Problem z odpalaniem po dluzszym postoju [1.6D]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpalaniem po dluzszym postoju [1.6D]
Witam
Mam problem z moim MK2 1.6D z 1986r.
Cieżko odpala po dłuższym postoju. Sprawdzalem już wtryskiwacze, świece, komprsję i wszystko jest OK. Ostatnio kupiłem nowy akumulator (wcześniej gdy się ochłodziło to wcale nie kręcił) a po wymianie akumulatora okazalo się że trzeba dość dlugo pokręcić żeby zapalił.
Wychodzi na to że cofa się paliwo bo jak już odpali to na początku pracuje bardzo nie równo ale się później stabilizuje. Wymieniłem filtr paliwa ale to nie pomogło
Nie wiem co dalej z tym robić.
Jak małym kosztem rozpoznać co jest złe i usunąć usterkę( najlepiej również małym kosztem)
P.S. Samochód kupiłem niedawno i już i tak za dużo w niego włożyłem.
P.P.S. Gdzie w Łodzi można dostać tanio części do Golfa - uzywane lub nowe?
Pzdr.
QbaB
Mam problem z moim MK2 1.6D z 1986r.
Cieżko odpala po dłuższym postoju. Sprawdzalem już wtryskiwacze, świece, komprsję i wszystko jest OK. Ostatnio kupiłem nowy akumulator (wcześniej gdy się ochłodziło to wcale nie kręcił) a po wymianie akumulatora okazalo się że trzeba dość dlugo pokręcić żeby zapalił.
Wychodzi na to że cofa się paliwo bo jak już odpali to na początku pracuje bardzo nie równo ale się później stabilizuje. Wymieniłem filtr paliwa ale to nie pomogło
Nie wiem co dalej z tym robić.
Jak małym kosztem rozpoznać co jest złe i usunąć usterkę( najlepiej również małym kosztem)
P.S. Samochód kupiłem niedawno i już i tak za dużo w niego włożyłem.
P.P.S. Gdzie w Łodzi można dostać tanio części do Golfa - uzywane lub nowe?
Pzdr.
QbaB
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Sam nie sprawdzalem, robił to mechanik i mówił ze są OK.
Filtr paliwa juz zmienilem, filtr powietrza podobno jest jeszcze w miare, mechanik go oczyścił tylko.
Kompresja jest na kazdym cylindrze ponad 32.
Poza tym zaobserwowalem pecherzyk powietrza w wężyku paliwa pomiędzy filtrem a pompą.
Najciekawsze jest to ze zapala tym trudniej im jest zimniej i/lub im dlużej stoi.
???
Filtr paliwa juz zmienilem, filtr powietrza podobno jest jeszcze w miare, mechanik go oczyścił tylko.
Kompresja jest na kazdym cylindrze ponad 32.
Poza tym zaobserwowalem pecherzyk powietrza w wężyku paliwa pomiędzy filtrem a pompą.
Najciekawsze jest to ze zapala tym trudniej im jest zimniej i/lub im dlużej stoi.
???
Witam
Miałem podobny problem u siebie, na postoju powietrze dostawało się do układu paliwowego, musisz oblukać węże paliwowe od zbiornika do pompy, ja miałem nieszczelności na filtrze paliwa i na holenderku pompy. Można też zaglondnąć co tam słychać w rozruszniku, tuleje mogą być wytarte, przekładnia planetarna pęknięta a wtedy akumulator nie może uciągnąć rozrusznika.
Miałem podobny problem u siebie, na postoju powietrze dostawało się do układu paliwowego, musisz oblukać węże paliwowe od zbiornika do pompy, ja miałem nieszczelności na filtrze paliwa i na holenderku pompy. Można też zaglondnąć co tam słychać w rozruszniku, tuleje mogą być wytarte, przekładnia planetarna pęknięta a wtedy akumulator nie może uciągnąć rozrusznika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 88 gości