Poprawa hamowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: czw mar 26, 2009 11:42
- Lokalizacja: Kraków, Zawiercie
- Kontakt:
Poprawa hamowania
Mam pytanie czy da sie poprawic i uskutecznic jakos hamulce wymieniajac tarcze i klocki na inne nie zwiekszajac srednicy tarczy i nie zmieniajac układu hamulcowego?? jakie tarcze i klocki polecacie??
- Marcin-Odra
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: sob maja 26, 2007 14:53
- Lokalizacja: SWD
- Kontakt:
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
nemonix, nie wiem jakie masz tarcze u siebie jaką średnice ale wiem że przy zmianie na 312mm felga min 16" wiele osób sobie chwali takie rozwiązanie, ale koszta nie są małe.
zobacz tu jest temat na leon clubie - http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=2659
zobacz tu jest temat na leon clubie - http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=2659
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
- Lokalizacja: Białystok
Nemonix. Jeżeli masz na myśli przegrzewanie hamulców, co za tym idzie spadek ich skuteczności, możesz zmienić na produkty firmy EBC. Jest tam kilka kategorii, od zamienników zwykłych po profesjonalne. Wiem, że nawet kategorie wyżej niż standard, np. pakiet zielony, czy niebieski daje dużo większą skuteczność. Oczywiście za tym wszystkim w parze idzie cena, przykładowo, tarcza EBC 288mm do golfa g60 nacinana i nawiercana to koszt ponad 500zł.....
Pozdrawiam
Gregor
Pozdrawiam
Gregor
Jakie znowu koszty.Zaciski od passata b5,pod tarcze 288 kupisz za 150 zeta już z jarzmami.Pełno tego na allegro.nemonix pisze:no wlasnie ale ja raczej zaciskow zmieniac niechce bo to koszty wieksze chce jakies klocki i tarcze w seryjnym rozmierze...
Brat kupił do paska zaciski z jarzmami od 321tek za 80 zeta w kapitalnym stanie.Choć potrzebne były tylko jarzma.
Musisz wiedzieć,że na seryjnych spowalniaczach niczego wielkiego nie osiągniesz.Nawet po wymianie tarcz i klocków na lepsze.
Pomoże tylko swap na coś większego.Polecam komplet od paska.
Tarcze 288/25,to zatrzyma już Twoją furę szybko i bezpiecznie.
Teraz masz 280/22,dobre,ale są w serii montowane lepsze.
Ja mam teraz 256/20,a będę zakładał 288/25 od vr-a.Zaciski i jarzma od paska b5.
To dopiero hamuje.
[ Dodano: 11 Cze 2009 20:31 ]
http://moto.allegro.pl/item656329701_za ... at_b5.html
Tarcze polecam Mikody
http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?C ... et&id=8243
[ Dodano: 12 Cze 2009 16:28 ]
Jest do sprzedania komplecik do golfa 288/25.Takie coś zdecydowanie poprawi skuteczność hamulcy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2926013#2926013
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 11:50 przez sagon, łącznie zmieniany 2 razy.
AFN 165,5@380,8
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
- czayen
- Mały gagatek
- Posty: 134
- Rejestracja: ndz maja 04, 2008 15:33
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Witam.
Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale czy taki zestaw http://moto.allegro.pl/item662278385_pa ... 288mm.html nadawałby sie do golfa 3 na zasadzie p&p czy jest z tym jednak dużo rzeźby?
Pytanie głównie do kolegi sagon, bo widać, że jest w temacie obeznany. Ale inni także mogą doradzić
Przepraszam, że się podepnę pod temat, ale czy taki zestaw http://moto.allegro.pl/item662278385_pa ... 288mm.html nadawałby sie do golfa 3 na zasadzie p&p czy jest z tym jednak dużo rzeźby?
Pytanie głównie do kolegi sagon, bo widać, że jest w temacie obeznany. Ale inni także mogą doradzić
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
OK, zrobie jakies 500km to podpowiem czy czuje róznice.nemonix pisze:mr.mark, to jak sie ułozy wszystko to daj znac czy sa jakies róznice jak to hamuje
Wiadomo ze znacznej róznicy nie bedzie ale po zastosowaniu lepszych tarcz i klocków hamowanie powinno byc skuteczniejsze do standardowego zestawu....sagon pisze:Jak założy się to samo co było,chodzi o rozmiar,to znaczącej różnicy nie będzie.
Jedynie swap na większe poprawi jakość hamowania.
czayen, zaciski podejda,tylko jest problem z tarczami,bo pod te zaciski,to tarcze takie jak napisał kolega krzys-jeruzal, tyle tylko,że są one na 5 otworów.
Ja u siebie zmieniam wszystko na zawiechę od gti,na 5 śrub.
Można zakupić takie tarcze,zaspawać otwory,wywiercić 4 nowe,wyrównać na tokarce i jeździć.
Do zrobienia.
Ja u siebie zmieniam wszystko na zawiechę od gti,na 5 śrub.
Można zakupić takie tarcze,zaspawać otwory,wywiercić 4 nowe,wyrównać na tokarce i jeździć.
Do zrobienia.
AFN 165,5@380,8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości