najmocnijeszt alternator pod ABF, jaki użyć??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw cze 11, 2009 21:45

Co do tej klimy to gdzieś kiedyś czytałem (nie pamiętam dokładnie gdzie, ale w jakiś technicznych katalogach dotyczących klimy), że przy klimie nie można 120A.
Nie chodzi o "słabość silnika" lecz o obciążenia paska.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » czw cze 11, 2009 22:28

a co do wałka ktoś pomoże???



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw cze 11, 2009 22:30

zodiak pisze:lecz o obciążenia paska.
ale oba alternatory kręcą sie z takim samym oporem :)
g-zone pisze:a co do wałka ktoś pomoże???
ja nie :( ale moze ktoś :)



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 12, 2009 09:52

duber pisze:
zodiak pisze:lecz o obciążenia paska.
ale oba alternatory kręcą sie z takim samym oporem :)
Z tym akurat bym polemizował.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 12, 2009 11:02

zodiak pisze:Z tym akurat bym polemizował
a ja nie bo i 90A i 120A rozkrencalem regenerowałem dziesiątki razy,znam je na wylot i gdybym odkrecił reg napiecia w zyciu bys niewiedział ktory-ktory.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 12, 2009 11:06

duber pisze:
zodiak pisze:Z tym akurat bym polemizował
a ja nie bo i 90A i 120A rozkrencalem regenerowałem dziesiątki razy,znam je na wylot i gdybym odkrecił reg napiecia w zyciu bys niewiedział ktory-ktory.
Jeśli Ty tak, to ja tak :bigok: :

To skąd się bierze te ok.300 watów więcej przy maksymalnym obciążeniu?
Pobierane są z powietrza? :rotfl:
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 11:08 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 12, 2009 11:13

np z dłg,grubosci drutow zastosowanych.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 12, 2009 11:16

duber pisze:np z dłg,grubosci drutow zastosowanych.
Ale przecież to nie tłumaczy tego , iż altek musi tą dodatkową moc "pobrać" z silnika, czyż nie? Grubość drutu zmienia jedynie moc jaką altek jest w stanie wygenerowąć, nie mieszaj pojęć.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 12, 2009 11:19

no niemusi racja co niezmienia faktu ze kęci sie z takim samym "oporem" jak slabszy bo chyba oto nam cały czas chodzi.mocniejszy nieznaczy ze ciężej nim kręcic.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 12, 2009 11:23

Fizyki nie oszukasz, skoro (z takiej samej konstrukcji) altka chcesz wycisnąć 300W więcej to alek musi pobrać adekwatnie większą moc poprzez koło pasowe a to na 100% przekłada się na większe obciążenia silnika poprzez pasek.

Będę twardo obstawał przy swoim :bigok:
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 11:23 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 12, 2009 11:24

bedzie ciężej chodził tylko wtedy jak go maxymalnie obciążysz
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 11:25 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 12, 2009 11:26

Tak, altek stawia większy "opór" przy poborze dużych prądów.
Pomijam sprawność altka, ale tak "na palcach licząc" o jakieś 25% trudniej nim zakręcić :green_fuck:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt cze 12, 2009 11:27

ale co ma takiego w sobie mk3 ze studwudziestoamperowym alter. a czego niema mk3 z 90A altern.ja chyba mam wszystki i klime i mam 90A



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 12, 2009 11:27

duber pisze: bedzie ciężej chodził tylko wtedy jak go maxymalnie obciążysz
Dokładnie tak napisałem, przeczytaj.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 259 gości