej stacji ASO wielokrotnie spotkałem się już z tym problemem, no i niestety jak na razie to 100 % przypadków dokładnie takich jak twój kończyło się koniecznością uiszczenia opłaty przez właściciela auta.
Nie oszukujmy się, jakość polskich dróg jest mizerna, i wielokrotnie niebezpieczna dla użytkowników i ich kochanych i wypieszczonych maszyn.
[ Dodano: 19 Cze 2009 00:02 ]
mettenos pisze:Eeee, nie przesadzaj,bogus_z pisze:no sa sruby po ktorych mozna poznac ze, byly ruszne w czasie ustawienia
No niestety nowe auto ma śróby znaczone farbą, taki prymitywny ale jednak kleks na gwincie, i każda ingeręcja spowoduje odprysk farby z gwintu.
Nie polecam geometrii w nie autoryzowanym, warsztacie.
Jeśli stać cię na auto za 60 000 zł to nie żałuj 250 na geometrie w przypadku gdyby czasem stało się cos nie tak i stracisz całkiem gwarancie.
Wtedy dopiero będzie rozpacz i plucie w brodę. Znam równierz takie przypadki.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
nie chce nic sugerowac i zaplace za ta geome w ASO, ale wiecej nie kupie nowegom VW w Polsce. Prawda jest taka ze nie kupujemy VW od VW, tylko VW o h u j a na K. i nie kupuje Dacii tylko VW i mnie ryba czy sa drogi kiepskie czy nie. cale 20000 zrobilem na A2 Strykow - Poznan i co Wy na to?? to zadne wytlumaczenie ze drogi kiepskie.zepsulo sie na gwarancji - prosze naprawic. mam poprostu nauczke ze bledem jest kupowanie nowego samochodu w Polsce, bo to napewno nie tylko praktyka VW!!!!
pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/4469][img]http://www.motostat.pl/user_images/4469/icon3.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/4469][img]http://www.motostat.pl/user_images/4469/icon3.png[/img][/url]
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Twoja wypowiedź brzmi jak 95% wypowiedzi wszystkich klientów w tej samej sytuacji którym każe się płacić za naprawę w okresie gwarancyjnym auta.bogus_z pisze:i mnie ryba czy sa drogi kiepskie czy nie. cale 20000 zrobilem na A2 Strykow - Poznan i co Wy na to?? to zadne wytlumaczenie ze drogi kiepskie.zepsulo sie na gwarancji - prosze naprawic.
Po prostu przeczytaj warunki gwarancji auta, jest tam dokładnie wyszczegulnione co należy do zużycia ekspluatacyjnego auta i za co niestety należy płacić, a co jest uznawane za awarie z winy producenta.
Gdybyś był teraz w salonie powinieneś dostać właśnie taką umowę gwarancyjną do ręki (notabene którą podpisałeś) i mina by ci zrzedła.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
kolwgo mariusz75. ja wiem ze tak jest w umowie:) ja nie mam pretensji do ASO. ja mam pretensje do siebie. ze kupilem sobie nowy samochod w Kulczyk tradex cos tam:) ja mam kolege ktory robi to co Ty. ja jestem pelen podziwu ze Wy tam pracujecie i to za grosze i ze musicie robic to co robicie:) stac mnie bylo na autko za 65 kola to i se pykne geome za 200, a jak mi nie przypasi to mam gdzies ich gwarancje. za rok auto spycham i kupuje audi ale juz wiadomo gdzie i serwisuje tez wiadomo gdzie:)
pozdrawiam Cie. i zapraszam na piwo jak w Lodzi bedziesz:)
pozdrawiam Cie. i zapraszam na piwo jak w Lodzi bedziesz:)
pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/4469][img]http://www.motostat.pl/user_images/4469/icon3.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/4469][img]http://www.motostat.pl/user_images/4469/icon3.png[/img][/url]
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Ja nie pracuje w firmie KULCZYK.TRADEX
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
"No niestety nowe auto ma śróby znaczone farbą," osobiście nie widzę problemu - są sposobymariusz75 pisze:
No niestety nowe auto ma śróby znaczone farbą, taki prymitywny ale jednak kleks na gwincie, i każda ingeręcja spowoduje odprysk farby z gwintu.
Nie polecam geometrii w nie autoryzowanym, warsztacie.
co do geometrii to się nie zgodzę, robiłem w warsztacie, który dysponował specjalistycznym sprzętem w połączeniu z programem komputerowym typowo pod MK5 i akurat naprawdę pracyją tam fachowcy
[ Dodano: 19 Cze 2009 02:22 ]
bogus_z, tak się dzieje nietylko w ASO VW i czy to Kulczyk Tradex czy inny, wszystkie serwisy żerują na klientach i odbijają się na tym finansowo - tym bardziej w dobie niskiej sprzedaży nowych samochodów (i nietylko), myślisz że jak kupisz Renaulta, Citroena, BMW, Skodę czy inne cudo będziesz miał lepszą obsługę - zapomnij, osobiście dla mnie gwarancja to fikcja dletego nigdy nie kupię nowego samochodu, wolę 2, 3 latka kupić. Dam ci przykład - mam znajomego w ASO, załatwiał mojemu kumplowi nową turbinę do 1,5 rocznego Tourana (sprowadzony bez gwarancji)za jedyne 1500 zł - jak myślisz, w jaki sposób to się odbyło? Po prostu w ramach gwarancji komuś wcisnęli kit że trzeba wymienić turbinę i tyle, a turbina poszła do Żyda. A tak na marginesie może niech mariusz75 się wypowie, ile kosztuje nowa turbina w ASO, różnica zapewne niemała
no dzieki za odpowiedzi. pisalem ze w Polsce to jest srednio zorganizowane. to o czym mowisz z przekretami w ASO tez slyszalem duzo, ale nie zlapalem nikogo za reke:( a chetnie bym zlapal:) co do nowego samochodu to mialem uzywane i kupowalem rozne zlomy. wiedzialem ze jak kupie nowy to ja w nim bede jezdzil pierwszy, bede wiedzial ze nikt w nim niczego zlego nie robil. ale teraz mi sie przypomnialo: mianowicie mialem doposazanego w czujniki z tylu i wyobrazcie sobie ze centralke przykleili do blotnika od wew. i sie odkleila i walila w blotnik!!! pozniej przykrecili, ale teraz wala przewody od niej. strasznie irytujace. czyli nauczka jak kupowac auto to niech wszystko bedzie zamontowane w fabryce. co do ASO to jeszcze mi krzywdy nie zrobili., ale chyba chca ta geometria. poza tym chyba szanowac mnie powinni w koncu zyja z moich przegladow, a mam jeszcze dwa samochody firmowe serwisowane u nich. dzieki za wypowiedzi.
pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/4469][img]http://www.motostat.pl/user_images/4469/icon3.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/4469][img]http://www.motostat.pl/user_images/4469/icon3.png[/img][/url]
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
ty chyba nie wiesz co mówisz - oni nas (klientów) szanują, ale tylko i wyłącznie w momencie zakupu, wtedy cię mamią i uwijają się jak mrówki, ale potem jak przychodzi czas serwisowania a nie daj Boże reklamacji, to jesteś intruzem i patrzą na ciebie jak na idiotę - takie realia ASO. Mogę się założyć (na 99%) że gdybyś wszystko widział i wiedział o tym, jak obsługiwany jest twój samochód, to bardzo byś się zdziwił i z lekka wpadł we furię. Nie uogólniam dlatego napisałem na 99% a nie na 100% i mówię tu o okolicznościach "zakulisowych" a nie o zapraszaniu do stoliczka na kawkę w tym czasie i stwarzaniu pozorów. Pozdrawiambogus_z pisze: poza tym chyba szanowac mnie powinni w koncu zyja z moich przegladow, a mam jeszcze dwa samochody firmowe serwisowane u nich. dzieki za wypowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 260 gości