najmocnijeszt alternator pod ABF, jaki użyć??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 12, 2009 11:29

90A to ponad 1100 watt,bez jaj.co ma w sobie golf aby tyle pobrać



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 12, 2009 11:29

duber pisze:ale co ma takiego w sobie mk3 ze studwudziestoamperowym alter. a czego niema mk3 z 90A altern.ja chyba mam wszystki i klime i mam 90A
Potwierdzam, przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem na samym początku.

[ Dodano: Pią Cze 12, 2009 11:32 ]
duber pisze:90A to ponad 1100 watt,bez jaj.co ma w sobie golf aby tyle pobrać
Wiesz, niektórzy mają wzmacnicz do woofera co ma ok. 600W w RMS. Pomijam już "maniaków" z kilowatami ;)


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 12, 2009 11:34

wiec jesli nawet wrzucimy jakies normalne audio niewiadomo co jeszcze to 90A starczy bo nieznam przypadku aby brakło te 1100 watt.wiec mając te standartowe obciązenie w danym naszym mk3 przy altern 90A i takie same obciązenie w takim samym mk3 ale altern 120 to ich "opory" bede takie same,dopiero wtedy jak przekroczymy 1100 watt nasz 90A klęknie a 120 da rade tylko cieżej bedzie chodzic.ale przekroczyć 1100 watt to...co niezmienia faktu ze przy jezdzie na swiatłach przy dmuchawie i cos tam jeszcze oba bedą z takim samym oporem sie kręcic.

[ Dodano: Pią Cze 12, 2009 11:35 ]
zodiak pisze:Wiesz, niektórzy mają wzmacnicz do woofera co ma ok. 600W w RMS. Pomijam już "maniaków" z kilowatami
popatrz na ten link ja przekraczam to i mam 90A
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166410&start=0



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 12, 2009 11:38

duber pisze:wiec mając te standartowe obciązenie w danym naszym mk3 przy altern 90A i takie same obciązenie w takim samym mk3 ale altern 120 to ich "opory" bede takie same,dopiero wtedy jak przekroczymy 1100 watt nasz 90A klęknie a 120 da rade tylko cieżej bedzie chodzic.ale przekroczyć 1100 watt
Właśnie o tym pisałem, ale pasek musi przenieść takie obciążenie, choć może się ono pojawiać sporadycznie ale musi być to brane pod uwagę.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 12, 2009 11:42

zodiak pisze:ale pasek musi przenieść takie obciążenie
tak
zodiak pisze:choć może się ono pojawiać sporadycznie
w seryjnym aucie nieprzekroczy,chyba ze cos dozucimy ale to i tak...jesli ktos wrzuci mocne audio daje kondziora lub 2 aku i tez jeden altern musi dwa aku napedzic.
wiemy oco chodzi :grin: ale ok ide łatac dziure w dachu(nie w aucie) bo przez te burze...
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 11:46 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości