Nowy silnik czy remont ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gajos_gajowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 08:38
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Nowy silnik czy remont ??

Post autor: gajos_gajowy » pt cze 12, 2009 18:07

Witam. Dzisiaj mój silniczek odmówił posłuszeńswta. Byłem u mechanika spr kompresje i jest pupa. Tylko jeden cylinder ma kompresje reszta kapa. Mechanik wyliczył mi koszt naprawy około 1000 zł jeśli chodzi o górę silnika a jeśli okaże się że jeszcze będa do tego panewki to jeszcze około 600 zł.

Po przyjściu do domu spojrzałem na allegro na silniki i okazało sie że silniki 1.6 95 rok AXE kosztują od 500 zł max do 1 tyś.

Teraz pytanie do was. Czy warto jest robić kapitalny remont czy kupić używkę. No i od razu zapytam czy nie ma ktoś z was takiego silniczka ? Jeśli tak to cena.

Dzięki i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 18:08 przez gajos_gajowy, łącznie zmieniany 1 raz.



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pt cze 12, 2009 18:26

Dzis nie bawiłbym się w kapitalkę tylko kupno używki -dobrze sprawdzić i wziąsć od sprzedawcy gware rozruchową.Tak zrobiłem w moim poprzednim mk3 1,6 ABU.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

gajos_gajowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 08:38
Lokalizacja: sosnowiec
Kontakt:

Post autor: gajos_gajowy » pt cze 12, 2009 21:32

A z innej beczki. Czy jeśli mój silnik posiada oznaczenie AXE to czy mogę wsadzić silnik np. o oznaczeniu ATF też oczywiście 1.6 ? Czy musi byc takie same oznaczenie ?



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » sob cze 13, 2009 13:03

Najlepiej włożyć silnik o takim samym oznaczeniu gdyż nie trzeba zmieniać ECU. Jeśli wymienisz silnik na inny niż masz to osprzęt silnika może się różnić- np wyżej wspomniane ECU. Takie jest moje skromne zdanie :) Jeśli się mylę proszę o poprawienie :P


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » sob cze 13, 2009 13:11

żeby tego 101 koni wpakować praktycznie wszystko trzeba wymienić to już lepiej jakieś 2,0 ładować...



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob cze 13, 2009 14:33

gajos_gajowy pisze:1.6 95 rok AXE
moze AEE :bajer:

[ Dodano: Sob Cze 13, 2009 14:35 ]
gajos_gajowy pisze:ATF
a moze AFT :bajer:
moze 1.4 AEX :bajer:
Ostatnio zmieniony sob cze 13, 2009 14:36 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marny88
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: sob sty 10, 2009 12:24
Lokalizacja: Stare Kurowo / lubuskie
Kontakt:

Post autor: marny88 » sob cze 13, 2009 14:52

a tak z ciekawości, to ile miałeś najechane kilometrów na tamtym silniku???



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » sob cze 13, 2009 18:13

marny88, do kogo było pytanie?


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
marny88
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: sob sty 10, 2009 12:24
Lokalizacja: Stare Kurowo / lubuskie
Kontakt:

Post autor: marny88 » sob cze 13, 2009 20:56

do gajos_gajowy naturalnie :grin:
Ostatnio zmieniony sob cze 13, 2009 20:56 przez marny88, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości