pomocy brak iskry
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No wĹaĹnie byĹem juĹź wszÄdzie i nikt nie ma:( dlatego pytaĹ na forum
[ Dodano: 16 Cze 2009 10:29 ]
A wogĂłle to chce teraz poĹźyczyÄ bo juĹź naprawdÄ wydaĹem na te czÄĹci i mechanikĂłw prawie 800zĹ i teraz tylko poĹźycze i jeĹli to to to odkupie ewentualnie lub kubie nowy w serwisie a ten zamienik oddam
[ Dodano: 16 Cze 2009 10:29 ]
A wogĂłle to chce teraz poĹźyczyÄ bo juĹź naprawdÄ wydaĹem na te czÄĹci i mechanikĂłw prawie 800zĹ i teraz tylko poĹźycze i jeĹli to to to odkupie ewentualnie lub kubie nowy w serwisie a ten zamienik oddam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
cinek11, czujnik czujnikiem, wiadomo bez sprawnego iskry nie bedzie a fakt jej pojawienia się 1x po zapłonie przemawia za jego uszkodzeniem. Ale jednak co z tą cewką, przecież wystarczy podmienić na próbe dla sprawdzenia od jakiegokolwiek golfa. Nie masz żadnej dziwnej cewki bo golfy III benzynowe 4-cylindrowe maja takie same.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
cinek11, a masz instalacje LPG?? jeśli masz jakiś sterownik typu STAG2W albo coś w podobie, to można określić czy działa czujnik położenia wału albo hall jak kto woli.
[ Dodano: 16-06-09, 11:43 ]
a przekaźnik 32 chyba nie jest od iskry tylko to przekaźnik który steruje sterownikiem silnika.
[ Dodano: 16-06-09, 12:22 ]
kolego przeczytaj ten post... może będzie podobna przyczyna:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246463
[ Dodano: 16-06-09, 11:43 ]
a przekaźnik 32 chyba nie jest od iskry tylko to przekaźnik który steruje sterownikiem silnika.
[ Dodano: 16-06-09, 12:22 ]
kolego przeczytaj ten post... może będzie podobna przyczyna:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246463
cewki juz podmienialem aparat zaplonowy kupilem wymienialem pszystkie przekazniki sa nowe instalacja sprawdzona gaz mam zostal czujnik polozenia walu i na koncu komputer ale chce sie upewnic ze czujnik jest uszkodzony za nim kupie komputer nie chce ladowac w to auto tyle kasy dlatego teraz sprawdze i ewentualnie bede wymienial z tego co wiem to komputer tez nie nalezy do tanich rzeczy chce sprawdzic czujnik walu i dlatego prosze was o pomoc czy ktorz owy mi uzyczy dziekuje
[ Dodano: 16 Cze 2009 12:38 ]
kolego przeczytaj ten post... może będzie podobna przyczyna:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246463[/quote]
sprawdze jeszcze to dzieki za pomysł
[ Dodano: 16 Cze 2009 12:38 ]
kolego przeczytaj ten post... może będzie podobna przyczyna:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246463[/quote]
sprawdze jeszcze to dzieki za pomysł
jeśli masz instalacje lpg taką w której istnieje możliwość przełączenia auta na rozruch na gazie... Jeśli masz taka możliwość, to zrób tak aby próbować uruchomić auto na gazie. Wygląda to mniej więcej tak że jak masz włączony zapłon i zaświeci sie na moment zielona kontrolka i "puści przez chwilę" gaz. i zapali się z powrotem czerwona. Jeśli będziesz kręcił rozrusznikiem i obracał wałem, a centralka od gazu będzie w tym czasie podawać gaz (zmieni się lampka na zielony) to znaczy że czujnik położenia wału, lub hallotron funkcjonuje... a tym samym będziesz wiedział że sterownik silnika podaje impuls na cewkę zapłonową... więc wykluczysz sterownik silnika.
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 14:48 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
stary ja jestem z bytomia mam zaplon z golfa 1.8 hall jest taki sam.. rozni sie tylko wilkoscia zebatki i mam tez rozebrany z 2e tylko ze hall jest uszkodzony w nim ( czasami dziala czasami nie) moge ci pomoc bo wiem jak to dawac kase za nic.
[ Dodano: 16 Cze 2009 16:24 ]
masz tu foto slinika 2e 92r na czerwono Ci zaznaczylem czujnik halla bo z tego co gadalismy to ty nie masz silnika 2e w twoim golfie
[ Dodano: 16 Cze 2009 16:24 ]
masz tu foto slinika 2e 92r na czerwono Ci zaznaczylem czujnik halla bo z tego co gadalismy to ty nie masz silnika 2e w twoim golfie
to ja juz się zgubiłem... czujnik położenia wału to w VWejach był zawsze w aparacie zapłonowym. A to co kolega tu podpisuje to chyba czujnik spalania stukowego...cinek11 pisze:ja potrzbyje czujnika polozenia walu ktory znajduje sie pod filtrem olejowym
niech ktoś mnie ewentualnie wyprowadzi z błędu.
czy kolega cinek11, napisał jaki ma silnik??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Koledzy nie czytacie tematu dokładnie. Autor tematu już ze dwa razy podkreślił że chodzi mu o czujnik położenia wału krobowego, a wy uczepiliście się czujnika halla w aparacie zapłonowym. On ma silnik 2.0 AGG chyba na wtrysku SIMOS i ma takowy czujnik, którego w starszym 2E niet.
nie wału kolego tylko inaczej jest to czujnik położenia wałka krzywkowego (w 1,4 np) lub pośredniego, czyli popularny czujnik halla. Nie o to chodzi autorowi tematu-=ren=- pisze:czujnik położenia wału to w VWejach był zawsze w aparacie zapłonowym.
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 20:23 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to tak, we wszystkich ktore nie mają czujnika położenia wału, czykli 2E, ABS, ABD, ABU itd, wszystkie starsze generalnie nie mają czujnika położenia wału, ale silnik AGG autora tematu ma więc nie ma się o co sprzeczać bo to jego temat.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości