NIerówno pracuje:(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

NIerówno pracuje:(

Post autor: aregus » wt cze 16, 2009 22:20

witam.prosze o pomoc co moze być przyczyną nierównej pracy silnika na LPG i PB? to co wyeliminowałem: świece, przewody, kopułka, czujnik temp cieczy(niebieski ori) nieszczelnosci w dolocie, cisnienie na cylindrach oki, zapłon tez oki rozrzad na 100% ust poprawnie. czy to moze byc czujnik połozenia przepustnicy?? jak go rególować? przepływka? pomocy bo silnik drga na wolnych póxniej jest ok


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » wt cze 16, 2009 22:41

czujnika położenia przepustnicy nie ruszaj!! nie wiem jak jest w PF ie ale górę mają chyba tak samo jest tam taka mała śrubka na mały płaski śrubokręt znajduje się ona za tą gumą od przepływki (pod tym mechanizmem od linki gazu) w lewo jak ją odkręcasz to zwiększają się obr. troszkę ją odkręć może ci to pomoże mi pomogło.
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 13:04 przez KONDZIO222, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » wt cze 16, 2009 22:44

kolegoKONDZIO, ja ta sróbka juz na rózne str kręciłem i nic:( a czemu czujnika nie ruszac?

[ Dodano: 16 Cze 2009 22:46 ]
znaczy obroty wzrastają ale tu nie o to chodzi bo przeciez nie bede ustawiał jałowego na 1200 obrotów


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » wt cze 16, 2009 22:57

Jak ruszysz czujnik położenia przepustnicy to wątpię żebyś go potem dobrze ustawił lepiej go nie ruszać. Sprawdź dolot czy szczelny jest.

[ Dodano: 16 Cze 2009 22:59 ]
Możesz jeszcze spróbować tą śrubką napinającą linkę od gazu ta na śrubokręt z nakrętką kontrującą


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt cze 16, 2009 23:01

sprawdz zawor stabilizacji biegu jalowego Lubia padac



Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » wt cze 16, 2009 23:04

zawór działa na 100 % bo dawałem od innego golfa, w którym działą oki i bez zmian


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt cze 16, 2009 23:09

tak a powiec na czym faluje na gazie czy bezynie



Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » wt cze 16, 2009 23:13

i na jednym i na drugim


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt cze 16, 2009 23:21

sprawdz waz od serwa ktory idzie do kolektora ssacego a nawet go odlacz i zaslep ssacy i odpal auto



Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » wt cze 16, 2009 23:22

co ma serwo do tego
?? ja mam abs tam idzie cienki wezyk do pompy..nieszczelnosci nie ma. wczesniej było ok


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » wt cze 16, 2009 23:49

aregus grzebał ktoś przy parowniku?


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » wt cze 16, 2009 23:54

jak to grzebał? gazownikustawiał a co ma bena do tego?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » śr cze 17, 2009 12:11

aregus pisze:jak to grzebał? gazownikustawiał a co ma bena do tego?
A ma jest tam taka mała śruba nie wiem jak i od czego się ona fachowo nazywa ale wiem na 100% że jak się nią źle pokręci to takie cuda się dzieją.U mnie też jakiś fachman pokręcił nią i na benzynie jak go odpalałem to chodził jak traktor tak jakby na 2 gary i na dodatek gasł na zimnym silniku no i dymił na czarno. Na gazie było trochę lepiej a z rury było wtedy czuć tak jakby nie dopalała się mieszanka. Jak masz podobne objawy to mogę zrobić fotkę tej śrubki w parowniku ale jak nikt ci nią nie kręcił to lepiej jej nie ruszać bo można sobie nieźle namieszać. Ja po woelu próbach z tym doszedłem ale ile się wkur... :grrr: teraz jest wszystko ok.


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » śr cze 17, 2009 12:34

KONDZIO, ZRÓB FOTE TEJ SRUBKI. BEDE CI BARDZO WDZIECZNY. JAKIEJ FIRMY MASZ PAROWNIK?? JA MAM BRC. nawet jak masz inny to daj foto to ja sie dowiem od czego ta srubka jest. pozdro i dzieki za fatyge


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości