ile za wymontowanie i wmontowanie maglownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michasbroda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 15:11
Lokalizacja: błonie

ile za wymontowanie i wmontowanie maglownicy

Post autor: michasbroda » czw kwie 16, 2009 21:37

jak w temacie ile za to mogą mi krzyknąć. czego mam się spodziewać. i na ile ewentualnie się zgodzić? z góry dziękuje

jestem z pod warszawy
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 21:49 przez michasbroda, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw kwie 16, 2009 21:42

to zależy gdzie , ja bym tego nie robił za mniej jak 200 , gałki , krzyżak , przewody od wspomagania , czasami trzeba odkręcić kolumne kierownicy , bo nie idzie wyjąć wieloklina z krzyżaka



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw kwie 16, 2009 22:28

200 - 250 to minimum, ale jak ktoś zaśpiewa i 350 to nie będzie zbyt wygórowane.
Ale za 500 to już przesada jakby ktoś tyle zaśpiewał.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw kwie 16, 2009 22:33

ale jak wiesz w w-awie jest zawsze drożej :bajer:



michasbroda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 15:11
Lokalizacja: błonie

Post autor: michasbroda » pt kwie 17, 2009 19:37

wielkie dzięki za odpowiedzi. dogadałem się na 250.



Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » pt kwie 17, 2009 22:18

w Katowicach od 200 do 350zł sobie rzadaja za wymiane maglownicy, 300-350 za regeneracje jesli przecieka+ zbieznosc 70zł LAMBDA na rozdzieniu. Tez mam maglownice do wymiany,ale postanowilem ze zrobie to sam bo szkoda mi 300 za wymiane.Zobaczymy jak mi pojdzie -wymiana w przyszlym tygodniu.



Awatar użytkownika
Thomas13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 19, 2008 21:12
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Thomas13 » śr cze 10, 2009 20:20

Magnus i jak ci poszło z wymianą tej maglownic, bo ja zabieram się za moją pojutrze.



Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » śr cze 10, 2009 22:08

Pierwszy raz to robilem wiec troche czasu mi zeszlo z demontazem ok 4 h. Robilem to bez kanalu i bez podnosnika. Auto unioslem dosc wysoko i oparlem na podluznicach(tylko na calej dlugosci najlepiej podpierac bo jak na krotkiem odcinku to sie wgniata-dosc slaby ten element w aucie.)Auto dobrze zabezpieczyc bo jest troche szarpania i o wypadek nie trudno.Przy dosc wysokim podnoszeniu przodu auto ma tendencje do przesuniecia bocznego wiec z tym tez ostroznie. No chyba ze masz kanal to spoko.-ale i tam tez trzeba auto podniesc bo trzeba sanki jak namocniej popuscic na srubach.wtedy latwiej maglownica wychodzi. mmozesz je smialo odkrecic bedzie sie trzymac na amorach ino uwazaj na zlacze elastyczne i wydech ogolnie.odkec tez poduszke skrzynia -sanki.

Dasz rade ino sie nie zalamuj na poczatku jak cos nie bedzie wychodzilo. dobrze zebys mial klucze nasadowe i plaskie 21,18,15,13,10, 17 i 19 chyba tez

za regeneracje dalem 300zł
od razu sprawdz sobie stan galek i drazkow kierowniczych wychodzacych z maglownicy bo jesli auto ma juz kilka lat to moga byc wyrobione koszt 30 zl na strone.Jak masz syf w ukladzie wspomagania to poswiec jedna butle oleju przekladniowego na przeplukanie wezy i pompy bo syf pozostawiony w ukladnie negatywnie wplynie na zywotnosc maglownicy.waz "powrotny" wyciagnij i przeplukaj.
Jesli maglownica jest oryginalna i nigdy nie toczona to nie kupuj innej tylko regeneruj swoja.Jest wtedy wieksza pewnosc ze pochodzi dluzej.przed odbiorem sprawdz mieszki gumowe zeby byly dobrze zalozone. plyn do wspomagania to zielony febi.Ja mialem test szczelnosci robiony na ATE czerwonym ale mowil majster ze moge zalac febi ino pozniej zebym sie tego trzymal. i gwarancja najlepiej na rok ale przewaznie daja pol roku.

powodzenia.
jak cos to pisz:)

aha wmontowanie maglownicy to ok 2h -tyle mi zeszlo.dobrze podokrecaj sruby sanek i maglownicy ino bez przesady. Ustawnie zbienosci konieczna.



Awatar użytkownika
Thomas13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 19, 2008 21:12
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Thomas13 » czw cze 11, 2009 09:06

Dzięki za podpowiedź, jutro zaczynam, mam nadzieję że obejdzie się bez niespodzianek.Mam potrzebne klucze, kanał, zielony płyn FEBI (1 butelka więcej do przepłukania układu - po wymontowaniu maglownicy zamierzam odpalić na chwilkę silnik żeby pompa wyrzuciła cały płyn, potem zaleję i jeszcze raz to samo). Będę wymieniał maglownicę (po regeneracji z nowymi drążkami i osłonami 600 PLN - gwarancja 1 rok),końcówki drążków (TRW 55 PLN x 2), tarcze hamulcowe (BREMBO 100 PLN x 2) i klocki (TRW 120 PLN kpl.).
I jak dobrze pójdzie to w sobotę zbieżność.

[ Dodano: 14 Cze 2009 08:55 ]
No i po kłopocie . Maglownica (3 h), klocki i tarcze wymienione . Dzięki za podpowiedzi, przydały się.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 359 gości