Witam. Mam problem a wlasciwie kolega. Posiada Vectre 2.0 diesla (oznaczenia nie znam)
POroblem polega na tym ze samochod nie chce palic przy sredniej temp. silnika.
Kiedy jest zimno podgrzeje swiece zarowe i pali pieknie. To samo jak juz jest dobrze nagrzany.
Problem pojawia sie gdy jest temp. ok. 50st c.
Samochod wtedy nie grzeje juz swiec i trzeba zawsze dlugo krecic lub po kilka razy.
Co moze byc przyczyna??
Prosze o rade i przepraszam jesli bylo juz cos podobnego
Pozdrawiam.
Problem z odpalaniem przy srednim nagrzaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzycho1702
- Gadatliwa bestia
- Posty: 605
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 23:51
- Lokalizacja: Tarnów
Problem z odpalaniem przy srednim nagrzaniu
Nie sztuką jest szorować dokładką po asfalcie, sztuką jest robić to wahaczem
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problem z odpalaniem przy srednim nagrzaniu
i w tym zdaniu właśnie odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie. Na początek radził bym zainteresować się czujnikiem temp. do przekaźnika świec żarowych, jeśli silnik już nie pierwszej młodości a świece się nie podgrzeją to będzie miał problemy z zapłonem.krzycho1702 pisze: Problem pojawia sie gdy jest temp. ok. 50st c.
Samochod wtedy nie grzeje juz swiec i trzeba zawsze dlugo krecic lub po kilka razy.
Notabene, w starszych Mercedesach np. W124 i dalej W123... świece załączają się zawsze, niezależnie od tempetatury silnika czy otoczenia, czas jest jedynie inny. Nawet jeśli silnik w późniejszym czasie traci troche na sprężaniu to podgrzanie świec pomaga w rozruchu.
Jeśli czujnik sprawny, zastosuj opornik w szeregu z czujnikiem, żeby świece załączały się przy średniej temp. silnika.
VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
- krzycho1702
- Gadatliwa bestia
- Posty: 605
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 23:51
- Lokalizacja: Tarnów
DJ_Mouse, Jutro sprawdzimy to ze znajomym.
Dzieki za sugestie
Dzieki za sugestie
Nie sztuką jest szorować dokładką po asfalcie, sztuką jest robić to wahaczem
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Jest MK1 79'
viewtopic.php?t=303109" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________
Był MK2 91'
viewtopic.php?t=146348" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości