pękający przewód paliwowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pękający przewód paliwowy
Witam wszystkich.
Otóż mam taki problem.
9 miesięcy temu pękł mi 2 przewód paliwowy w VW t4 1.9 TDI przy wtryskiwaczu. Wszystko ok. Pękł wiec kupiłem nowy w salonie za 130 zł i pojechałem dalej. Po tych 9 miesiącach pękł mi znowu ten sam przewód w tym samym miejscu. Opaski przy wtryskiwaczach są założone z lewej jak i prawej strony. Nie wiem czy przy pompie też oryginalnie też są jakieś obejmy przewodów paliwowych ?
Czy ktoś się spotkał z podobna sytuacja może ?
Dodam jeszcze ze auto kiedy zimne kuleje, po chwili pracy cos pstryknie i już wskkakuje na równe obroty.
Możecie mi jakoś pomóc, nikt nie ma pojęcia co jest.
Otóż mam taki problem.
9 miesięcy temu pękł mi 2 przewód paliwowy w VW t4 1.9 TDI przy wtryskiwaczu. Wszystko ok. Pękł wiec kupiłem nowy w salonie za 130 zł i pojechałem dalej. Po tych 9 miesiącach pękł mi znowu ten sam przewód w tym samym miejscu. Opaski przy wtryskiwaczach są założone z lewej jak i prawej strony. Nie wiem czy przy pompie też oryginalnie też są jakieś obejmy przewodów paliwowych ?
Czy ktoś się spotkał z podobna sytuacja może ?
Dodam jeszcze ze auto kiedy zimne kuleje, po chwili pracy cos pstryknie i już wskkakuje na równe obroty.
Możecie mi jakoś pomóc, nikt nie ma pojęcia co jest.
Witaj.
hmm... miałem podobną sytuację w MB 124, też pękała ta tama rurka w tym samym miejscu i lekko kulał jak zimny. Po trzeciej wymianie rurki wykręciłem wtryski i zawiozłem je do pompiarza. 4 były wporządku a jeden był zawieszony (nie całkowicie, ale miał dużo większe ciśnienie) i rurki pękały. Radził bym to sprawdzić. W moim przypadku nie było specjalnie słychać tego wtrysku, może delikatnie.
Inną sprawą jest też to, że wszystkie rurki od wtrysków muszą być pospinane ze sobą opaskami bo też będą Ci pękać... Sprawdź czy są wszystkie i czy w tym miejscu co powinny
hmm... miałem podobną sytuację w MB 124, też pękała ta tama rurka w tym samym miejscu i lekko kulał jak zimny. Po trzeciej wymianie rurki wykręciłem wtryski i zawiozłem je do pompiarza. 4 były wporządku a jeden był zawieszony (nie całkowicie, ale miał dużo większe ciśnienie) i rurki pękały. Radził bym to sprawdzić. W moim przypadku nie było specjalnie słychać tego wtrysku, może delikatnie.
Inną sprawą jest też to, że wszystkie rurki od wtrysków muszą być pospinane ze sobą opaskami bo też będą Ci pękać... Sprawdź czy są wszystkie i czy w tym miejscu co powinny
VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
Sprawdziłem. Nie było śruby mocującej pompę wtryskową do wspornika. Narazie zakręciłem zwykłą śrubę z podkładką płaską i sprężynową a po drugiej stronie zakontrowałem.
Możesz mi jeszcze powiedzieć dokładnie jak oryginalna śruba wygląda żebym nie dał sobie wcisnąć badziewia jakiegoś ?????
Co do wtryskiwaczy i tak sprawdzę. Auto było sprowadzone z Niemiec około rok temu i ma przejechane 170 tyś. przebieg faktyczny i udokumentowany, tak wiec chyba już czas. Pompa była regenerowana na 99 % co sie potwierdziło brakiem śruby. Z drugiej strony mogła sie wykręcić zwyczajnie.
Pozdrawiam i dzięki za wypowiedzi.
Możesz mi jeszcze powiedzieć dokładnie jak oryginalna śruba wygląda żebym nie dał sobie wcisnąć badziewia jakiegoś ?????
Co do wtryskiwaczy i tak sprawdzę. Auto było sprowadzone z Niemiec około rok temu i ma przejechane 170 tyś. przebieg faktyczny i udokumentowany, tak wiec chyba już czas. Pompa była regenerowana na 99 % co sie potwierdziło brakiem śruby. Z drugiej strony mogła sie wykręcić zwyczajnie.
Pozdrawiam i dzięki za wypowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości