Brak mocy :(:(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Brak mocy :(:(

Post autor: bambusik » pt cze 12, 2009 21:17

Witam! Mam problem w passacie B4, TDI 90 KM, dokładniej chodzi mi o brak mocy. Nie wiem gdzie leży przyczyna jeśli chodzi o samą jednostkę to pracuje idealnie, żadnych wycieków zupełnie nic, silnik pracuje idealnie wręcz ''śpiewa'' ale nie ma mocy. Z pierwszego biegu nie zrobic nawet przysłowiowego zrywa, jednym słowem nic nie ciągnie. Dopiero przy trzech tysiącach obrotów dopiero coś czuć, ale to też nic ( Byłem u mechanika podłaczył pod komputer i nie wykazało żadnej usterki, więc spytałem się to co jest nie tak, a on mi odpowiedział tylko, że nie wie i nic więcej zrobić nie może prócz wzięcia 70 zł za 3 minutową usługę( Wiem,że posiadacie z pewnością wiekszą wiedzę niż on i ja razem wzięci...Co jest tego przyczyną?? Z góry dziekuję za pomoc. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » pt cze 12, 2009 22:14

Kolego poproś kogoś kumatego z vagiem z twojej grupy regionalnej, niech ci zadiagnozuje auto dynamicznie. To że vag nie pokazuje błędów to nie znak że wszystko ok. Może masz padaniętą przepływkę, może turbo nie dmucha tyle ile trzeba. Nikt ci tu nie bedzie wróżył.
Zloguj autko to ci pomożemy.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt cze 12, 2009 22:31

Mogą być zaworki do naprawy albo wężyk,któryś od podciśnienia dziurawy lub się zsunął....


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » pt cze 12, 2009 23:00

Wężyk się nie zsunął, sprawdzałem...co do kogoś z mojej grupy regionalnej, to nie bardzo znam tu kogoś...możecie dać jakieś namiary do kogoś kto ma taki sprzęt gdzieś w mojej okolicy...Starogard Gdański, Tczew... Zapłacę oczywiście za jakąkolwiek diagnozę....



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob cze 13, 2009 00:02

bambusik, wpisz w szukajkę to co masz w temacie,a zobaczysz ile Ci się tego pokaże :chytry: :bajer: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » sob cze 13, 2009 08:41

Michaś_1977 wpisałem i wyskoczyło mi 300 tematów i co w związku z tym? Nie rozumiem Ciebie Michaś_1977



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 13, 2009 09:46

bambusik, musi być diagnoza dynamicznza vagiem
napisz posta w swojej grupie i moze ktoś sie odezwie chętny do pomocy

tak to możesz szuakać hohhoho i jeszcze trochę bo przyczyn może być na prawdę sporo.
a szkoda kasy na nowe nie potrzebne rzeczy skoro raz komuś płacąc dowiesz sie wszystkiego :)



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob cze 13, 2009 10:01

z pewnością nie będzie to wina zapieczonych łopatek zmiennej geometrii turbiny bo w B4 nie było jeszcze silnika o oznaczeniu AHH - to przynajmniej możesz wykluczyć choć może jeszcze być objaw otwartego na stałe zaworu upustowego wastegate w turbinie jeśli sprężyna się zakleszczyła albo ośka zaworu się zapiekła choć to mało spotykany przypadek - potrzebne jednaj będą logi dynamiczne.


Obrazek

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » sob cze 13, 2009 12:47

Byłem dzisiaj u mechanika, takiego który wydaje mi się,że ma wiedzę większą niż Ci wszyscy z którymi rozmawiałem wcześniej, którzy po otworzeniu maski już wystawiali diagnozę, że padnięta jest turbina. Dzisiejsza wizyta wiele wyjaśniła. Facet otworzył maskę i od razu przeszedł do konkretów. Odkręcił ten zaworek który uruchamia turbinę, wsadził taki zaworek od swojego passata, ale po przejechaniu okazało się, że nic to nie zmieniło, więc nie poddał się i podmienił przepływomierz. Po podmiance okazało się,że auto rwie jak szalone:) ożyło, ciągnie niesamowicie. Koleś wyciągnął swój przepływomierz a co do mojego to powiedział, że go naprawi, poszedł do garażu coś tam podłubał, podmuchał, coś nawet lutował, po czym włożył i działa teraz jak należy:):):)(co on mógł takiego z nim zrobić,nadmienię, że za tę usługe wziął 100zł),powiedział mi jeszcze,że ten zaworek otwierający turbine nie działa i trzeba go wymienić, ale auta na tym starym, rzekomo nie działającym wkręca się nieźle, ale wyszła inna usterka sprzęgło do wymiany:(:(:(. Wcześniej jak był taki zamulony sprzęgło już łapało na samym końcu, a teraz jak silnik ożył to przy 2000ob./min się ślizga:(:(, więc jestem zmuszony by to wymienić :(:(



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 13, 2009 13:31

bambusik, przeczyścił Ci poprostu przepływomierz :) i tyle :)


to czy N75 (zaworek jest do wymiany można sprawdzić poda vagiem :)



Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » sob cze 13, 2009 17:17

Możliwe,że przeczyścił, może z tych nerwów myślałem, że coś tam lutował....a teraz mam pytanie o sprzęgło, chciałbym by któryś z Was potwierdził czy to jest dokładnie to. Po naprawieniu tego przepływomierza jak przekraczam 1800ob./min. auto silnik zachowuje się jak bym wciskał sprzęgło, którego oczywiście nie wciskam...Rozumiem,że sprzęgło do wymiany?? Pozdrawiam



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » sob cze 13, 2009 17:24

bambusik pisze:jak przekraczam 1800ob./min. auto silnik zachowuje się jak bym wciskał sprzęgło, którego oczywiście nie wciskam...Rozumiem,że sprzęgło do wymiany??
Tak, slizga.


vagmalopolska.pl

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » ndz cze 14, 2009 09:45

Pytam, bo myślałem, że są jakieś inne objawy zużyte sprzęgła np. biegi nie wchodzą dobrze....zawsze byłem przekonany,że jak kończy się sprzęgło to nie ma takich objawów ze po 1800ob./min. tak się zachowuje
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 10:40 przez bambusik, łącznie zmieniany 1 raz.



sebcio_T4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sebcio_T4 » ndz cze 14, 2009 13:08

Mi jak konczylo sie sprzeglo bylo wlasnie tak jak piszesz, powyzej 2000obr po prostu obroty wzrastaja a przestaje ciagnac.. Biegi w moim przypadku wchodzily normalnie.


vagmalopolska.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości