Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr cze 10, 2009 19:39

nom aaz z większa pompa i big turbo i poboczne mody jak govmod i wydech sieje piekło swoja drogą to chyba taniej pomodzic aazta na czasy do 100 około 7-7,5 niz np afn-a:) może sie myle :) ale i tak ładnie lata twoj golfik mi starczy te 10,5 sekundy:) z czasem pomyśle nad wydechem przelotowym i innymi modami co wyżej wypisałem , ale główny plan to AFN i zrobić go na 150-160 rozwydrzonych kucyków:)



arwam

Post autor: arwam » śr cze 10, 2009 20:34

eldorado84 pisze:Jeszcze mam pytanko te 7s na jakim sprzęgle? I ile wytrzymało ? Wiem z innego tematu że masz inne wstawiać.
na czeskim no name które ostatnio przestało sie nawet ślizgać i to mimo zwiększenia dawki
eldorado84 pisze:uot;eldorado84"]ale nie wiem czy jest sens starego dziadka (podnad 500tys km przebiegu) tak modzić .
jeśli pali bez problemu to nie widzę przeciwwskazań a zresztą pierścienie i uszczelka pod głowicą to nie są wielkie pieniądze.
chybą że już progi na gładzi cylindrowej są to wtedy albo szlif ( nie polecam) albo poszukiwania silnika który ich nie ma

a z modów to w pompie siedzi govmod LDA z pinem własnej konstrukcji timing i turbo T3
arturkw pisze:swoja drogą to chyba taniej pomodzic aazta na czasy do 100 około 7-7,5 niz np afn-a:)
dobrze myślisz

arturkw pisze:nom aaz z większa pompa i big turbo i poboczne mody jak govmod i wydech sieje piekło
ja jeszcze nie mam przelotu bo zmieniałem cały układ wydechowy ale planuję pozbawić ostatni tłumik przegród i pozbyć się pierwszego i drugiego tłumika oraz powiększyć średnicę wydechu



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr cze 10, 2009 20:45

ojej to masakra jest to reasumuąc aaz plus podobne mody jakie masz i oczywiście metalowa uszczelka pod głowica no i większe sprzęgło to sieje postarch a powiedz mi jak masz ustawione u siebie kopcenie? jak na dizla przystało? czy z rury kłęby dymu sa?



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr cze 10, 2009 20:46

Lukas-182 pisze:Prędkość jaka udało mi się osiągnąć: 190Km/h (mierzone GPSem, na liczniku 205km/h ),
No właśnie, każdy kto ma GPSa może sprawdzić, większość liczników przy dużych prędkościach zawyża o ok. 10-15%, przy niższych zgadza się predkość z GPSa i licznika.



arwam

Post autor: arwam » śr cze 10, 2009 20:59

arturkw pisze:a powiedz mi jak masz ustawione u siebie kopcenie? jak na dizla przystało? czy z rury kłęby dymu sa?
a dymi sobie tak:
[youtube][/youtube]


a jak jedziesz to mocniej przydymia na 1 i 2 potem troszkę 3 a na 4 i 5 już nie widać w lusterku żeby dymił



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr cze 10, 2009 21:59

arwam pisze:na czeskim no name które ostatnio przestało sie nawet ślizgać i to mimo zwiększenia dawki
heh, podobnie mój sachs ostatnio ożył :goof: ale i tak jestem nastawiony na jego wymiane w niedługim czasie.
arwam pisze:arturkw napisał/a:
swoja drogą to chyba taniej pomodzic aazta na czasy do 100 około 7-7,5 niz np afn-a:)



dobrze myślisz
ale taki AFN może więcej znieść od AAZ


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » śr cze 10, 2009 22:45

andrew.zbyrko pisze:ale taki AFN może więcej znieść od AAZ
czy ja wiem? ja mam już wał od AFN więc chyba dól silnika różni się tylko tłokami i korbowodami

[ Dodano: 10 Cze 2009 22:45 ]
heh, podobnie mój sachs ostatnio ożył ale i tak jestem nastawiony na jego wymiane w niedługim czasie.
dlatego już szykuję wzmacnianne sprzęgło



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt cze 12, 2009 08:27

arwam pisze:a z modów to w pompie siedzi govmod LDA z pinem własnej konstrukcji timing i turbo T3
pochwalisz się co to za konstrukacja pina :cool:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » pt cze 12, 2009 14:23

To ja też sie pochwale:golf 3 variant 1Z grzebany na 110KM/300Nm
passat B4 AFN grzebany na 140KM/320Nm i zbieram kase na 216 i turbo AWX



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » sob cze 13, 2009 18:11

jaaano pisze:To ja też sie pochwale:golf 3 variant 1Z grzebany na 110KM/300Nm
passat B4 AFN grzebany na 140KM/320Nm i zbieram kase na 216 i turbo AWX
sorki, ale co w tym takiego wielkiego :bajer: ?


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Post autor: jaaano » sob cze 13, 2009 19:10

Rozumiem to nie są modyfikacje



arwam

Post autor: arwam » sob cze 13, 2009 20:09

pochwalisz się co to za konstrukacja pina :cool:
a nie ma czym się w sumie chwalić przecież to tylko kawałek śruby :jezor: :


Obrazek



to56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:23
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

passat mk3

Post autor: to56 » pn cze 15, 2009 06:15

silnik 1,9 tdi alh
po modach wygląda to tak :grin:
+turbo vnt z silnika 130km
+góra pompy z silnika 1,6 td
+ duża dawka paliwa
+ostry boots pin
+fmic
ciśnienie doładowania w okolicach 1,5 bar problem brakło skali :smoke: dodam żę tyle mi nabija na 3 na prostym odcinku drogi zalatwie większy zegar to dodam ile dokładnie :bajer:
shamowane niemam z braku hamowni 4x4 w okolicy



Awatar użytkownika
kielu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 16:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kielu » pn cze 15, 2009 07:56

Passat B4 96r 1Z

+ turbo GT1646V (z 2.0TDI 16V 140KM)
+ wtryski AFN (w tym tygodniu szykuje się na .216)
+ wydech bez kata, 2.5" (tylko downpipe, dalej seria - z rozwalonym tłumiekiem środkowym :) )
+ zaślepiony EGR
+ sprzęgło sachs (seryjne - na razie daje radę :) )
+ soft - taki lajtowy, żeby tylko jeździł, po wymianie wtrysków na .216 będzie korekta
+ heble z B3 G60/VR6 Girling 280mm

W tej chwili shamowany na 120KM i (w miarę równe) 270Nm (to jeszcze przed wymianą sprzęgła - a bywało że trochę się ślizgało) co daje jakieś 9.8s 0-100 (w chłodniejszy dzień) :smoke:


//edit
Wtryski .216 wrzucone, teraz trzeba zbierać na korektę softu :D
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 21:52 przez kielu, łącznie zmieniany 4 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości