Wymienione czesci ale cos nie gra... Tak mi sie wydaje...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Wuochaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 10, 2009 23:13
Lokalizacja: Łęknica

Wymienione czesci ale cos nie gra... Tak mi sie wydaje...

Post autor: Wuochaty » śr cze 10, 2009 23:23

Witam, jestem nowym wlascicielem VW golf, mam pytanie odnosnie glosnego gwizdu i bardzo duzego zasysania powietrza. nie caly tydzien temu kupilem IV w 1.9tdi, wymienilem kompletny rozrzad wraz z pompa wodna itd... Oprocz tego filtry powietrza i oleju. Po tych wymianach silnik badz turbina zaczal wydawac glosny dzwiek jakby gwizd i zasysania powietrza (to chyba turbina ale nie jestem pewny) tyle ze dzwiek jest tak glosny jakby nie wiadomo jak duza bylaby tam turbina.

Czy mozliwe jest ze nowy filtr powietrza dopuszcza tyle powietrza?

Czy moze to jakis inny powod?

Prosze odp!
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 23:25 przez Wuochaty, łącznie zmieniany 1 raz.



silesian_boy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 02, 2009 22:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: silesian_boy » śr cze 10, 2009 23:36

Sprawdz sobie jeszcze raz dokladnie obudowe filtra powietrza czy dobrze ja zamknales i czy dobrze wlozyles filtr tez tak kiedys mialem.


[img]http://images41.fotosik.pl/144/f7d3c04826739370.jpg[/img]

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr cze 10, 2009 23:37

Wuochaty, sprawdz naciagniecie paska rozrzadu. Jesli jest naciagniety zbyt mocno, nawet w wolnossacym silniku podczas dodawania gazu odlogs jest taki jakby samochod byl wyposazony w turbine/kompresor.

A silnik to jaki? Oznaczenie.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 10, 2009 23:37

Turbina ma prawo trochę gwizdać.
Piszesz,że wymieniłeś filtr powietrza i po wymianie zaczął gwizdać,więc wydaje mi się,że poprzedni musiał być nieźle zasyfiony.Teraz turbo wreszcie oddycha jak należy :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Wuochaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 10, 2009 23:13
Lokalizacja: Łęknica

Post autor: Wuochaty » czw cze 11, 2009 08:06

jezeli chodzi o silnik to jest to 1.9tdi 90 km a oznaczenie to chyba 1J



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 11, 2009 09:46

Wuochaty, nie ma takiego oznaczenia

albo AGR albo ALH jesli 90

[ Dodano: Czw Cze 11, 2009 9:47 am ]
Wuochaty, a nie kopci Ci na czarno?

przy skladaniu rozrzadu ktos mogl niedokladnie spiac rury dolotowe i bedziesz mial nieszczelnosc i bedzie syczalo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Wuochaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 10, 2009 23:13
Lokalizacja: Łęknica

Post autor: Wuochaty » czw cze 11, 2009 10:48

na czarno nie kopci, wlasnie chodzi o to ze nic sie z nim dzieje, tylko syczy ze pol miasta slyszy;/

A i gdzie sprawdzic oznaczenie silnika?
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 10:49 przez Wuochaty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 11, 2009 10:52

Wuochaty, to posprawdzaj rury dolotowe do i od turbiny, tak na wszelki wypadek

a oznaczenie znajdziesz na obudowie rozrzadu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Wuochaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 10, 2009 23:13
Lokalizacja: Łęknica

Post autor: Wuochaty » czw cze 11, 2009 13:29

Oznaczenie silnika to ALH, sprawdzilem filtr powietrza i rury dolotowe. Po pierwszym wlaczeniu silnika nic nie slychac, wydaje sie jakby wszystko gralo jade teraz go rozgrzac i sprawdzic czy znowu nie zacznie syczec na wszysto do okola;//

[ Dodano: 11 Cze 2009 14:47 ]
To znowu ja, ;/

po odjechaniu 10 m spod domu zaczal znowu syczec, gdy przekroczylem 140 km/h nagle ucichl i tak jakby turbina sie wogole wylaczyla nawet po zwolnieniu i redukcji nie odczuwalem i nie slyszalem syczenia i ciagu do przodu gdy mu dawalem gaz;// nie bylo slychac gwizdu, syczenia. Wrocilem do domu, wylaczylem silnik i po ponownym wlaczeniu gwizdal i syczal znowu jak przedtem po ruszeniu;///

prosze POMOCY!!
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 14:49 przez Wuochaty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw cze 11, 2009 17:13

Może to wadliwa rolka napinająca rozrząd szumi? Ja bym od tego zaczął sprawczanie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw cze 11, 2009 18:24

Wuochaty, auto lapie Ci notlaufy bo pewnie ma niedoladowanie, podjedz do kogos kto ma kompa niech Ci go podlaczy i ogarnie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw cze 11, 2009 18:25

A to teraz masz na pewno nieszczelnosc.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

maciusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 11, 2009 20:07
Lokalizacja: łódź

Post autor: maciusza » czw cze 11, 2009 21:11

a w którym dokładnie miejscu słychać ten gwizd?miałem dokładnie taki sam problem.było to pęknięte złącze elastyczne. przy okazji wyrzuciłem katalizator i przeszło


maciusza

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw cze 11, 2009 21:17

sprawdz szybkozłączke co jest na przewodzie od turbiny do IC przy prawym kole, czasami nie wskakuje do konca



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości