Witam!
Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem jedyneczki cabrio w dość opłakanym stanie
i rozpoczynam jej reanimacje! Narazie na dalszy plan odchodzi malowanie i tapicerowanie, a trzeba zająć się mechaniką! Mam następujące problemy:
1. Rozrusznik - gdy się silnik zagrzeje to nie bardzo chce kręcić, bardzo powoli się obraca czasem wcale, czy wystarczy czyszczenie i wymiana tulejek czy moze szukać innej przyczyny?
2. Zegary - predkosc i obroty pokazuje ale nie pokazuje przebiegu, ani dziennego ani calosciowego, jest tez wylany wyswietlacz zatem zegary chyba całe do wymiany?! Może ma ktoś takie na zbyciu?
3. Pompa paliwa? - silnik zaczyna przerywac jak sie go przeciagnie na wyzszych obrotach, raz nawet zaczol sie tak dusic ze całkiem zgasł, wydaje mi się, że to pompka paliwa, tak jakby niedomagała - autko szarpie, przerywa, podskakuje - na wolnych obrotach jedzie całkiem normalnie
4. Gaźnik - Samochód na biegu jalowym trzyma obroty w zakresie 1500-2000 - moze ma ktos jakies dane jak wyregulować taki gazniczek, bo przypuszczam ze to bedzie kwestia regulacji - chyba, że macie jakieś inne sugestie?! A może jakiś gazniczek na zbyciu?!
5. Aparat zaplonowy - samochód po wylaczeniu zapłonu kluczykiem czasem gaśnie od razu, a czasem jeszcze pracuje kilka-kilkanascie sekund zanim sie wylaczy. Stawiam na aparat zapłonowy - potwierdzacie czy zaprzeczacie?! Ewentualnie inne sugestie lub aparat na zbyciu?!
6. Wycieraczki - zatrzymują się w pozycji w ktorej sie wylaczy manetke- przekaźnik?! Jesli tak to który i gdzie go szukac?
7. Nie dziala spryskiwacz - pompka czy raczej instalacja padała w tych golfikach?! ma ktoś pompke?!
8. Dodatkowe zegary - jest deska pod nie, zegary są, ale nie ma instalacji! Czy można to podpiąć w moim silniczku?! Może ktoś ma taką instalację na zbyciu?!
Mój samochodzik jest z rocznik 1986, silnik 1,8 66 kW.
Chętnie kupię do niego: zegary-licznik, instalację do zegarów dodatkowych, rączke zamykania dachu - prawą, pompke spryskiwacza, nowy aparat zapłonowy, nowy gaźnik, alternator, rozrusznik (nowe w dobrej cenie) fotele przednie - czarno-niebieskie, wklad lewego lusterka, tylną klape, chetnie tez zamienie tłumik sportowy na jakiś bardziej cichy
W razie czego proszę o info tutaj, na priv, GG 3763957 lub tel 0695-933-163.
Z góry dzięki za wszelką pomoc! Pozdrawiam!
MK1Cabrio-rozrusznik, zegary, pompa paliwa, gaznik- problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK1Cabrio-rozrusznik, zegary, pompa paliwa, gaznik- problemy
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 09:11 przez farow, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
co do pompiki spryskiwacza to kupisz ją tanio w sklepie (oczywiście nie oryginał, ale ja mam taką za 40zł i chodzi już dość długo), jeśli chodzi o "nie gaśnięcie" auta to też obstawiał bym zapłon, co do części które chcesz nabyć to poszukaj po sklepach niektóre są naprawde tanie i nie ma co szukać używek.
Pozdrawiam i życze uciechy z auta
Pozdrawiam i życze uciechy z auta
jeśli cabrio i ma MFA to zapewne był to silnik 1,6 na wtrysku mechanicznym TAK?? napisz jakie masz oznaczenie silnika...
rozrusznik łatwo wyjąc i na luzie jest łatwiej zdiagnozować...myślę że możesz tutaj mieć rację z tulejkami.farow pisze:1. Rozrusznik - gdy się silnik zagrzeje to nie bardzo chce kręcić, bardzo powoli się obraca czasem wcale, czy wystarczy czyszczenie i wymiana tulejek czy może szukać innej przyczyny?
wskazania przebiegu na wyświetlaczu LCD?? czy te mechaniczne... jeśli masz na LCD to musisz miec przełącznik gdzieś ale to chyba na manetce coś jak MFA w dwójkach.farow pisze:Zegary - predkosc i obroty pokazuje ale nie pokazuje przebiegu, ani dziennego ani calosciowego, jest tez wylany wyswietlacz zatem zegary chyba całe do wymiany?! Może ma ktoś takie na zbyciu?
jeśli to mechaniczny wtrysk to pompa może być w porządku, ale rozdzielacz może wariować... zmierz ciśnienie na zasilaniu paliwem i powrocie, wtedy wykluczysz pompę....farow pisze:3. Pompa paliwa? - silnik zaczyna przerywac jak sie go przeciagnie na wyzszych obrotach, raz nawet zaczol sie tak dusic ze całkiem zgasł, wydaje mi się, że to pompka paliwa, tak jakby niedomagała - autko szarpie, przerywa, podskakuje - na wolnych obrotach jedzie całkiem normalnie
jak nie napiszesz jaki masz silnik to za wiele nie zrobimy... bo wyżej pisałem o wtrysku a ty piszesz że gaźnik... hmmm sprawdź szczelność dolotu, czy węże nie sa popękane czy wszystkie odmy sa założone...farow pisze:4. Gaźnik - Samochód na biegu jalowym trzyma obroty w zakresie 1500-2000 - moze ma ktos jakies dane jak wyregulować taki gazniczek, bo przypuszczam ze to bedzie kwestia regulacji - chyba, że macie jakieś inne sugestie?! A może jakiś gazniczek na zbyciu?!
potwierdzam ale nie aparat tylko ustawienie i zapłonu... musisz sprawdzić stan świec kabli przewodów kopułki i palca i wtedy spróbować ustawić ponownie zapłon... może ktoś kręcił...farow pisze:5. Aparat zaplonowy - samochód po wylaczeniu zapłonu kluczykiem czasem gaśnie od razu, a czasem jeszcze pracuje kilka-kilkanascie sekund zanim sie wylaczy. Stawiam na aparat zapłonowy - potwierdzacie czy zaprzeczacie?! Ewentualnie inne sugestie lub aparat na zbyciu?!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 237 gości