Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 15, 2009 22:37

arwam pisze:próbowałeś przestawiać kąt wtrysku tak jak Ci mówiłem ewentuanie sprawdząc na przyspieszonym lub opuźnionym kącie wtrysku?
Próbowałem...j/w :gora:

[ Dodano: 15 Cze 2009 22:39 ]
arwam, zastanawia mnie cały czas ta sprężynka,którą dołożyłem od wolnossącego do dozownika.Nie wiem czy dobrze zrobiłem?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn cze 15, 2009 22:40

arwam, zastanawia mnie cały czas ta sprężynka,którą dołożyłem od wolnossącego do dozownika.Nie wiem czy dobrze zrobiłem?
myślę że kopcenie to jest jej sprawka choć mogę się mylić



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 15, 2009 22:44

arwam pisze:myślę że kopcenie to jest jej sprawka choć mogę się mylić
A co z brakiem mocy?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn cze 15, 2009 22:55

t0mal pisze:Obudowa pompy tej co była w 1V jest inna od tej z TD, ma w środku bolce ograniczające ruch dzwigni gazu
dokładnie; chodzi Wam o te bolce:


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e6 ... 3c882.html



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn cze 15, 2009 22:55

ronuch, grubości podkładek regulacyjnych:

Obrazek
Co do sprężyny to nie mam numeru, bo w mojej etce jest ona elementem kompletnego wtryskiwacza i nie ma podanego własnego numeru.
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 23:03 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pn cze 15, 2009 23:01

Michaś_1977 pisze:A co z brakiem mocy?
cały czas nad tym myślę i wychodzi mi na nie prawidłowe ciśnienie wewnątrz pompy
myślę jak je zmierzyć

jest jeszcze możliwośc o któerj wole nawet nie myśleć że wtedy jak się wysypały tulejki mogło uszkodzić głowiczkę na wskutek działania siły bocznej



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 15, 2009 23:34

arwam pisze:cały czas nad tym myślę i wychodzi mi na nie prawidłowe ciśnienie wewnątrz pompy
myślę jak je zmierzyć
No to myśl,bo mi od tego już się mózg lasuje :grin: .
arwam pisze:jest jeszcze możliwośc o któerj wole nawet nie myśleć że wtedy jak się wysypały tulejki mogło uszkodzić głowiczkę na wskutek działania siły bocznej
arwam, tylko mi tu bez takich... [-X
Hmm,ale zanim zafundowałem mu taką przekładkę bebechów pompy do innego kadłuba,to jeździł do końca elegancko.Stanął,bo musiał stanąć.Luz na wałku rozwalił uszczelniacz i po zawodach :bigok:

[ Dodano: 15 Cze 2009 23:39 ]
arwam pisze:dokładnie; chodzi Wam o te bolce:
Ale w kadłubie od TD też były.
arwam, na tej fotce widać tą sprężynkę,która dołożyłem od wolnossącego + 2 małe podkładeczki.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt cze 16, 2009 10:22

Michaś_1977 pisze:Ale w kadłubie od TD też były
No u mnie nie ma :) i nic nie ciełem, pompa od SB na podwójnej sprężynie na dźwigni gazu.

[ Dodano: 16 Cze 2009 10:39 ]
A jaktam z odpalaniem? Jakieś anomalia?
Jeśli nie to myślę, że głowiczkę można zostawić w spokoju, nalażałoby się zająć przyspieszaczem kąta wtrysku, jak i całym mechanizmem, myślę, że tu gdzieś jest problem.



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt cze 16, 2009 16:03

piori wielkie dzieki ale niestety nie maja takich numerow w intercarsie na necie :(


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 16, 2009 17:28

t0mal pisze:A jaktam z odpalaniem? Jakieś anomalia?
Jeśli nie to myślę, że głowiczkę można zostawić w spokoju, nalażałoby się zająć przyspieszaczem kąta wtrysku, jak i całym mechanizmem, myślę, że tu gdzieś jest problem.
Właśnie,że odpala spoko :bigok: ,tylko w trakcie jazdy muł (coś jak 126p).
Przed chwilą rozmawiałem z pompiarzem i jutro zawożę mu poprzedni kadłub do tulejowania,więc wezmę też głowiczkę,niech luknie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt cze 16, 2009 17:41

Przed chwilą rozmawiałem z pompiarzem i jutro zawożę mu poprzedni kadłub do tulejowania,więc wezmę też głowiczkę,niech luknie
tylko niech Ci nie zmienia podsadzenia wałka na deklu pompy podającej ( łopatkowej)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 16, 2009 22:33

arwam pisze:tylko niech Ci nie zmienia podsadzenia wałka na deklu pompy podającej ( łopatkowej)
Jadę z samym kadłubem


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » śr cze 17, 2009 18:08

Witam wszystkich po dłuższej przerwie ale trochę się u mnie działo z golfikami(uszczelką pod głowicą w MK3 i poprawiałem instalacje pod maską w swojej MK2, nie długo podrzucę fotki) Otóż jak już wcześniej deklarowałem dążę w swoim golfie do mocy 75 KM i poprawienia krzywych momentu i mocy(silnik 1 V). Jestem umówiony ze znajomym na ciśnienie w cylindrach zmianę i wystrojenie końcówek wtrysków oraz uszczelnienie góry na nowo. Czytam czytam i mam mętlik w głowie. Pytanie: jakie końcówki wtrysku teraz wstawić i jakiej firmy najlepiej?


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

arwam

Post autor: arwam » śr cze 17, 2009 23:03

finch pisze:Pytanie: jakie końcówki wtrysku teraz wstawić i jakiej firmy najlepiej?
zależy w jaką moc celujesz.
jeśli nie będziesz przekraczał mocy 110KM to daj DN OSD 274

jeśli planujesz więcej i większą pompą to zapodaj DN OSD 261



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości