Swap...ale na co?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

1.8T czy 1.9TDI?

1.8T
53
45%
1.9TDI
66
55%
 
Liczba głosów: 119

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Swap...ale na co?

Post autor: ygd » pt sty 20, 2006 23:47

Stoję właśnie przed dylematem... moc i szpan, czy oszczędność? ;)

Mam w kupnie dwa silniki 1.8T 150ps i 1.9TDI 110ps...oba w podobnej cenie...sam już nie wiem co wybrać... prosiłbym o rady, który i dlaczego ;)

Dodam z góry, że względy ekonomiczne są ważne, ale nie tak bardzo, można przełknąć benzynę...

A czego oczekuje od auta? 7s albo i trochę lepiej do setki, niezawodności...za rok, dwa mocy powyżej 200ps...


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » sob sty 21, 2006 01:51

Szwagier ma Paska (nie wiem który rok) z silnikiem 1.8T i sofcik mu nowy wgrali no i niby ma 205KM, chyba że mnie w ch**a zrobił :chytry:
Ale to ładnie już leci :) 1, 2, 3 i koła dopiero przestają zrywać asfalt :serduszka:
echhhh

Być może że to nie prawda że ma 205 KM :/ ale tak mi powiedział...
I nie wiem w sumie ile to kosztuje bo on dał u jakiegoś znajomego czy kogoś 650zł :)

Pozdro :pub:



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » sob sty 21, 2006 02:10

Jak robisz dużo tras i spory przebieg roczny ---->> DIESEL jak dla frajdy ---->> 1.8T !! :okej:



Awatar użytkownika
Nowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:43
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Nowy » sob sty 21, 2006 02:27

1.8 T nie wkladaj :P za duzo juz tego jest... szukaj 4.2L albo czegos wiekszego :] no albo poprostu TDI, bedzie oszczednie ale dzwiek beznadziejny :P



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob sty 21, 2006 02:50

Oszczednosc- wazna sprawa
Osiagi- nie mniej wazna
Co wazniejsze/potrzebniejsze, hmm... Jak bym mial rodzine i musial o nia dbac to diesel, a jak bym mial tylko siebie do utrzymania to troche zaszalec nie zaszkodzi, he he



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » sob sty 21, 2006 09:54

bież diesla jego też można trochę podkręcic.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sty 21, 2006 10:44

ja bym wkladał tylko i wyłącznie tdi, ale jak sie od razu nastawiasz na ponad 200 km to chyba taniej to bedzie zrobic z 1.8t tyle, ze ekonomicznie to napewno nie bedzie :p
jeśli auto ma służyć na codzień a nie tylko dla zabawy to jednak tdi

poza tym tdi w mk2 wcale nie będzie wolny



Awatar użytkownika
Kuntekinte
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
Kontakt:

Post autor: Kuntekinte » sob sty 21, 2006 16:43

a może 1.4 :mrgreen: wiem nawet gdzie takiego szukac :hehe: zartuje a poważnie to ja bym sobie zadał pytanie czy mnie stać .Jeżeli benzykne można przełknąc i stac to niezastanawaim sie i ładuje 1.8T. tylko ze nie wiesz jaka bedzie cena benzyny np za trzy miesiace i czy dalej będzie stać :panna:


Squad nocne mary :satan:

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob sty 21, 2006 18:50

ja bym na Twoim miejsu wybrał 1,8T
fajny silniczek, ąłtwo go podrasowac i w ogóle :D


Obrazek

naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » ndz sty 22, 2006 06:16

Jeszcze się zastanawiasz? Bierz tego TDI! A żałować nie będziesz.
ja bym na Twoim miejsu wybrał 1,8T
fajny silniczek, ąłtwo go podrasowac i w ogóle
- tak tylko na wache idzie tyle, że historia, co to za wygoda. Zerknij na forum Mastersa, poczytaj sobie trochę o osiągach Diesli.
1.8 T nie wkladaj Razz za duzo juz tego jest... szukaj 4.2L albo czegos wiekszego :] no albo poprostu TDI
- dokłanie tak. Jak benzyna to tylko V i około 5 L :grin: !



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz sty 22, 2006 12:36

ja tyez stawiam na ropke, jesli chcesz bez przeszkod uzywac peedalu gazu to jest to jedyne sensowne rozwiazanie. to jest poprostu kompromis. chyba ze zarabiasz zeby lac do 1.8T to wtedy jak najbardziej a nawet jeszcze mocniejszy. takie 150 kucy to duzo wiekszej roznicy niz terazm asz nei bedzie, dopiero po chipie bedzie roznica. ja bym jeszcze w dzwiek inwestowal wiec co najmniej v6:-)


moja rada: bujales sie na benzynie/gaz teraz sprawdz diesla a dopiero potem wybierzesz to co ci najlepiej odpowiada.



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » ndz sty 22, 2006 13:12

ten dieselek na pompie rotacyjnej jeszcze. Bedzie trwaly to napewno, ale jest i druga sprawa napewno jest starszy niz ten 1,8 T wiec przebieg wiekszy. Nie wiem jakie ceny masz na te motory, ale dla mnie zlotym srodkiem bylby taki TDI 130 km...moc dosc dobra no i ekonomia.



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz sty 22, 2006 14:11

paolo pisze:ten dieselek na pompie rotacyjnej jeszcze. Bedzie trwaly to napewno, ale jest i druga sprawa napewno jest starszy niz ten 1,8 T wiec przebieg wiekszy. Nie wiem jakie ceny masz na te motory, ale dla mnie zlotym srodkiem bylby taki TDI 130 km...moc dosc dobra no i ekonomia.
to bylby dos mlody motor i troszke by kosztowal. ale zgadzam sie w 100% to bylby pelny wypas



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz sty 22, 2006 14:41

Akurat mam na oku TDI z bardzo małym przebiegiem - ASV chyba oznaczenie motoru, z golfa MK4.
No na pewno ekonomia na korzyść TDI przeważa i to znaczenie...

A 1.8T mi się bardziej podoba ze zwględu na możliwość późniejszych modyfikacji na +200PS...

No zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie, jedno jest pewne...będzie swap :helm:


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości