

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-40mm raczej nie załatwi sprawy, poszukałbym springów -45/-50mm i powinno być OK, ale nie jestem pewien czy nie będzie obcierać opona o amor, zależy jakie masz opony i szerokość felgi ?zajac pisze: chce zeby blotniki byly mniej wiecej rowno z oponami czy na weitecach -40mm da rade uzyskac taki efekt ??
225/35/18 felga 8jszczep2008 pisze:zależy jakie masz opony i szerokość felgi
a oglądałeś jak to u Konradzika jest?zajac pisze:nie musi to byc idelanie rowno z nadkolem ale tak max 2 cm prześwitu zeby bylo, i bije sie z myslami czy springi czy raczej gwint
bo jesli springi to -40 , a jak musiałoby byc wiecej niz -40 to gwint wole
To dziwne jak ja miałem gwint od Mapeta i tył zglebiłem na maxa to koło mi sie schowało w nadkole z 1-1,5 cm., tak samo było z przodem. Do miski olejowej miałem wtedy ze 2-3 cm, strach było jechać.EnJoy pisze:a oglądałeś jak to u Konradzika jest?zajac pisze:nie musi to byc idelanie rowno z nadkolem ale tak max 2 cm prześwitu zeby bylo, i bije sie z myslami czy springi czy raczej gwint
bo jesli springi to -40 , a jak musiałoby byc wiecej niz -40 to gwint wole![]()
Jak założył gwinta z MTS'a i tył miał skręcony na sam dół to prześwit był na grubość palca, czyli około 1-1,5 cm
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości