Wielki Spis Diesli Modyfikowanych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nom aaz z większa pompa i big turbo i poboczne mody jak govmod i wydech sieje piekło swoja drogą to chyba taniej pomodzic aazta na czasy do 100 około 7-7,5 niz np afn-a:) może sie myle ale i tak ładnie lata twoj golfik mi starczy te 10,5 sekundy:) z czasem pomyśle nad wydechem przelotowym i innymi modami co wyżej wypisałem , ale główny plan to AFN i zrobić go na 150-160 rozwydrzonych kucyków:)
na czeskim no name które ostatnio przestało sie nawet ślizgać i to mimo zwiększenia dawkieldorado84 pisze:Jeszcze mam pytanko te 7s na jakim sprzęgle? I ile wytrzymało ? Wiem z innego tematu że masz inne wstawiać.
jeśli pali bez problemu to nie widzę przeciwwskazań a zresztą pierścienie i uszczelka pod głowicą to nie są wielkie pieniądze.eldorado84 pisze:uot;eldorado84"]ale nie wiem czy jest sens starego dziadka (podnad 500tys km przebiegu) tak modzić .
chybą że już progi na gładzi cylindrowej są to wtedy albo szlif ( nie polecam) albo poszukiwania silnika który ich nie ma
a z modów to w pompie siedzi govmod LDA z pinem własnej konstrukcji timing i turbo T3
dobrze myśliszarturkw pisze:swoja drogą to chyba taniej pomodzic aazta na czasy do 100 około 7-7,5 niz np afn-a:)
ja jeszcze nie mam przelotu bo zmieniałem cały układ wydechowy ale planuję pozbawić ostatni tłumik przegród i pozbyć się pierwszego i drugiego tłumika oraz powiększyć średnicę wydechuarturkw pisze:nom aaz z większa pompa i big turbo i poboczne mody jak govmod i wydech sieje piekło
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
heh, podobnie mój sachs ostatnio ożył ale i tak jestem nastawiony na jego wymiane w niedługim czasie.arwam pisze:na czeskim no name które ostatnio przestało sie nawet ślizgać i to mimo zwiększenia dawki
ale taki AFN może więcej znieść od AAZarwam pisze:arturkw napisał/a:
swoja drogą to chyba taniej pomodzic aazta na czasy do 100 około 7-7,5 niz np afn-a:)
dobrze myślisz
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
czy ja wiem? ja mam już wał od AFN więc chyba dól silnika różni się tylko tłokami i korbowodamiandrew.zbyrko pisze:ale taki AFN może więcej znieść od AAZ
[ Dodano: 10 Cze 2009 22:45 ]
dlatego już szykuję wzmacnianne sprzęgłoheh, podobnie mój sachs ostatnio ożył ale i tak jestem nastawiony na jego wymiane w niedługim czasie.
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
pochwalisz się co to za konstrukacja pinaarwam pisze:a z modów to w pompie siedzi govmod LDA z pinem własnej konstrukcji timing i turbo T3
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
sorki, ale co w tym takiego wielkiego ?jaaano pisze:To ja też sie pochwale:golf 3 variant 1Z grzebany na 110KM/300Nm
passat B4 AFN grzebany na 140KM/320Nm i zbieram kase na 216 i turbo AWX
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
passat mk3
silnik 1,9 tdi alh
po modach wygląda to tak
+turbo vnt z silnika 130km
+góra pompy z silnika 1,6 td
+ duża dawka paliwa
+ostry boots pin
+fmic
ciśnienie doładowania w okolicach 1,5 bar problem brakło skali dodam żę tyle mi nabija na 3 na prostym odcinku drogi zalatwie większy zegar to dodam ile dokładnie
shamowane niemam z braku hamowni 4x4 w okolicy
po modach wygląda to tak
+turbo vnt z silnika 130km
+góra pompy z silnika 1,6 td
+ duża dawka paliwa
+ostry boots pin
+fmic
ciśnienie doładowania w okolicach 1,5 bar problem brakło skali dodam żę tyle mi nabija na 3 na prostym odcinku drogi zalatwie większy zegar to dodam ile dokładnie
shamowane niemam z braku hamowni 4x4 w okolicy
Passat B4 96r 1Z
+ turbo GT1646V (z 2.0TDI 16V 140KM)
+ wtryski AFN (w tym tygodniu szykuje się na .216)
+ wydech bez kata, 2.5" (tylko downpipe, dalej seria - z rozwalonym tłumiekiem środkowym )
+ zaślepiony EGR
+ sprzęgło sachs (seryjne - na razie daje radę )
+ soft - taki lajtowy, żeby tylko jeździł, po wymianie wtrysków na .216 będzie korekta
+ heble z B3 G60/VR6 Girling 280mm
W tej chwili shamowany na 120KM i (w miarę równe) 270Nm (to jeszcze przed wymianą sprzęgła - a bywało że trochę się ślizgało) co daje jakieś 9.8s 0-100 (w chłodniejszy dzień)
//edit
Wtryski .216 wrzucone, teraz trzeba zbierać na korektę softu
+ turbo GT1646V (z 2.0TDI 16V 140KM)
+ wtryski AFN (w tym tygodniu szykuje się na .216)
+ wydech bez kata, 2.5" (tylko downpipe, dalej seria - z rozwalonym tłumiekiem środkowym )
+ zaślepiony EGR
+ sprzęgło sachs (seryjne - na razie daje radę )
+ soft - taki lajtowy, żeby tylko jeździł, po wymianie wtrysków na .216 będzie korekta
+ heble z B3 G60/VR6 Girling 280mm
W tej chwili shamowany na 120KM i (w miarę równe) 270Nm (to jeszcze przed wymianą sprzęgła - a bywało że trochę się ślizgało) co daje jakieś 9.8s 0-100 (w chłodniejszy dzień)
//edit
Wtryski .216 wrzucone, teraz trzeba zbierać na korektę softu
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 21:52 przez kielu, łącznie zmieniany 4 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 122 gości