Witam Wszystkich. Chciał bym odkręcić koło pasowe na wale korbowym i wymienić uszczelniacz, ale mam problem typu: -"czy tam znajduje się klin" , bo jak nie to dopiero będę miał problem.
Posiadam silnik 1.9 SDI 2000r.
Koło pasowe
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Koło pasowe jest przykrecone do kolka zebatego na wale 4 srubami , a kolko zebate przykrecone jest beposrednio do walu i nie posiada klina tylko jest polksiezyc ,jesli sie myle niech ktos mnie poprawi
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 08:24 przez scols11, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma klina,jest tak jak napisał scols11,
Jedyny problem,to odkręcenie tej śruby mocującej koło zębate do wału.
Był gdzieś temat o tej operacji.
Ja radzę nie zdejmować pasków przed odkręceniem śruby.
Spróbuj ją popuścić,a dopiero później zdejmuj paski.Zawsze łatwiej odkręcić,jak masz możliwość zblokować wału.Wrzuć bieg i hamulec w podłogę.
Kup tylko dobry klucz nasadowy,bo te badziewia bardzo pękają.
[ Dodano: 11 Cze 2009 12:54 ]
Tu masz ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220547
Jedyny problem,to odkręcenie tej śruby mocującej koło zębate do wału.
Był gdzieś temat o tej operacji.
Ja radzę nie zdejmować pasków przed odkręceniem śruby.
Spróbuj ją popuścić,a dopiero później zdejmuj paski.Zawsze łatwiej odkręcić,jak masz możliwość zblokować wału.Wrzuć bieg i hamulec w podłogę.
Kup tylko dobry klucz nasadowy,bo te badziewia bardzo pękają.
[ Dodano: 11 Cze 2009 12:54 ]
Tu masz ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220547
AFN 165,5@380,8
sagon pisze:Nie ma klina,jest tak jak napisał scols11,
Jedyny problem,to odkręcenie tej śruby mocującej koło zębate do wału.
Był gdzieś temat o tej operacji.
Ja radzę nie zdejmować pasków przed odkręceniem śruby.
Spróbuj ją popuścić,a dopiero później zdejmuj paski.Zawsze łatwiej odkręcić,jak masz możliwość zblokować wału.Wrzuć bieg i hamulec w podłogę.
Kup tylko dobry klucz nasadowy,bo te badziewia bardzo pękają.
[ Dodano: 11 Cze 2009 12:54 ]
Tu masz ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220547
Jest lepszy sposub na odkrecenie tej sruby. Dorabiamy sobie 50 cm płaskownik z wywiercianym 1 otworem takim zeby w niego zmiescil sie klucz nasadowy a dwa otwory w lini prostej przecinajacej sie przez ten durzy otwor o rozstawach jak na kole pasowym.
Nastepnie odkrecamy dwie sruby na kole pasowym i zakladamy plaskownik i je spowrotem dokrecamy i teraz bez problemow mozemy odkrecici srube centalna na wle korbowym
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości