AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
IV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
Lokalizacja: kutno
Kontakt:

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: IV » śr cze 10, 2009 08:49

Witam po raz kolejny. potrzebny mi schemat wężyków podciśnień zaworów sterujących turbo i recylkulacją spalin, nie wiem czy sa prawidłowo podłączone bo auto długo stało i nie wiem co tam z nim sie działo, czy ktoś nie pozamieniałObrazek



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » śr cze 10, 2009 09:51



Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
IV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
Lokalizacja: kutno
Kontakt:

Post autor: IV » śr cze 10, 2009 11:40

dzięki . jestem wdzieczny.. oto mi własnie chodziło pozdrowionka \:D/



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » śr cze 10, 2009 20:57

IV, Tak na marginesie, od wdzięczności wg. regulaminu jest "pomógł".


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

raczyk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
Lokalizacja: augustow

Post autor: raczyk2 » śr cze 10, 2009 22:05

Witam może głupie pytanie ale prosze o odpowiedź. Stojąc naprzeciw maski po której stronie powienien się znajdować zawór n75 a po której n18



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw cze 11, 2009 01:26

raczyk2, oba są niedaleko akumulatora. Z białym łbem to N75, ten obok to N18.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw cze 11, 2009 06:39

raczyk2, obydwa są pod podszybiem, N75 jest po prawej a N18 po jego lewej stronie, obydwa wyglądają identycznie z tym, że N75 ma białą główkę tak jak napisał Ceglarz


Obrazek

Awatar użytkownika
IV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
Lokalizacja: kutno
Kontakt:

Post autor: IV » czw cze 11, 2009 12:46

ale numer miałem zamienione wężyki ptzy N75 , ciekawe jakim cudem to sie stało :shock: aponiżej zdięcie dla kolegi to znajduje sie na podszybiu
Obrazek
od lewej sterowanie recylkulacją N18
środkowyN239 steruje N18 i N75
po prawej N75
Obrazek



raczyk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
Lokalizacja: augustow

Post autor: raczyk2 » czw cze 11, 2009 23:33

No to coś mi nie pasuje (wiem gdzie te zaworki są) Bo jak stoje przed otwartą maska to n75 biały mam po lewej (bliżej turbiny) a ten czarny mam po prawej (bliżej filtra powietrza). A ten n239 (czy jak mu tam) mam przy dolocie nad turbiną. Nie mam takiej obudowy jak na fotkach u IV.



Awatar użytkownika
IV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
Lokalizacja: kutno
Kontakt:

Post autor: IV » pt cze 12, 2009 00:11

hmmmm. Widze że ty masz ATD silnik a to jest od AXR!! ale podłączenie wydaj mi sie ze powinno być takie same zobacz na schemat po wężykach z tego co sie dowiedziałem kolor głowki nie ma znaczenia w N75 bo były też całe czarne
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 00:16 przez IV, łącznie zmieniany 1 raz.



raczyk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt cze 05, 2009 22:20
Lokalizacja: augustow

Post autor: raczyk2 » pt cze 12, 2009 00:13

Tak widze, ale układ i połączenie wężyków powinno być identyczne prawda?



Awatar użytkownika
IV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 14:44
Lokalizacja: kutno
Kontakt:

Post autor: IV » pt cze 12, 2009 00:19

raczyk2 pisze:Tak widze, ale układ i połączenie wężyków powinno być identyczne prawda?
no raczej powinien być taki sam
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 10:36 przez IV, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukasc_n
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
Lokalizacja: Cieszyn

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: lukasc_n » pt lis 09, 2012 20:25

może ktoś jeszcze raz wrzucić schemat podłączenia wężyków, chciałbym u siebie wymienić wężyki na nowe(jakie kupić i ile tego potrzebuje) a przy okazji sprawdzić czy wszystko jest dobrze podłączone...



Awatar użytkownika
lukasc_n
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob paź 06, 2012 09:54
Lokalizacja: Cieszyn

AXR schemat podciśnień przy zaworach N75

Post autor: lukasc_n » pt maja 17, 2013 22:35

nikt nie ma tego schematu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości