Prośba o ocenę logów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba o ocenę logów
Witam.
Prosiłbym bardzo o ocenę logów. Samochód jest dosyć zamulony i potrafi zgasnąć w czasie jazdy (nie reaguje na gaz jakby brakowalo paliwa) .
Poza tym na kompie były następujące błędy:
17971 Nastawnik dawki paliwa - dolna wartość końcowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17969 Nastawnik dawki paliwa - różnica doregulowania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Dodam, że 2-3 miesiące temu czyszczony był nastawnik i turbina.
Czy te błędy nastawnika mogą być spowodowane przekaźnikiem 109?
A oto logi:
grupa 001:
grupa 003:
grupa 004:
grupa 009:
grupa 010:
grupa 010 przy 2500 obrotów:
grupa 011:
Z góry dzięki za pomoc
Prosiłbym bardzo o ocenę logów. Samochód jest dosyć zamulony i potrafi zgasnąć w czasie jazdy (nie reaguje na gaz jakby brakowalo paliwa) .
Poza tym na kompie były następujące błędy:
17971 Nastawnik dawki paliwa - dolna wartość końcowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17969 Nastawnik dawki paliwa - różnica doregulowania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Dodam, że 2-3 miesiące temu czyszczony był nastawnik i turbina.
Czy te błędy nastawnika mogą być spowodowane przekaźnikiem 109?
A oto logi:
grupa 001:
grupa 003:
grupa 004:
grupa 009:
grupa 010:
grupa 010 przy 2500 obrotów:
grupa 011:
Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 17:16 przez mzdunio, łącznie zmieniany 1 raz.
Zrobiłem logi dynamiczne. Co ciekawe raz w miare normalnie przyspieszał a raz jak maluch. Z reszta wydaje mi sie ze to widac po grupach 10 i 11. Przy okazji pojawił się następujący błąd w czasie robienia logów:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
A oto logi:
grupa 001:
grupa 003:
grupa 004:
grupa 010 ( logi robione 2 razy):
grupa 011 ( logi robione 2 razy):
Czekam na wasze opinie. Co może być nie tak?
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
A oto logi:
grupa 001:
grupa 003:
grupa 004:
grupa 010 ( logi robione 2 razy):
grupa 011 ( logi robione 2 razy):
Czekam na wasze opinie. Co może być nie tak?
Masz klasyczny notlauf, wpisz w wyszukiwarce. Turbo wogóle nie jest sterowane
Przepływke zostaw, ECU jest wprowadzony w tryb awaryjny po przeładowaniu. Zobacz wogóle czy gruszka wciąga sztangę.
Przepływke zostaw, ECU jest wprowadzony w tryb awaryjny po przeładowaniu. Zobacz wogóle czy gruszka wciąga sztangę.
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 20:19 przez ringel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości