Dlawienie przy dodaniu gazu na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MK2 GTi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 22:58
Lokalizacja: Swietokrzyskie

Dlawienie przy dodaniu gazu na zimnym silniku

Post autor: MK2 GTi » ndz cze 14, 2009 23:18

Witam ,jak daodam szybko gazu na zimnym silniku to sie zaczyna dlawic ,jak wcisne sprzeglo obroty wskakuja nagle na 2000-3000 rpm , jak juz rusze na 1,2,3,4 jak docisne pedal gazu auto rozpedza sie tak jak powinno , na5 biegu dlawi sie ,dzieje sie tak tylko na zimnym silniku , auto to glof2 gti 1.8 silnik pf co moze byc przyczyna?



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pn cze 15, 2009 08:22

Przyczy może być dużo, trzeba zacząć od samego początku czyli.

Najpierw regulacja silnika



MK2 GTi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 22:58
Lokalizacja: Swietokrzyskie

Post autor: MK2 GTi » pn cze 15, 2009 12:58

czy samemu moge to zrobic jezeli tak to moze napiszesz cos wiecej na ten temat ?



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pn cze 15, 2009 13:04

Zależy jaki masz silnik?

Znasz oznaczenie silnika.



MK2 GTi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 22:58
Lokalizacja: Swietokrzyskie

Post autor: MK2 GTi » pn cze 15, 2009 13:35

1.8 silnik pf 107 km



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pn cze 15, 2009 14:37

Z tego co wiem ten silnik nie ma żadnej regulacji. Wszystko jest sterowane komputerem.

Sprawdz zapłon bo to ważne, Kable, ,świece, kopułka, palec zobacz czy nie jest podpalony.



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » pn cze 15, 2009 14:59

Umnie na zimnym silniku tez sie dusi,daje 1 bieg gaz do polowy i go zamula,trwa to pare sekund i zaraz jedzie normalnie,po wymianie kata objawy ustapily,ale teraz znowu tak sie dzieje.Dodam ze kable, swiece,kopulka i palec zmnieniony.Moze to zle ustawiony zaplon?,tym bardziej ze na zimnym silniku jest wyraznie slabszy.
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 15:00 przez krisss.79, łącznie zmieniany 1 raz.


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

MK2 GTi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 22:58
Lokalizacja: Swietokrzyskie

Post autor: MK2 GTi » pn cze 15, 2009 18:32

wszystko wyglada ok ,na ustawianiu zaplonu nie nzam sie ,mam jeszcze nieszczelny uklad wydechowy ,jak go zrobie dam znac czy usterka minela ,pzdr.



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pn cze 15, 2009 18:35

Zapłon sprawdzi ci mechanik, może nawet za darmo.

Możesz też mieć nieszczelny któryś kabelek podciśnienia.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » pn cze 15, 2009 19:56

chmurapawel pisze:Przyczy może być dużo, trzeba zacząć od samego początku czyli.
Czyli najpierw wymień przewody WN, świece, kopółkę i palec. Na 99,9% pomoże. Regulacje silnika i zapłonu zostaw na koniec...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

MK2 GTi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 22:58
Lokalizacja: Swietokrzyskie

Post autor: MK2 GTi » wt cze 16, 2009 10:51

ok dzieki za pomoc ,pzdr.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości