NIerówno pracuje:(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
NIerówno pracuje:(
witam.prosze o pomoc co moze być przyczyną nierównej pracy silnika na LPG i PB? to co wyeliminowałem: świece, przewody, kopułka, czujnik temp cieczy(niebieski ori) nieszczelnosci w dolocie, cisnienie na cylindrach oki, zapłon tez oki rozrzad na 100% ust poprawnie. czy to moze byc czujnik połozenia przepustnicy?? jak go rególować? przepływka? pomocy bo silnik drga na wolnych póxniej jest ok
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
czujnika położenia przepustnicy nie ruszaj!! nie wiem jak jest w PF ie ale górę mają chyba tak samo jest tam taka mała śrubka na mały płaski śrubokręt znajduje się ona za tą gumą od przepływki (pod tym mechanizmem od linki gazu) w lewo jak ją odkręcasz to zwiększają się obr. troszkę ją odkręć może ci to pomoże mi pomogło.
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 13:04 przez KONDZIO222, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Jak ruszysz czujnik położenia przepustnicy to wątpię żebyś go potem dobrze ustawił lepiej go nie ruszać. Sprawdź dolot czy szczelny jest.
[ Dodano: 16 Cze 2009 22:59 ]
Możesz jeszcze spróbować tą śrubką napinającą linkę od gazu ta na śrubokręt z nakrętką kontrującą
[ Dodano: 16 Cze 2009 22:59 ]
Możesz jeszcze spróbować tą śrubką napinającą linkę od gazu ta na śrubokręt z nakrętką kontrującą
Było MK II GTI jest A6 quattro TDI
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
A ma jest tam taka mała śruba nie wiem jak i od czego się ona fachowo nazywa ale wiem na 100% że jak się nią źle pokręci to takie cuda się dzieją.U mnie też jakiś fachman pokręcił nią i na benzynie jak go odpalałem to chodził jak traktor tak jakby na 2 gary i na dodatek gasł na zimnym silniku no i dymił na czarno. Na gazie było trochę lepiej a z rury było wtedy czuć tak jakby nie dopalała się mieszanka. Jak masz podobne objawy to mogę zrobić fotkę tej śrubki w parowniku ale jak nikt ci nią nie kręcił to lepiej jej nie ruszać bo można sobie nieźle namieszać. Ja po woelu próbach z tym doszedłem ale ile się wkur... teraz jest wszystko ok.aregus pisze:jak to grzebał? gazownikustawiał a co ma bena do tego?
Było MK II GTI jest A6 quattro TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości