Chrobotanie pod schowkiem pasażera
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Chrobotanie pod schowkiem pasażera
Nie moge znaleźć nic na ten temat.Mam problem bo od wczoraj coś dziwnego wydaje dźwięki po przekręceniu kluczyka na raz(prze odpaleniem)pod schowkiem pasażera.Jakby laser szukał płyty i do tego coś puka co jakiś czas.Co to może być?
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
szczotki doprowadzaja napiecie na komutator. to jest zwykly silnik.
aby sprawdzic to wylacz wentylator na 0 i zobacz czy chrobocze po przekreceniu kluczyka. niestety nie mozna wymienic szczotek na nowe bo komutator jest zapene tez wytarty. ja mam to samo, ale juz sie przyzwyczailem.
aby sprawdzic to wylacz wentylator na 0 i zobacz czy chrobocze po przekreceniu kluczyka. niestety nie mozna wymienic szczotek na nowe bo komutator jest zapene tez wytarty. ja mam to samo, ale juz sie przyzwyczailem.
VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
kolega ma klima tronik a czasami to nie ta klapka co przełącza nawiewy czy coś takiego
a raczej silniczek krokowy ??
a raczej silniczek krokowy ??
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Robiłem dzisiaj test na wszelkie sposoby.Po wyłaczeniu klimy na 0 i przekręceniu kluczyka i tak słychać te odgłosy.Nie słychać było tych odgłosów jak włączyłem wewnętrzy obieg.Zgasiłem auto i przekręciłem kluczyk na raz i nie było słychać, ale za godzine wsiadłem i przekręciłem i już było słychać.W czasie jazdy wewnętrzny obieg i nie słychać.Zwariowałem:(
- jablonski89
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
- Kontakt:
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
W MK IV często pęka zębatka w silniczku sterującym obiegiem otwartym, zamkniętym i właśnie ten silniczek tak sobie chrobocze. U Ciebie myślę że będzie to samo i podejrzewam że wygląda to podobnie jak w MK IV. Może ten temat pomoże usunąć problem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 141 gości