Witam,
Jakieś pół roku temu pisałem na forum o problemach z 'dzwonieniem zaworów' przy gwałtownym przyspieszaniu. Tak jak pisaliście po ustawieniu zapłonu na lampie problem zniknął całkowicie - winnym było spalanie stukowe. Silnik to 1.8 ADZ 90KM na monowtrysku.
Jednak po pół roku problem powrócił (aparat zapłonowy jest dobrze dokręcony, nie mógł się sam przestawić). Rozrząd wymieniany niecałe 5tys km temu.
Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje?
Możecie polecić w Szczecinie jakiś warsztat gdzie tanio i od ręki ustawią mi zapłon lampą?
Zapłon - znów się przestawił ?!?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 11:26
- Lokalizacja: Szczecin
Zapłon - znów się przestawił ?!?
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 12:12 przez pablodesign, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 11:26
- Lokalizacja: Szczecin
Ze szklanki sie kwalifikuja do wymiany to tez wiem, bo przy zapalaniu sobie troche poklepia. Ale tak jak klepaly pol roku temu tak klepia i teraz, zadnych zmian nie ma. A wtedy ustawienie zaplonu pomoglo.
Inne potwierdzenie jest takie ze po podlaczeniu do vag'a widac ze kat wyprzedzenia zaplonu sie zmienil, wiem bo wtedy po ustawieniu tez to sprawdzalem i bylo idealnie 6 stopni.
Inne potwierdzenie jest takie ze po podlaczeniu do vag'a widac ze kat wyprzedzenia zaplonu sie zmienil, wiem bo wtedy po ustawieniu tez to sprawdzalem i bylo idealnie 6 stopni.
a ja ci piwom troszkę inaczej
samo regulatory czyli twoje szklanki zawsze klepią na zimnym
jeśli klepią na jałowych gdy silnik rozgrzany i to klepią intensywnie jak orkiestra to do wymiany
a co do powracającego zjawiska , mówisz ze po wymianie paska 5 tyś
a nie pomyślałeś ze nowy pasek jest nie rozciągnięty jak stary lub się troszkę rozciągną ułożył i trzeba zapłon ustawić znowu
jedz ustaw ten zapłon i będzie ok
dla ciekawostki mi samo regulator jeden klepał ciągle wiec wymieniłem wszystkie i co dziwne jeden leciutko cyka jak jest auto nie do końca rozgrzane w momencie kiedy sonda pokazuje na jałowych jałowo
a gdy pokarze bogato ucicha , ale to lekkie cykanie cichutkie a nie jak przedtem traktor
samo regulatory czyli twoje szklanki zawsze klepią na zimnym
jeśli klepią na jałowych gdy silnik rozgrzany i to klepią intensywnie jak orkiestra to do wymiany
a co do powracającego zjawiska , mówisz ze po wymianie paska 5 tyś
a nie pomyślałeś ze nowy pasek jest nie rozciągnięty jak stary lub się troszkę rozciągną ułożył i trzeba zapłon ustawić znowu
jedz ustaw ten zapłon i będzie ok
dla ciekawostki mi samo regulator jeden klepał ciągle wiec wymieniłem wszystkie i co dziwne jeden leciutko cyka jak jest auto nie do końca rozgrzane w momencie kiedy sonda pokazuje na jałowych jałowo
a gdy pokarze bogato ucicha , ale to lekkie cykanie cichutkie a nie jak przedtem traktor
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
no to jest marna szansa ze rozrząd przeskoczyl albo zle zalozony.pablodesign pisze: Inne potwierdzenie jest takie ze po podlaczeniu do vag'a widac ze kat wyprzedzenia zaplonu sie zmienil, wiem bo wtedy po ustawieniu tez to sprawdzalem i bylo idealnie 6 stopni.
albo zalales jakiegos shell v-power extra super mixol
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 17:14 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 52
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 11:26
- Lokalizacja: Szczecin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 130 gości