Zasada działania pneumatycznego c.zamka w mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Post autor: Thor » czw sty 19, 2006 17:47

prados pisze:Ja właśnie przerabiam ten problem - niestety:-( Nie bardzo wiec co sie stało i jak to naprawic, ale licze na doświadczenie kolegów. Otóż w III mam pneumatyczny zamek( z pilotem) ale ostatnio przestal działac. Nie otwiera sie z pilota, nie dziala tez z kluczyka - kazde drzwi musze otwierac osobno. Gdy wcisne jednak guzik od otwierania lub zamykania wyraznie slychac brzeczenie pompki przez ok 20 - 30 sekund. Wnioskuje z tego ze sama pompka jest ok - wiec gdzie szukac przyczyny? a moze brzeczenie wcale nie oznacza ze pompka jest sprawna? jest jakis sposob zeby ja sprawdzic? z gory dziekuje za pomoc i wszelkie sugestie. pozdrawiam
prados
Stawiam na nieszczelnosc. Prawdopodobnie ktorys z wezykow sie wypial / wyskoczyl.
Sprawdz ktore drzwi sie otwieraja a ktore nie. Zazwyczaj tyczy sie to jednej strony. Dalej pootwieraj wszystkie drzwi i znow krec kluczykiem. Jak pompka zacznie buczyc, to obejdz samochod i sluchaj gdzie ulatuje powietrze... idz za dzwiekiem ulatujacego powietrza a znajdziesz nieszczelnosc.

W moim przypadku wyskakiwal wezyk w drzwiach kierowcy. Wszystkie kabelki + wezyk od karoserii do drzwi wchodza przez otwor zamaskowany gumowa oslona. Dobrze zdjac te oslone i zobaczyc czy tam wlasnie cos sie nie wypielo.

Pozdrawiam
T.



prados
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 22:29
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: prados » czw sty 19, 2006 19:19

Hm...pojde zaraz posprawdzac, ale nie otwieraja mi sie zadne drzwi - czy to moze oznaczac ze nieszczelnosc jest gdzies przy pompce? A czy isnieje mozliwosc zeby w tym wszystkim odegral jakas role mroz?



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » czw sty 19, 2006 20:46

chyba ze wszystkimi takimi naprawami lepiej wstrzymać się do wiosny bo za zimnooooo na dworzu

czy mógłby ktoś napisać jakiś manual jak podłączyć sterowanie z pilota do pneumatycznego zamka ??


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » czw sty 19, 2006 20:58

A czy pompka wie że już koniec "pompowania" po ciśnieniu, czy wg czujników elektrycznych? Bo przy mrozie zamki się zacinaja, a pompka czasami nie pompuje ponownie :(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 19, 2006 20:58

tomekra pisze:jakiś manual
Opisywaliśmy już z 5 razy w ciągu pół roku odkąd bywam na forum. Jak nie znajdziesz to owszem mogę napisać jeszcze raz ale można poszukasz najpierw.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kuli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 23, 2005 23:40
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: kuli » czw sty 19, 2006 23:53

a moze mnie ktos powiedziec co to może być u mnie,jak otwieram drzwi od kierowcy to otwiera sie wszystko ale jak chce zamknąc to zamykają sie tylko jedne drzwi od kierowcy i nie słychac pompki. :( A od strony pasażera otwiera i zamyka wszystko.
Prosze o pomoc. :(

POzdrawiam KULI



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 19, 2006 23:58

Najpewniej masz uwalony styk w mikrowyłączniku przyz zamku kierowcy, albo kabel od niego przełamany w harmonijce. Można to rozebrać po wyciągnięciu zamka i przeczyścić styki. Ale to zegarmistrzowska robota bo styki sa maleńkie.Mnie sie udało ale z lupą :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » pt sty 20, 2006 00:03

Paweł Marek pisze:
tomekra pisze:jakiś manual
Opisywaliśmy już z 5 razy w ciągu pół roku odkąd bywam na forum. Jak nie znajdziesz to owszem mogę napisać jeszcze raz ale można poszukasz najpierw.
musiałem przeoczyć poszukam dzięki


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kuli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 23, 2005 23:40
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: kuli » pt sty 20, 2006 00:16

Dzieki bardzo za odpowiedz.Spróbuje to rozebrac moze i mi się uda. :-)

POzdrawiam KULI



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » sob sty 21, 2006 13:41

czy centralny zamek zasilany jest z akumulatora?


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

greg

Post autor: greg » sob sty 21, 2006 14:30

Forester pisze:czy centralny zamek zasilany jest z akumulatora?
no pewne - przecież pompka jest elektryczna a nie ma zbionika podciśnienia - tylko pompka je robi



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » sob sty 21, 2006 14:38

greg pisze:
Forester pisze:czy centralny zamek zasilany jest z akumulatora?
no pewne - przecież pompka jest elektryczna a nie ma zbionika podciśnienia - tylko pompka je robi
a czy jest jakis sposob zeby otworzyc auto bez akumulatora??


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » sob sty 21, 2006 19:33

a czy jest jakis sposob zeby otworzyc auto bez akumulatora??

no normalnie mechanicznie kluczykiem każde z koleji ;)))
pozdro


Seba

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » ndz sty 22, 2006 20:06

daszczyk pisze:a czy jest jakis sposob zeby otworzyc auto bez akumulatora??

no normalnie mechanicznie kluczykiem każde z koleji ;)))
pozdro
dzis sie udalo otworzyc z kluczyka, wczoraj natomiast w zadnym zamku kluczyk nie chcial sie przekrecic, a probowalem naprawde mocno(lekko sie wykrzywial...) dzis - od razu lecuitko (samochod caly czas stoi pod chmurka), bez oporow :grin:
pozdro!!


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości