Problem z ESP - czujnik G85

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartek1351
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 01, 2009 11:00
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Problem z ESP - czujnik G85

Post autor: bartek1351 » czw cze 11, 2009 09:12

problem rozwiazany, mozna usunac
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 08:56 przez bartek1351, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » czw cze 11, 2009 09:21

Z tego co wiem kierownica jest chyba na taśmie i nie da sie obkręcić jej o tyle stopni i dalej z niej korzystać. Nie wiem dokładnie o co ci chodzi?

A wyminiałeś sam czujnik?
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 09:22 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw cze 11, 2009 09:25

bartek1351 pisze:byla zdejmowana kierownica do obszycia
sam sobie odpowiedziałeś, pewnie kiera założona na "pałę" a taśma ma swoje miejsce :grrr: powinna być na środku w okienku. Teraz jak się nie mylę, skręcić do końca i 2.5 obrotu odwinąć i dopiero wtedy adaptacja :bigok:


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
bartek1351
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 01, 2009 11:00
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: bartek1351 » czw cze 11, 2009 10:35

Oli pisze:
bartek1351 pisze:byla zdejmowana kierownica do obszycia
sam sobie odpowiedziałeś, pewnie kiera założona na "pałę" a taśma ma swoje miejsce :grrr: powinna być na środku w okienku. Teraz jak się nie mylę, skręcić do końca i 2.5 obrotu odwinąć i dopiero wtedy adaptacja :bigok:
Mozesz cos wiecej napisac co i jak mam zrobic :) To zaraz polece do auta i spróbuję



Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » czw cze 11, 2009 11:42

Ja zrobilem to tak:
Ustawic kola na wprost.odkrecic kolumne kierownicza od maglownicy (laczenie przy pedalach) i wtedy krec kierownica delikatnie pierw w lewo az uslyszysz jak tasma chyba badz jakas wiazka kabli sie naciaga powinno to byc po jakis 1,5-2,5 obrota(dokladnie nie pamietam) nastepnie krec w druga strone i zliczaj obroty kierownicy,zliczone obroty dziel na 2 i tam ustaw srodek. jak bedzie kierownica krzywo w stosunku do jazdy na wprost to wtedy ustawienie dokladniejsze juz na samej kierownicy.pozniej adaptacja ustawic auto na wprost (aby moglo przejechac bez skretu jakies 50-100m)odpalic auto skrecic kierownica do oporu w lewo pozniej do oporu w prawo nastepnie kola na wprost i jechac tak ok 50-100m do 20km/h,zatrzymac sie i zgasic auto.Ja probowalem z 2-3 razy bo nie dawalo rezultatow esp sie palilo non-stop. po odpaleniu auta za jakies 3 h wszystko bylo juz gitaresku.

Mi to pomoglo,moze to nie profesjonalne rozwiazanie ale pomoglo.spruboj.
powodzenia.

[ Dodano: 11 Cze 2009 11:46 ]
no chyba ze nic nie bylo robione z ukladem kierowniczym ,blad wyskoczyl z nienacka wtedy probuj ino adoptowac.,moze ktorys z czujnikow sie zabrudzil albo padl. albo wiazka za wylacznikiem esp sie odpiela.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » czw cze 11, 2009 14:02

Masz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211240
Adaptacja czujnika skrętu kierownicy
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/s ... angle.html
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 14:13 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości