Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								IV							
- Nowicjusz
  
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
- Lokalizacja: kutno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: IV » śr cze 10, 2009 08:49
			
			
			
			
			Witam po raz kolejny. potrzebny mi schemat wężyków podciśnień zaworów sterujących turbo i recylkulacją spalin, nie wiem czy sa prawidłowo podłączone bo auto długo stało i nie wiem co tam z nim sie działo, czy ktoś nie pozamieniał

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Ceglarz							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ceglarz » śr cze 10, 2009 09:51
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								IV							
- Nowicjusz
  
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
- Lokalizacja: kutno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: IV » śr cze 10, 2009 11:40
			
			
			
			
			dzięki . jestem wdzieczny.. oto mi własnie chodziło pozdrowionka 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ceglarz							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ceglarz » śr cze 10, 2009 20:57
			
			
			
			
			IV, Tak na marginesie, od wdzięczności wg. regulaminu jest "pomógł".
			
									
									
		
		
				Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 raczyk2
- Nowicjusz
  
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
- Lokalizacja: augustow
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: raczyk2 » śr cze 10, 2009 22:05
			
			
			
			
			Witam może głupie pytanie ale prosze o odpowiedź. Stojąc naprzeciw maski po której stronie powienien się znajdować zawór n75 a po której n18
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ceglarz							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ceglarz » czw cze 11, 2009 01:26
			
			
			
			
			raczyk2, oba są niedaleko akumulatora. Z białym łbem to N75, ten obok to N18.
			
									
									
		
		
				Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » czw cze 11, 2009 06:39
			
			
			
			
			raczyk2, obydwa są pod podszybiem, N75 jest po prawej a N18 po jego lewej stronie, obydwa wyglądają identycznie z tym, że N75 ma białą główkę tak jak napisał Ceglarz
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								IV							
- Nowicjusz
  
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
- Lokalizacja: kutno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: IV » czw cze 11, 2009 12:46
			
			
			
			
			ale numer miałem zamienione wężyki ptzy N75  , ciekawe jakim cudem to sie stało 

    aponiżej zdięcie dla kolegi  to znajduje sie na podszybiu  

od lewej  sterowanie recylkulacją N18 
środkowyN239 steruje N18 i N75
po prawej N75

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 raczyk2
- Nowicjusz
  
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
- Lokalizacja: augustow
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: raczyk2 » czw cze 11, 2009 23:33
			
			
			
			
			No to coś mi nie pasuje (wiem gdzie te zaworki są) Bo jak stoje przed otwartą maska to n75 biały mam po lewej (bliżej turbiny) a ten czarny mam po prawej (bliżej filtra powietrza). A ten n239 (czy jak mu tam) mam przy dolocie nad turbiną. Nie mam takiej obudowy jak na fotkach u IV.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								IV							
- Nowicjusz
  
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
- Lokalizacja: kutno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: IV » pt cze 12, 2009 00:11
			
			
			
			
			hmmmm. Widze że ty masz ATD silnik a to jest od AXR!!   ale podłączenie wydaj mi sie ze powinno być takie same zobacz na schemat po wężykach z tego co sie dowiedziałem kolor  głowki nie ma znaczenia w N75 bo były też całe czarne
			
													
					Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 00:16 przez 
IV, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 raczyk2
- Nowicjusz
  
- Posty: 38
- Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
- Lokalizacja: augustow
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: raczyk2 » pt cze 12, 2009 00:13
			
			
			
			
			Tak widze, ale układ i połączenie wężyków powinno być identyczne prawda?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								IV							
- Nowicjusz
  
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
- Lokalizacja: kutno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: IV » pt cze 12, 2009 00:19
			
			
			
			
			raczyk2 pisze:Tak widze, ale układ i połączenie wężyków powinno być identyczne prawda?
 no raczej powinien być taki sam
					Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 10:36 przez 
IV, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lukasc_n							
- Mały gagatek
  
- Posty: 108
- Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
- Lokalizacja: Cieszyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukasc_n » pt lis 09, 2012 20:25
			
			
			
			
			może ktoś jeszcze raz wrzucić schemat podłączenia wężyków, chciałbym u siebie wymienić wężyki na nowe(jakie kupić i ile tego potrzebuje) a przy okazji sprawdzić czy wszystko jest dobrze podłączone...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lukasc_n							
- Mały gagatek
  
- Posty: 108
- Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
- Lokalizacja: Cieszyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukasc_n » pt maja 17, 2013 22:35
			
			
			
			
			nikt nie ma tego schematu?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości