Odpalanie - odcinanie prądu na pompie paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

e30kowal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt cze 16, 2009 10:01
Lokalizacja: Iława/Toruń
Kontakt:

Odpalanie - odcinanie prądu na pompie paliwa

Post autor: e30kowal » wt cze 16, 2009 12:19

Będę niedługo naprawiał poczciwego golfika i potrzebuję Waszych rad.
Mam problem a nie znalazłem nic przez opcję szukaj, więc piszę tu.
Problem z odpalaniem jest następujący:
W momencie przekręcenia kluczyka do pozycji zapłonu prąd jest wszędzie tam, gdzie powinien być (kontrolki na desce świecą, pompa paliwa ma prąd itd). Problem zaczyna się gdy przekręcam kluczyk dalej - sam moment odpalenia (uruchomienie rozrusznika) - wtedy prąd na pompie paliwa zanika i samochód nie odpala.
Pytania:
1) Czy powodem problemu jest stacyjka, czy raczej przekaźnik albo kostka?
2) Czy jeśli zdecyduję się na wymianę całej stacyjki, to przy zakupie ma znaczenie czy będzie ona od benzyny czy od diesla?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt cze 16, 2009 13:04

e30kowal pisze:czy raczej przekaźnik
na poczatek podmień go od kogoś kto ma takie samo auto,ja na niego bym stawiał



e30kowal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt cze 16, 2009 10:01
Lokalizacja: Iława/Toruń
Kontakt:

Post autor: e30kowal » wt cze 16, 2009 16:16

jaszczur, no dobra, a czy te przekaźniki w każdym silniku są takie same czy się różnią? tzn czy mogę wsadzić np od jakiegoś benzyniaka?
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 16:17 przez e30kowal, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt cze 16, 2009 17:17

e30kowal, od klekota tam przechodzi nr 108 lub 109 któryś z tych 2 dokladnie nie pamiętam a gdzie go masz jest tutaj 4 fota górny rząd 2 od lewej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 17:17 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



e30kowal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt cze 16, 2009 10:01
Lokalizacja: Iława/Toruń
Kontakt:

Post autor: e30kowal » wt cze 16, 2009 21:57

Może ktoś odpowiedzieć na moje drugie pytanie:
Czy jeśli zdecyduję się na wymianę całej stacyjki, to przy zakupie ma znaczenie czy będzie ona od benzyny czy od diesla?



arwam

Post autor: arwam » śr cze 17, 2009 13:47

e30kowal,

zobacz czy masz dobrą masę bo ona potrafi robić różne cyrki.
ewentualnie podaj na krótko plus na pompę; jeśli będzie poprawa to będzie problem ze stacyjką lub przekaźnikiem.
Ja jednak obstawiam zaśniedziałą masę



e30kowal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt cze 16, 2009 10:01
Lokalizacja: Iława/Toruń
Kontakt:

Post autor: e30kowal » śr cze 17, 2009 17:21

Teraz jest właśnie na krótko prąd na pompę puszczony. Problem leży w stacyjce albo przekaźniku.
Orientuje się ktoś jak jest z tą stacyjką ??????? czy od każdego silnika podejdzie, czy musi być koniecznie od diesla ?????????



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » śr cze 17, 2009 18:22

wsierawno ma być vw



e30kowal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt cze 16, 2009 10:01
Lokalizacja: Iława/Toruń
Kontakt:

Post autor: e30kowal » śr cze 17, 2009 19:54

jaaano, tzn nie ma znaczenia czy jak? bo nie czaję tego pierwszego słowa...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr cze 17, 2009 22:55

Niema znaczenia diesel czy bena ,byle by była by od tego modelu...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr cze 17, 2009 23:03

passat B3,B4 i polo po91r też mają te same stacyjki.

[ Dodano: 17 Cze 2009 23:04 ]
Pozostaje tylko kwestia immo,jeżeli masz to kluczyk musi byc rozkładany ,żeby pestkę podmienic.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw cze 18, 2009 01:54

Przeczyśc masę i styki na rozruszniku nakrętka 13 chyba niczym nie smaruj


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

e30kowal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt cze 16, 2009 10:01
Lokalizacja: Iława/Toruń
Kontakt:

Post autor: e30kowal » czw cze 18, 2009 10:07

Dziękuję za rady. Jak to naprawię, to napiszę co tam było.
pozdro



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » czw cze 18, 2009 19:08

Kolego jak już chcesz wymieniać to kostkę stacyjki :) nie całą stacyjkę :)


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości