Dziwne zachowanie silnika MK4 TDI(90KM)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie silnika MK4 TDI(90KM)
Witam. Mam następujący problem,otóż przy hamowaniu motorem,gdy obroty są tak ok950-1000 silnik dziwnie zaczyna ''tyrkotać'',również wtedy,kiedy jadąc na pierwszym biegu,wcisnę sprzęgło np;dojeżdżając do zaparkowania''powoli''czyli obroty takie jak wcześniej podałem,dzieje się tak samo.Słyszałem że czasami głupieje czujnik prędkości w skrzyni,wymieniłem go i bez zmian,a gdy zdejmę z niego kostkę jest OK!!!Proszę o porade i z góry dzięki!!! Pozdrawiam
marcoln
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Temat wałkowany wiele razy i każdym autku może być coś innego.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140155
Co oni znaleźli:
Był wybity dwumas.
Były złe mapy paliwowe.
Impulsator siadał.
Mechanizm impulsatora wymieniali.
Były garby na asfalcie przed światłami > bo ktoś zbyt wiele postów przeczytał.
Było hamowanie silnikiem do granic jego zgaśnięcia i drgawki.
Była ochrona zmniejszająca dawki przez naciśnięcie sprzegła > chroni dwumas podczas zmiany biegów.
Były poduszki.
[ Dodano: 17 Cze 2009 16:44 ]
Przed światłami to zwykle hamujemu do 2-go biegu > jedynki raczej się nie stosuje > tylko do ruszania. >>>>>>> 950 to stanowczo zbyt nisko jak na 2-gi bieg > będzie szarpanko > zejdziesz do 900 to zgaśnie > chyba logiczne?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140155
Co oni znaleźli:
Był wybity dwumas.
Były złe mapy paliwowe.
Impulsator siadał.
Mechanizm impulsatora wymieniali.
Były garby na asfalcie przed światłami > bo ktoś zbyt wiele postów przeczytał.
Było hamowanie silnikiem do granic jego zgaśnięcia i drgawki.
Była ochrona zmniejszająca dawki przez naciśnięcie sprzegła > chroni dwumas podczas zmiany biegów.
Były poduszki.
[ Dodano: 17 Cze 2009 16:44 ]
Przed światłami to zwykle hamujemu do 2-go biegu > jedynki raczej się nie stosuje > tylko do ruszania. >>>>>>> 950 to stanowczo zbyt nisko jak na 2-gi bieg > będzie szarpanko > zejdziesz do 900 to zgaśnie > chyba logiczne?
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Według mnie schodzenie do obrotów niższych niż 1000 przy hamowaniu silnikiem to katowanie auta i skracanie jego żywotności ,osobiście miałem ten problem po kupnie obecnego mk4 i po tydniu jazdy pewne nawyki i potrzeby dbania o stan silnika przyszły same .
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 136 gości